Symptomer!

8+6.
Litt rosa på papir etter sammleie men ikke noe mere blødning en det. Veldig redd når jeg så det da jeg hadde MA i sommer . Så vært ærlig med partneren om at jeg er litt bekymret så han ikke skal tro det er at jeg ikke vil. For jeg vil veldig gjerne, men er bare redd for at det skal skje noe negativt.Veldig ømme bryster, sliten/trøtt og kvalme som kommer å går.
Jeg fant dette om temaet :happy: Ingenting å være redd for♥️

Vedlegg

• IMG_2372.jpeg
    IMG_2372.jpeg
    392,9 KB · Visninger: 29
9+2 i dag, føler jeg har mye mindre symptomer nå. Er det vanlig? Flere som har det sånn?
Ja, symptomer kommer og går. Kroppen tilpasser seg hormonendringer som kan gjøre at du får mindre symptomer også kan det ta seg opp igjen også! Har hatt dager uten noe ømhet i puppene, neste dag er det tilbake. Varierer :happy:

Ser flere skriver om forstoppelse, men er det noen som har det motsatte problemet? Jeg kan flere ganger om dagen få skikkelig vondt i magen og tilnærmet diaré (men ikke helt). Jeg spiser masse grovt brød, banan, yoghurt og egentlig ganske variert føler jeg. Hvis jeg bare lukter på en kaffe så begynner magen å kverne. Tåler visst ikke koffein som gravid, men det har jeg også kuttet helt.

Er det noe annet jeg bør gjøre?

Skal sies at jeg tar jerntabletter, vet ikke om det har noe å si eller om det rett og slett er hormonene.

Ser flere skriver om forstoppelse, men er det noen som har det motsatte problemet? Jeg kan flere ganger om dagen få skikkelig vondt i magen og tilnærmet diaré (men ikke helt). Jeg spiser masse grovt brød, banan, yoghurt og egentlig ganske variert føler jeg. Hvis jeg bare lukter på en kaffe så begynner magen å kverne. Tåler visst ikke koffein som gravid, men det har jeg også kuttet helt.

Skal sies at jeg tar jerntabletter, vet ikke om det har noe å si eller om det rett og slett er hormonene.
Jeg hadde diare de første ukene og nå forstoppelse. Men jeg har en sensitiv mage i utgangspunktet. Jerntabletter gir meg skikkelig diare, noen jerntabletter er veldig sterke for magen, du kan spørre apoteket om alternativer. Men kan også være hormoner da :Heartbigred

Jeg hadde diare de første ukene og nå forstoppelse. Men jeg har en sensitiv mage i utgangspunktet. Jerntabletter gir meg skikkelig diare, noen jerntabletter er veldig sterke for magen, du kan spørre apoteket om alternativer. Men kan også være hormoner da :Heartbigred
Ja, jeg bruker en sterk type jerntabletter nå fordi jeg var anemisk rett før jeg ble gravid, men tar de bare annen hver dag for at kroppen skal greie å ta til seg jernet. De har jeg også gått på ved forrige graviditet, og det ble ikke noe diaré den gangen.

Det er ikke verre enn at jeg drikker en kopp varm sjokolade nå, og så får jeg vondt i magen 30-60 min senere. Har liksom ikke lyst å kutte ut absolutt alle varme drikker på grunn av det her, men det er også litt kjipt p ha det sånn..

Altfor stor matlyst. Må opp om natten å spise, i skrivende stund har jeg nettopp lagd meg mat :smiley-bounce022 Flere som har stor matlyst?
Har vært skikkelig dårlig hele uka, med kvalme og oppkast + diarè. Våknet på fredag uten kvalme plutselig, så i helga har jeg virkelig tatt igjen det tapte :laughing002 Mat er livet!!!

Både ja og nei. Jeg går fort 3-4 dager mellom hver gang jeg er på do, men når det da kommer så er det veldig løst, tilnærmet diare ja, men ikke helt. Også er det stopp i 3-4 dager igjen. Så jeg har tydeligvis det beste fra begge verdener :laughing001

Både ja og nei. Jeg går fort 3-4 dager mellom hver gang jeg er på do, men når det da kommer så er det veldig løst, tilnærmet diare ja, men ikke helt. Også er det stopp i 3-4 dager igjen. Så jeg har tydeligvis det beste fra begge verdener :laughing001
Enda bra det kommer ut til slutt :hilarious: Jeg tror nok jeg har litt sensitiv mage, så reagerer på mye forskjellig mat. Men spiser jeg hovedsakelig gode råvarer og hjemmelaget mat går det greit. Er i tillegg veldig oppblåst, så føler meg som en gående og snakkende prumepute:laughing002

Hei! Uke 7+3 her! :greet025

Kjenner på så mye murringer og ligamentamerter. Dette er mitt tredje svangerskap, ikke kjent på disse symptomene før godt ut i tidligere svangerskap. Flere som har kjent på dette så tidlig?

Hei! Uke 7+3 her! :greet025

Kjenner på så mye murringer og ligamentamerter. Dette er mitt tredje svangerskap, ikke kjent på disse symptomene før godt ut i tidligere svangerskap. Flere som har kjent på dette så tidlig?
Oh yes! Murringer var helt fra begynnelsen. Ligament var vell fra rundt uke 7 ja. Er uke 9+4 nå. Dette er min 4 :hilarious:

Back
Topp