symptomtråd?

14+0 i dag :) det står skrevet at nå skal hormonene roe seg, så vi får :signs003krysse finga :joyful: Har minimalt med kvalme,men sliter med slim i halsen som jeg brekker meg av :grumpy:
 
12+0 og fortsatt trøtt, trøtt, trøtt... Uggen i mer eller mindre grad fra kl 13 og til jeg legger meg. Vondt i hodet. Er sååå lei, og veeeeldig klar for et lettere trimester snart
 
13+3 og sengeliggande grunna betennelse i spiserøret. 3 dagen i senga :( Så ver obs på sure oppstøt! Ikkje å anbefale ditta her :p
 
Fått sure oppstøt i det siste, og sliter veeeeldig med treg mage...
Jeg har halsbrann. Det tror jeg kom mye senere sist... Og treg mage. Husker ikke at jeg slet med det sist... Kjøpte gaviscon mot halsbrann idag. Ant første av flere pakker :p
 
Er 14+2 i dag. Jordmor sier kvalmen bør gå over snart. Men jeg kaster opp alt jeg spiser, selv om jeg går på kvalmestillende 3 ganger om dagen o_O
 
14 uker. Magen har vokst litt, kan kjenne at livmoren har kommet opp. Lagt på meg 4 kg. Ømme byster. Fortsatt trøtt. Har hatt halsbrann de to siste dagene. Synes det kom veldig tidlig denne gang. Er i fin form, kan ikke klage :)
 
Last edited:
15+0 i dag :) Peser av ikke noe,røyter, tisser fremdeles ofte og om natten. Humøret er på topp og ingen kvalme! Merker at det er noe i magen :)
 
14+4 i dag, er trøtt, sliten av å gå opp trappen, konstant vondt i hodet, våken 2-6 ganger om natten for å tisse, og har ikkje tålmodighet :)
 
Konstant halsbrann/sure oppstøt, slapp og sliten, varm, blir andpusten av ingen ting og løper på do bare jeg ser et vannglass omtrent. Heldigvis har kvalmen roet seg! :)
 
16+0. Føler jeg tisser HELETIDEN.. Våkner vel tre ganger iallfall hver natt av at jeg må tisse. Har i tillegg fått mye halsbrann, tørr hals og tørr hoste..
 
14+2

Relativt ok form. Ofte oppe for tisse..
Syykt mye hjertebank, spess når jeg skal legge meg!
Føler ikke jeg får luft, har både vindu å dør åpent, mens gubben fryser :p
 
Stikkinger i livmoren og kløøøøøøøøøøende brystvorter...
 
Halsbrann og tissing på meg å. Også kjenner jeg det i bekkenet hvis jeg har stått på litt. 15+4 i dag.
 
Føler meg heldig , har ikke hatt noen særlige ubehagelige symptomer. Er nå i uke 15 + 1. Slet med dårlig matlyst i begynnelsen men det hadde vell å litt sammenheng pga brudd me barnefar (er sammen ijenn nå) slet med diaré også i begynnelsen, vet ikke om det er normalt , å tenker egentli d kan komme av de gravidvitamin tablettene. Men er ikke sikker. Så når jeg først endelig fikk i meg mat så kom det ut ijen. Varte et par tre uker. Ellers så begynner jeg å få litt vondt i korsryggen, på natta (må snu på meg ofte) å når jeg er på jobb. Å griner lett , men det har jeg egentli altid jort xD Å får innimellom hetetokter. Men føler meg ellers superheldig. Må ikke ofte på do, aldri kvalm, ikke halsbrann eller noen ting. Gleder meg til UL , så jeg får sett at alt står bra til :)
 
Trodde det hadde snudd da jeg i uke 14 følte meg uthvilt og fin. Tar det tilbake :p Trøtt hver ettermiddag, mye hodepine. Og litt kvalm og uggen utover dagen.
 
Back
Topp