--Symptomtråd--

Har ikkje turt å ta test mn trur ikkje nr 3 er så langt borte. Er svimmel oppblåst hodeverk litt kvalm øm i nedre del av magen våkna sånr idag uten at eg sku ha gjort det sjøl presser på i puppene og veeldig trøtt sliter me å holde mg våken..hatt mens straks pga syklus på 35 daga pleie ha mens smerte nå men det har heller ikkje komt. bank i bordet for det :-) Så det er kanskje her eg høre til. andre som har vert øm i magen og når oppsto deres symptomet?
 
Mine symptomer:
Oppblåst mage
En kvalme følelse sak
fryyyyys
SULTEN hele tia :O
går ofte på do
Halsbrann
Trøtt.no
Murringer
Vondt i korsryggen (Minner om bekkenplagene jeg hadde sist)
 
Får håpe du får slippe bekkenplager Maja!
Kvalme følelse sak ^^ haha. Jeg håper ikke det utvikler seg til noe mer enn det :P

Jeg må legge til hodepine som symptomer nå tror jeg.
Har veldig lite vondt i hode.. og de siste to ukene har jeg hatt litt hver dag..
 
I dag har jeg begynt å bli litt urolig i magen... Må bruke lang tid i senga på å vokne ellers går det dårlig... Virker som om det skjer noe i magen hele tiden.. Og hadde mensensmerter da jeg la meg i går.. Måtte ligge på høyre side for å sovne.
 
Eg e sjøl så øm i magen, øke for kver dag me at d pressa på i puppene e trøtte å vonde i håve å veldigt surrete.. kvalmen innimello å ganske svimmel.. mn når kom dåkkas symptome i forhold til uke? eg føle d komme så tidligt denne gong.. har heller ikkje turt å ta test endå.. andre så har d likt?
 
Jeg er i uke 5+2 nå, og allerede fra før jeg testet tenkte jeg at noe måtte være på gang, for jeg hadde så mye rare følelser i kroppen. Fra uke 4 så var jeg allerede oppblåst, sov mye, frøys mye.

Nå har jeg vondt i hode, MER oppblåst, går mye på do, trenger mye søvn, er veldig kald, og nå har jeg begynt å få mens-lignende smerter i magen.. vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det :S
 
Seriøst, er dette normalt? Nå i dag tidlig, så står jeg på badet å skal ta en dusj. Og jeg pleier å vite hvordan magen min ser ut på morgenen, den er veldig flat, sånn "har ikke spist på tolv timer fordi du har sovet-flat", skjønner? Men i dag var den liksom litt "hoven"? Fra navelen og ned til vagina på en måte,.. Som om alt der nede har svulmet litt opp? Noen andre som har sånn? Man skal jo ikke få noe mage før sånn uke 12-13 right?? Er bare 5+3!
 
Er litt oppblåst, mye på do, kjenner at bekkenplagene fra sist kommer, økt melkeproduksjon (selv om de ikke har vært i bruk på leeeeeeenge), hetetokter, frysebyer, sentimental, stramming i nedre del av magen. Kommer ikke på mer nå. Er 6+2 Må legge til TRØTT!!!!
 
ÅNEI!!! Kvalm i dag!! Blæ... Håper virkelig det er forbigående...
 


simsa skrev:
ÅNEI!!! Kvalm i dag!! Blæ... Håper virkelig det er forbigående...



Nei?? Stakkar! Vi håper det bare er i dag!
 


kariness skrev:


simsa skrev:
ÅNEI!!! Kvalm i dag!! Blæ... Håper virkelig det er forbigående...



Nei?? Stakkar! Vi håper det bare er i dag!



Har gått over nå. Men var skikkelig dårlig i magen, så kan ha vært det som har gjort meg kvalm også. Håper det.. Vil ikke være kvalm! Det er så fælt.. Men utenom det merker jeg veldig lite om dagen.. Bare at jeg er trøtt, må på do om natta og såre brystvorter... Har lest at symptomene kan bli litt borte i perioder i starten, så satser på at alt er bra:-)
 
Jeg må også gå på do om natta. Utrolig Tungvindt når jeg har plassen innerst i senga å må klatre over mannen min for å komme ut av senga ^^
 
Har fortsatt ingen symptomer jeg.. bortsett fra at jeg ikke har fått tante rød på besøk da :p så idag begynte jeg å lure på om jeg faktisk var gravid, siden jeg var så fryktelig dårlig sist svangerskap. Så fant ut at jeg skulle ringe legesenteret for å høre om de kunne ta en blodprøve før å sjekke hcg nivået, men det sa hun at de bare gjorde om det var misstanke om abort, å hun mente jeg bare skulle være glad før at jeg ikke var dårlig:p så da dro jeg å kjøpte en ny graviditet test som var digital og med ukesindikator å når den viste gravid 3+ skjønte jeg at jeg er nok bare en av de heldige :) *bankibordet!*
 
Kameen89  jeg banker i bordet sammen med det. Man vil unødig ha symptomer som kommer til å være der i 34 uker til! Men jeg skjønner veldig hva du mener, det er jo nesten som at man føler at det ikke bor noen der, siden de ikke melder sin ankomst liksom!
 
Symptomenene mine så langt er:
Oppblåst
veldig god luktesans
litt trøtt
sulten og fysen om hverandre
vonde voksende pupper
 
Er vel kanskje også en av den heldige sorten uten noen slags symptomer, sett bort fra null mensen og ømme bryster.. Håper det holder seg sånn leeeenge :-)
 


-Maibaby13- skrev:
Er vel kanskje også en av den heldige sorten uten noen slags symptomer, sett bort fra null mensen og ømme bryster.. Håper det holder seg sånn leeeenge :-)



Ja du er veldig heldig! Jeg skal ikke prakke på meg masse symptomer jeg heller, holder det seg med de få tingene jeg har så skal jeg være VELDIG fornøyd ^^
 


kariness skrev:
Seriøst, er dette normalt? Nå i dag tidlig, så står jeg på badet å skal ta en dusj. Og jeg pleier å vite hvordan magen min ser ut på morgenen, den er veldig flat, sånn "har ikke spist på tolv timer fordi du har sovet-flat", skjønner? Men i dag var den liksom litt "hoven"? Fra navelen og ned til vagina på en måte,.. Som om alt der nede har svulmet litt opp? Noen andre som har sånn? Man skal jo ikke få noe mage før sånn uke 12-13 right?? Er bare 5+3!


Jeg fikk mage superfort med førstemann, så jeg oppdager stadig at buksene (low-waist) blir strammere. Så ja, det er fullt mulig =)
(og du har jo sett bilde av min allerede, så ja, jeg har det også sånn)
 


Maitroll13 skrev:


kariness skrev:
Seriøst, er dette normalt? Nå i dag tidlig, så står jeg på badet å skal ta en dusj. Og jeg pleier å vite hvordan magen min ser ut på morgenen, den er veldig flat, sånn "har ikke spist på tolv timer fordi du har sovet-flat", skjønner? Men i dag var den liksom litt "hoven"? Fra navelen og ned til vagina på en måte,.. Som om alt der nede har svulmet litt opp? Noen andre som har sånn? Man skal jo ikke få noe mage før sånn uke 12-13 right?? Er bare 5+3!


Jeg fikk mage superfort med førstemann, så jeg oppdager stadig at buksene (low-waist) blir strammere. Så ja, det er fullt mulig =)
(og du har jo sett bilde av min allerede, så ja, jeg har det også sånn)


Jeg føler meg liksom så hyppokonder! Men har sett litt bildera av mager og utvilkingen på mager på September 2012 forummet. Og noen har jo ikke mage i uke 15 en gang, mens noen er store i uke 8! 
Men hadde vært litt lettere om jeg slapp å holde inn magen..

Svigermor var nettopp på besøk, jeg har holdt inn magen i 4 timer nå... såååå sliten!
 


kariness skrev:


Maitroll13 skrev:


kariness skrev:
Seriøst, er dette normalt? Nå i dag tidlig, så står jeg på badet å skal ta en dusj. Og jeg pleier å vite hvordan magen min ser ut på morgenen, den er veldig flat, sånn "har ikke spist på tolv timer fordi du har sovet-flat", skjønner? Men i dag var den liksom litt "hoven"? Fra navelen og ned til vagina på en måte,.. Som om alt der nede har svulmet litt opp? Noen andre som har sånn? Man skal jo ikke få noe mage før sånn uke 12-13 right?? Er bare 5+3!


Jeg fikk mage superfort med førstemann, så jeg oppdager stadig at buksene (low-waist) blir strammere. Så ja, det er fullt mulig =)
(og du har jo sett bilde av min allerede, så ja, jeg har det også sånn)


Jeg føler meg liksom så hyppokonder! Men har sett litt bildera av mager og utvilkingen på mager på September 2012 forummet. Og noen har jo ikke mage i uke 15 en gang, mens noen er store i uke 8! 
Men hadde vært litt lettere om jeg slapp å holde inn magen..

Svigermor var nettopp på besøk, jeg har holdt inn magen i 4 timer nå... såååå sliten!


Har hørt store gensere er poppis på høsten ;)
 
Back
Topp