symptomtråd?

Uke 6+1 :)

*Trøtt hele tiden
*veldig ømme puppa
*veldig dårlig matlyst
*tidvis murring nederst I magen
*halsbrann nå og da
*helt ekstremt god luktesans
*gråter bare jeg høres en vakker sang på radio
*veldig fort anpusten

:)

Last edited:
8+0
-fortsatt ømme brystvorter
-kvalme hele dagen
-trøtthet
-vond og treg mage
-hormonella

Kan hende det bare er innbilning, men føler jeg må nappe øyenbrynene mye oftere enn før. De vokser så fort! Andre som har opplevd dette?

Har skikkelige "mensensmerter" de siste ukene - for øyeblikket veldig vonde i livmor og korsrygg! :( Er vel bare livmoren som tøyes, men føles som om det ligger mer en et foster på strls med et riskorn der - heller en melon! :p Noen fler med samme situasjon? Og som klarer å "overse" det uten å bli stresset? Jeg blir kvalm og overanalyserer....

Har skikkelige "mensensmerter" de siste ukene - for øyeblikket veldig vonde i livmor og korsrygg! :( Er vel bare livmoren som tøyes, men føles som om det ligger mer enn et foster på strls med et riskorn der - heller en melon! :p Noen fler med samme situasjon? Og som klarer å "overse" det uten å bli stresset? Jeg blir kvalm og overanalyserer....

Ååå nei! Jeg har akuratt opdaget en liten plettblødning! Er det noen andre som har efaring med dette?
Vi har vært i fertilitetsbehanding i 2 år og dette er første gang jeg er gravid, nå i uke 6..

Ååå nei! Jeg har akuratt opdaget en liten plettblødning! Er det noen andre som har efaring med dette?
Vi har vært i fertilitetsbehanding i 2 år og dette er første gang jeg er gravid, nå i uke 6..
Les min solskinnshistorie på førstesiden :-)

6 + 3 og steintrøtt fra 10 og utover. Kaffe hjelper ikke og smaker blæh... og skal uansett ikke har for mye av det da....

Matlysten er så som så....
Brekker meg når jeg må bytte bæsjebleie på mini eller plukke opp etter hunden.
Hormonell med sto H
Litt ømme pupper

Så krysser for at det her går veien....

7+6
Kvalm (mest på formiddag og ettermiddag)
Hikker en del
Mensensmerter (spesielt på kveldstid)
Matlyst veldig opp og ned
Craver forskjellige ting hver dag. Stakkars kjæresten som må lage akkurat det jeg vil ha til en hver tid. Ikke kan han skjønner hvorfor jeg bare MÅ ha fiskeboller og sjokomelk klokken 01 på natten heller..

Og sist men ikke minst er jeg et sant PMS vrak.. Sint for alt, lei meg for alt.. Gråter av alt fra reklamer til hvorfor kjæresten kjøper lett melk og ikke ekstra lett. Sist nevnte var forrsten verdens undergang i går... Uff uff får håpe han holder ut

Jeg er i uke 6+1 i dag. Jeg hadde en del symptomer i starten, men de har plutselig forsvunnet. Har en litt dårlig følelse nå

8+0 i dag :D
- Gud, så vondt jeg har i puppene! Utholdelig bare at de rører seg litt, og vært sånn siden en uke før ikm. Niplene er også konstant vonde.
- Mye kvalme de siste ukene, som gjør at jeg sliter med å få i meg mat. Det jeg liker en dag, liker jeg ikke den andre..
- Svimmel
- Hetetokter
- Hodepine
- Magen er helt oppblåst og hard å trykke på. Ser og føler meg mer gravid enn jeg er på grunn av dette, haha :)
- Trøtt og sliten
- Mensensmerter
- Hormonell. Skal ikke så mye til før jeg tar til tårene..
- Stikkinger i lysk/eggstokk? Skjer ofte når jeg reiser meg brått

Håper symptomene roer seg snart :)

Kvalm
Oppkast
Trøtt
Ømme pupper
Cravings på friterte ostekuler og salt lakris
Fryser og svetter om hverandre
Stikking og strekking nedi mini sitt hus
Hormonell og gråter lett
Oppblåst hele tiden

Jeg har hatt småblødninger siden mandag, ble veldig bekymra men har forhørt meg med min mor, søster og 2venninner og alle har opplevd dette og det har gått bra. Målte hcg stigning hos lege og det var en fin stigning. Er veldig normalt og ha småblødninger i første trimester, selv om det ikke virker sånn hvis du skal lese deg frem på nett. Fant ut at det førte bare til unødvendig bekymring. Så hvis du er bekymret så gå til legen din og be om og ta blodprøve for og måle hcg. Er bare slimhinnene som er litt tander.
Jeg satte inn en blastocyst i starten på juni v naturlig syklus :)

Jeg er i uke 6+1 i dag. Jeg hadde en del symptomer i starten, men de har plutselig forsvunnet. Har en litt dårlig følelse nå

Jeg mistet symptomer i noen dager, men de kom sterkt tilbake, er vanlig at symptomene kommer og går i starten. Er 6+0 i dag

7+2.....
-Kvalm,men får hjelp av sea band
-Tåler ingen lukter nå....ikke såpe,mat ,lukta på soverommet om morgenen, deo,parfyme...ingenting !blæææææ.
-ØMME PUPPER!
-Mister hår
-stikking i magen
-tar lett til tårer
-hissig
-tisser om natten

Ekstremt kvalm til tider(startet i uke 5) fikk afipran(kvalmestillende) lå i senga i en uke, jobber nå 50%.
Uendelig trøtt, så ille att det går ut over konsentrasjonen til å kjøre bil
Nyser mye
Stikkninger og murringer i nedre del av magen
Mye luft
Syk luktesans
Veldig var for lukt av mat og div
Kjempe hissig
Veldig følsom
Super ømme pupper.
Har to gutter fra før og var ikke i nærheten så kvalm med dem, kanskje jente denne gangen, HCG var på 35000 i uke 6+0 den har økt ekstremt mye på kort tid, så det forklarer jo kvalmen

Back
Topp