symptomtråd?

Sykt mye murringer i dag.. Nesten vondt.. Vet det er vanlig å kjenne det ned i lysken og slikt.. Men kjennes ut som skikkelige menssmerter.. Bli bekymra.. Er det flere som har det slik?

Sykt mye murringer i dag.. Nesten vondt.. Vet det er vanlig å kjenne det ned i lysken og slikt.. Men kjennes ut som skikkelige menssmerter.. Bli bekymra.. Er det flere som har det slik?
Mensenssmerter er helt vanlig. Får ofte skikkelig stikking, men det går fort over.

Nårtid skal disse sykt ømme puppene slutte å være øm!!? Og trøtthet som jeg aldri før har vært borti.. Itillegg er jeg småkvalm og dårlig matlyst..

Nårtid skal disse sykt ømme puppene slutte å være øm!!? Og trøtthet som jeg aldri før har vært borti.. Itillegg er jeg småkvalm og dårlig matlyst..
individuelt,
og ja trøtthet... har sovd en lur i dag også... gubben lurte på hvordan det skulle gå med meg på jobb i helgen... jeg svarer så fint, jeg får bare holde ut og komme hjem og sove en time eller to etter vakten på søndag. seinvakten skal jeg alltids klare, men tidligvakten jeg jeg usikke rpå siden jeg er ekstremt trøtt på dagtid... så får det bare være sånn de dagene jeg skal jobbe tidlig vakt at jeg bare kommer hjem og sover i en liten times tid... ;-) (Eller tre) :P

Satt i bilen på vei hjem og tenkte på hva jeg skulle skrive på sommerkortet til de ansatte på avdelingen til jr, og plutselig satt jeg og tuta av meg selv :D:P

5+5 idag.
- luft i magen og litt treg mage
- blir fort sulten fordi jeg spiser mindre fordi jeg blir kvalm (på morgen og dagtid, ikke kvelden)
- kvalme da jeg blir sulten
- sterk luktesans
- murring i magen, men mindre enn det har vært
- ømme bryster
- mindre lyst på godsaker :P

5+5 i dag

-Tisser litt oftere
-Litt murringer nederst i magen

Ellers ingenting (føles som det burde være mer...)

Trøtt, humørsvingninger, noen ganger litt såre brystvorter, ellers ingen store plager:)

5+6 :
enorm trøtthet, små kvalm i dag morges gikk vekk når jeg spiste noe, og hyppig vannlating...

5+4

Melkespreng (ja, det kommer faktisk melk)
Sinnsyk morgenkvalme
Føler meg følsom

5+2 nå.
Murrer til den store gullmedaljen; gjort det siden uka før el.
Ekstremt trøtt.
Lite matlyst.
Ømme pupper! Og det er melk i dem allerede! :P

Back
Topp