symptomtråd?

15+ 2. Er såå kvalm for tiden.. Blir bare værre å værre! 1 jordmor time i morgen. Gleder meg til d!
 
Jeg er 15+4 i dag. Og driiiiiit kvalm. Jeg var det til ca uke 11. Så ga det seg. Siste dagene nå har det kommet tilbake :( sliter veldig med å få i meg mat...
 
18+5 og kvalmen har delvis kommet sterkt tilbake den siste uka... Noen dager er jeg småkvalm og uggen, andre dager brekker jeg meg og kaster opp. Sliter fremdeles med hodepine. Og jeg som trodde andre trimester skulle bli bra!
 
17+2 i dag. Har ingen plager, så jeg er veldig heldig :) Symptomer nå: Ligamentsmerter når jeg snur meg eller nyser, hormonell, mage som vokser.
 
Har kjent at bekkenet har begynt å murre de siste dagene :( Men kvalmen er nesten borte :)
 
Jeg fikk plutselig (i går) noe som tilsvarer det jeg tror er luftsmerter (både stikking og følelse av oppblåsthet) og brå bevegelser eller i det hele tatt å stå var ubehagelig. Ryggen min har også latt seg påvirke av det så i dag så er ubehaget mye mindre (føler bare litt press rundt magepartiet), men det er ikke noe godt å gå rundt... Strange o_O

Har ikke hatt noe kvalme på en ukes tid og det er jo ikke feil da. :p
 
Påbegynnt bekkenløsning her :/ Sjukemeldt i 2 veke, nokon som har vert igjennom ditta? Kjennes ut som isjas smerter som stråle ned på høgre side.. Forferdelig kjedelig :(
 
Kjenner bekkenet når jeg har gjort husarbeid. Ellers er jeg i god form,men har svangerskapsdiabetes.
 
Har hyperemesis, så er fortsatt kvalm hele dagen. Men tar kvalmestillende så det hjelper :) Ellers kjenner jeg bekkenet når jeg går, er trøtt og er egentlig veldig lei. Skulle ønske jeg var ferdig nå snart, men er jo bare halvveis :p
 
Er 22+6 i dag. Fikk plutselig brunt utflod. Testet urinprøve hos legen og resultatet var L3+ og B2+. Er velig bekymret og redd for å miste :( er det flere som har hatt noe lignende?
 
Back
Topp