--Symptomtråd--

Fikk en positiv test i dag morges og er nå ca 3 + 4:D Herlig med en positiv test som kunne bekrefte de symptomene jeg har kjent på. Jeg er fra før plaget med mens smerter og kjenner godt når jeg har eggløsning slik at det var ingen overraskelse at jeg begynte å kjenne at det skjedde noe dagene etter eggløsning. 

Mine symptomer så langt:
En slags bobling og kribling langs høyre side 
Boblinga gikk over til en mer stikkende smerte 5-6 dager etter EL
Fant til min forundring noen dråper blod i trusa noen få dager etterpå
Ømme bryster, som bare blir ømmere og ømmere...
Kjenner at noe strekker og prikker i livmoren
Litt svimmel og glemsk

Ellers er jeg fin i formen, ikke noe tegn til kvalme og har masse energi, så langt hvertfall! 

Gratulerer med spiren acashia :) Bra du heller ikke er kvalm :D håper det holder seg sånn!
Jeg syns det er så morsomt med den glemstheten altså ^^

kariness skrev:
Når begynte dere å oppleve kvalme?  når skal jeg forvente at det kommer? og når går det i så fall over?

Håper liksom jeg slipper...

Sist gang kom ikke kvalmen hos meg før i uke 8-9. Jeg trodde jeg skulle slippe unna, men det gjorde jeg visst ikke :p Var kvalm til ca uke 14. Det er nok veldig individuelt, men hos de fleste kommer den tidlig (4-5-6) og går over innen uke tolv? Mener å ha lest det et sted, men er ikke helt sikker :)

Mamma2010&2013<3 skrev:

kariness skrev:
Når begynte dere å oppleve kvalme?  når skal jeg forvente at det kommer? og når går det i så fall over?

Håper liksom jeg slipper...

Sist gang kom ikke kvalmen hos meg før i uke 8-9. Jeg trodde jeg skulle slippe unna, men det gjorde jeg visst ikke :p Var kvalm til ca uke 14. Det er nok veldig individuelt, men hos de fleste kommer den tidlig (4-5-6) og går over innen uke tolv? Mener å ha lest det et sted, men er ikke helt sikker :)

Gah. Nå føler jeg at jeg har jinxa det. Haha. Nå kommer sikkert kvalmen til meg og i uke 8-9 :P

med eldstemann kom kvalmen i uke 7, akkurat da jeg trodde jeg hadde vært så heldig å slippe unna 
Denne gangen derimot, tror jeg den kom idet lillespire festet seg. Bleh!

Jeg har ekstremt ømme pupper spesielt brystvortene.
ellers er det endel stikninger i livmoren og smerter i ryggen...

Er ganske oppblåst og masse masse luft i magen..

Er blitt følsom, herregud jeg begynner og grine for ingenting, tårene bare begynner å trille.
kjenner jeg sliter av og til på jobb når det kommer trasige kunder...

Har endelig begynt å kjenne noen symptomer på at jeg faktisk er GRAVID igjen. Jeg var så livredd for at jeg hadde mista.
Har hatt en del vondt i magen, og blødninger, (som endelig har stoppet opp og jeg håper å slipper å få de igjen...)

Men i dag tidlig var jeg faktisk kvalm (nesten så jeg jubler for kvalmen.. det tyder jo på en måte bra!)
Ellers så har jeg ømme pupper, vondt i ryggen og er super trøtt! Akkurat som de forrige gangene.

Ingen symptomer her ennå så nå begynner jeg nesten å savne kvalmen fra forrige svangerskap :p

Kameen89 skrev:
Ingen symptomer her ennå så nå begynner jeg nesten å savne kvalmen fra forrige svangerskap :p

Haha. Jeg tror ikke du skal si det, det kommer nok sooner than later og da skulle du ønske du ikke hadde noen plager ^^

kariness skrev:

Kameen89 skrev:

Haha. Jeg tror ikke du skal si det, det kommer nok sooner than later og da skulle du ønske du ikke hadde noen plager ^^

Hehe! ja det gjør vel det ;) men føler meg jo ikke gravid som det er nå :p men det er vel bare å nyte det så lenge det varer :)

Sist trodde jeg at jeg skulle slippe kvalmen, men den kom i uke 7 gitt, og den kom brått også siden jeg begynte å spy da den kom og klarte ikke slutte før jeg havna på sykehuset:P (Noe som heldigvis gikk fort!)

Nå har jeg:

-Bittelitt bekkenløsningssmerter
-Småkvalm innimellom, bl.a på bussen og hvis jeg stresser
-Litt vondt i puppene innimellom, men ikke mye :) (Ammer litt enda, vet ikke om d betyr noe)
-Smerter i magen innimellom
-Litt vondt i ryggen innimellom
-Føler meg FEIT! :P

Føler meg egentlig ganske frisk, håper bare d varer (ikke at jeg har de største forhåpningene, med hyperemesis sist gang:/)

kariness skrev:
Hva er hyperemeses?^^

D er ekstrem svangerskapskvalme:)

Storesøster2013?? skrev:

kariness skrev:
Hva er hyperemeses?^^

D er ekstrem svangerskapskvalme:)

Det høres svært ubehagelig ut.

Jeg har i dag begynt å lukte... noe som virker som maling.. i leiligheten. :S Det er helt ulogisk og det er ingenting her som lukter maling..
Og i dag begynte hjertet på vindunderet å slå <3

Ok! Haha! De hadde malt i gangen på blokka ^^ Men det lukta ikke godt i hvert fall^^

Synes jeg hadde sykt mange når jeg begynte å tenke etter:

-det har strekt og herja nedi der i hvertfall en uke, i tillegg så kjennes det ut som jeg har en klump i magen
-støl i korsryggen
-bittelitt øm i puppene
-har vært noe svimmel
-hodepine, mye utover det vanlige
-kvalmen kommer smygende
-veldig trøtt
-jeg er varmere enn normalt
-fikk mye utflod etter el
-føler meg feit
-må på do igjen

Men alt trenger vel ikke være pga spiren da;)

Nytt symptom, og det som gjorde meg overbevist: Kaffe smaker forferdelig! Hadde samme symptom med førstemann, så da var det frem m testene!

kariness skrev:
Ok! Haha! De hadde malt i gangen på blokka ^^ Men det lukta ikke godt i hvert fall^^

Haha, dOh :p

Back
Topp