Symptomer!

Jeg har hatt stikkende smerter i korsryggen ved ulike belastninger.
Lurer på om det er nå jeg begynner å angre på at jeg ikke har trent opp kjernemuskulaturen skikkelig siden forrige svangerskap?

Har også begynt å få litt vondt i hoftene på natten. Synes det var litt tidlig? 7+1 i dag

Har strålesmerter i tissen(skambeinet?) og ned mot halebein/ned mot låret. Andre som har det?

Omg hvor tidlig kom det? Og hvordan type smerte er det? Jeg er stram i lysken og hatt betennelse i lysken for 3 måneder siden. Jogga igår vet ikke om det har noe og si.
Uke 10. Jeg måtte gå 1 km til legevakten siden vi var uten bil og jeg var dårlig med hyperemesis så måtte fikse legeerklæring fordi vi måtte avlyse to utenlandsreiser. Vi gikk i sneglefart. Det utløste det gitt :meh: Strålende og plutselige smerter spesielt i lysken og fra pubis, spesielt i aktivitet også var det vondt å ligge lenge på en side. Hadde gravidpute mellom beina fra da og ut hele svangerskapet for å avlaste

Jeg har hatt stikkende smerter i korsryggen ved ulike belastninger.
Lurer på om det er nå jeg begynner å angre på at jeg ikke har trent opp kjernemuskulaturen skikkelig siden forrige svangerskap?

Har også begynt å få litt vondt i hoftene på natten. Synes det var litt tidlig? 7+1 i dag
Jeg har også vondt i hoftene om natta, og noen ganger litt utover dagen. Har hjulpet litt med korte turer, tror jeg.

Samme med meg, pottetett men ikke forkjølet. Lest at det har med hormoner og gjøre :love017
Det er sant jeg var tett helt til jeg fødte. Under fødsel ble jeg bedt om å forsøke å puste inn gjennom nesen og ut gjennom munn siden jeg bare brukte munn. Det var umulig for å si det sånn og jeg presiserte det til og med i fødebrevet :wacky:

Så slitsomt! Jeg hadde omvendt problem - knusktørr så brukte FLUX sugetabletter. Kommer dessverre ikke på noe sånn umiddelbart som kan hjelpe men har forstått at syrenøytraliserende eller syrehemmende kan hjelpe dersom du sliter med halsbrann eller lignende som kan gi økt spyttproduksjon
Ok, tusen takk! Har halsbrann også, så skal absolutt prøve syrenøytraliserende. Hilsen hun som sikler, hehe

Back
Topp