--Symptomtråd--

Jeg vet at kvalme liksom er forventet... Men jeg orker ikke det og har ikke tid til det, seriøst :p Jeg kjente bittelitt morgenkvalme i dag tidlig, (nå for noen minutter siden) men jeg bare tok det rolig også ble det ikke noe mer av det... Håper jeg slipper det altså!

Jeg har disse:

Bittelitt svimmel og kvalm.
Smerter og stikkninger i magen.
Ømme pupper.
Veeeldig trøtt.
Løper på do hele tiden.
Spiser som en hest.
Litt andre smakssanser.
Kjempe hovende mandler annenhver dag. 
Oppblåst.
Fryser hele tiden, bortsett fra når jeg er så varm at jeg svetter :/

Uff ostekake, det hørtes slitsomt ut! Den frysesaken har jeg også opplevd, men jeg er aldri alt de varm da... Men jeg hater å fryse.. Vil heller være for varm..

Ja :( Er som regel ganske kald av meg til vanlig også (er av typen som ikke gjemmer bort vinterklær før midt på sommeren og tar den frem igjen noen uker etter fordi det er kaldt).. Men nå kan jeg ikke ha på meg varme klær heller, for da ender det bare med at jeg blir gjennomvåt av svette, for så å bli iiiiskald :( Brr!

Altså, jeg er så oppblåst i magen at det ser ut som jeg er gravid allerede.
På grunn av oppblåstheten så kjenner jeg magen min hele tiden. Det er som om jeg går rundt med stor gravidmage fordi jeg hele tiden kjenner magen, tar på den... :S

Jeg er litt trøtt, svimmel, og det kjennes ut som om puppene har blitt litt tyngre, og litt små murringer i ny og ne. I tillegg så er jeg litt hormonell.

Mine symptomer:

Uke 4+1-6 dager var jeg både kvalm, trøtt, ville bare sove, kjentes ut som det var mye som foregikk i magen;) Har vært veldig oppblåst...Kjempefølsomme/såre pupper og tisser ofte.
Denne uka så er kvalmen bort, bare litt sliten, ennå litt oppblåst. Men har blitt litt forkjølet med hovne mandler, blæææh... Kjenner ennå litt stikkinger i magen men ikke så mye som sist uke. Puppene er ennå såre men tror jeg har vendt meg til det nå;) hehe

Jeg har begynt å måle kroppen jeg. Puppene og magen, skal gjøre det hver gang en uke er bak meg. For jeg føler at puppene mine bare er tunge og vonde. Gåing i trapper er ille liksom! Gruer meg litt til trening i dag, bra jeg har en stram sports-BH!

Ikke så mye symptomer her, små ømme pupper, oppblåst, litt stikkninger i magen og trøtt (men dette kan ha andre årsaker, som for lite søvn ;-)) regner med det kommer mer etter hvert, kun 4+2 idag :-)

Er bare 4+1, men har allerede merket at jeg blir veldig fort trøtt og sliten. Trenger mye mer søvn enn normalt, noe som er litt vanskelig med en (snart) toåring som er morgenfugl ;) Ellers har jeg hatt murringer/stikninger i en ukes tid. 

Jeg skjønner helt hva du mener Pineapple! Alle mine symptomer kan like så godt være alt annet også :P

I dag var jeg å trente for første gang på to måneder, er 4+3 selv og har tenkt til å trene gjevnt gjennom svangerskapet.. det gikk overraskende bra i dag :) håper det holder seg sånn!

Mamma2010&2013, jeg klarer ikke å se for meg hvordan det skulle vært med en 2åring i huset og være sliten.. bare tenk hvordan det blir videre? ^^ Haha. Lykke til <3

jeg har:
utrolig trøtt, uansett hvor mye søvn jeg får!
superømme/tunge bryster (vært sånn siden 2-3 dpo)
må tisse heele tiden
murring i korsryggen som kommer og går
og selvfølgelig: 5-6 positive tester ;) haha

Eneste symptomene jeg har registrert er ømme pupper og litt øm mage. Er ikke tid til å kjenne etter fler. Hektiske dager på jobb, og en toåring som krever sitt på kveld :-) har på følelsen at dette svangerskapet kommer til å få mindre oppmerksomhet enn det første.

lan77 skrev:
Eneste symptomene jeg har registrert er ømme pupper og litt øm mage. Er ikke tid til å kjenne etter fler. Hektiske dager på jobb, og en toåring som krever sitt på kveld :-) har på følelsen at dette svangerskapet kommer til å få mindre oppmerksomhet enn det første.

Signerer her! Rekker ikke tenke på det engang! Ikke så mye hvertfall! Tror tida blir å flyge ifh til det første svangerskapet!

Jeg skjønner hva dere mener, dere som har barn fra før. Det er kanskje ikke like "spennende" heller på en måte... dere har jo opplevd disse tingene med kroppen deres før på en måte. For meg er alt helt nytt og jeg bare vil liksom få med meg alt på en måte ^^

Men det er viktig å fokusere på barna sine :)

Mine symptom so langt er: - Kvalme, jevnt over heile døgnet.. Må verken vere svolten eller for mett, så ganske slitsomt :) - Ekstrem hodeverk - Fryse og svettebyger - Endret luktesans - Trøtt og sleten - Bekken og ryggsmerte So følar meg generelt sett ganske dårlig, og med to barn i hus kan dette bli veldig slitsomt.. Har heldigvis ein fantastisk mann som tar godt vare på meg :)

Det høres godt ut at du har en mann som passer på deg Hjarterom! :) slitsomt å føle seg så dårlig.

Det eneste som faktisk plager meg er den oppblåste magen. Den er oppblåst med en gang jeg har spist, helt til jeg blir sulten igjen... Og da må jeg jo spise igjen, så da er den sånn hele tiden! Mannen min sa nettopp til meg at hvis det fortsetter sånn så kommer jo folk til å spørre om jeg er gravid allerede neste uke, for magen står så veldig ut, som om den er en ballong full av luft.. og da kan man jo se ganske gravid ut :P

Jeg har en gutt fra før og jeg har veldig andeleses symtomer denne gangen. Litt rare symtomer synes jeg...
Jeg ble veldig tett i nesen (blødde litt neseblod, noe jeg aldri gjør ellers) noen dagen før jeg testet positiv, og er fremdeles tett.
Kvalme som går i bølger gjennom dagen.
Litt kramper i leggene..
Og våkner om morgenen med en leppe og nese som er kjempehoven...går fort bort igjen..
Ofte på do..
Oppblåst om natten.
Er "støl" i magen og kjenner at det er noe på gang...

Uff det ble den listen da.. er heldigvis ikke trøtt =)

binnen, jeg føler også det, at lista mi er lang.. Men jeg er veldig glad for at kvalmen ikke har meldt sin ankomst enda! :) Når er det vanlig å bli kvalm?

Når begynte dere å oppleve kvalme?  når skal jeg forvente at det kommer? og når går det i så fall over?

Håper liksom jeg slipper...

Back
Topp