symptomtråd?

Trøtt
Ømme pupper
Vonde brystvorter

Og jeg fryser så fryktelig. Det gjorde jeg sist jeg var gravid og. Tok lange, varme dusjer på kveldstid, og det har jeg begynt med nå og :P Måtte Google det og det er visst helt vanlig å fryse :P

4+6 uker
-Ømme bryster og brystvorter
-Begynnende bekkenløsning
-Stikkinger i mage ved brå bevegelser
-Ofte å tisser
-Forsterket luktesans
-En berg å dalbane av følser
-Tar lett til tårene
-Trøtt
-Fryser

Last edited:
Flashback fra forrige graviditet. Brekninger før frokost. Men spiste og det ble bedre. Forrige gang kastet jeg opp frokosten i det jeg svelget den. Håper jeg ikke kommer dit nå :/

6+3 i dag, og kvalmen blir bare verre selv om jeg tar Postafen. Hadde dunkende hodepine på kvelden i går, men "slapp" heldigvis å ta Paracet... Ellers vanlige symptomer som ømme bryster, trøtthet og emosjonell.

Huttetu! Skikkelig kvalm i dag :( holdt seg unna foreløpig, men i dag har jeg gått og smårapa og vært uvel nesten hele tiden. Og de smertene over skambeinet kommer hele tiden :s

Og for ett susehue! Glemmer jo terminen til de som skal på terminlista, fra jeg går fra den ene siden til den andre :D:P

5+6

Mensenmurring
Ømme brystvorter (ikke bryst)
Utspilt mage
Treg mage

Ellers er alt som før :D

EKSTREMT oppblåst
Trøtt
Murringer i magen

8+2 <3

*ømme bryster
*veldig oppblåst
*kvalme (kan regulere mye med mat)
*noe halsbrann
*trøttere enn vanlig, sovner ofte en halvtime på sofaen etter jobb..

Egentlig i veldig fin form de aller fleste dagene, håper det fortsetter slik :)

- Ømme bryster
- Trøtt og sliten
- Oppblåst
- Humørsvingninger
- Forsterka luktesans
- Tidvis kvalm
- Sulten hele tida
- Kjennes støl ut i magen

Veldig lite symptomer enda, men bare 4+5, så det kan enda komme
Men begynner å få ømme bryst og er veldig trett... Forrige gang var brystene mye ømmere og jeg var kvalm!

Jeg har stikkinger i magen og sinnsykt vonde pupper og veldig trøtt. Bortsett fra stikkingene, så kan de andre symptomene skrives opp på kontoen for hormonbehandling.. Skulle faktisk ønske jeg hadde mer symptomer, noe mer håndfast liksom.. 5+6 idag.

I dag har jeg en sånn "jeg vil gråte for alt dag" :p vet ikke om jeg skal gråte eller le.. Puppene er veeldig ømme og jeg må ha en litn pute imellom slik at d ikke skal være smertefult.. Elrs så går nå dagene.. Går bare å teller ned til første kontroll : D

oppblåst, metallsmak i munnen (har hatt siden 3 dager før jeg testa positivt), trøtt

Er i uke 5 nå. Er trøtt, blir fort andpusten. Merket det i dag da jeg skulle gå opp en etasje på jobb, haha jeg trenger jo tre ganger i uken så det burde jeg tåle men pustet og peste! :P Ømme pupper og brystvorter, og hodepine. Blir spennende og se hvordan det utvikler seg :)

Back
Topp