Symptomer!

For meg varte det hele svangerskapet sist så jeg er innstilt på å være kvalm i 29 uker til. Vil heller bli positivt overrasket :meh:

Jeg lurer på om kvalmen her har sluppet litt taket allerede, eller om det bare er et unntak. I dag har jeg ikke kjent meg kvalm hele dagen, og har derfor også hatt skikkelig god matlyst! Det var litt digg, men syns også kanskje det var litt tidlig siden jeg er 7+6 i dag :confused013

Håper i hvert fall at det ikke betyr at noe er galt. Har sett at flere i august-gruppa har forlatt oss, og noen av de hadde kommet lengre enn meg!

Foreløpig er jeg bare stuptrøtt, har ekstremt ømme nipler og jeg ser også hudforandringer i ansiktet som jeg gjorde sist svangerskap.

Våkner hver dag med skikkelig tett nese, som om jeg er forkjølet, men er jo ikke det. Har hatt det slik i flere uker nå :shifty:
Hehe, helt vanlig. Jeg er kronisk tett, avhengig av otrivin. Vært i mange år. Etter fødsel sist gang innså jeg at jeg ikke hadde tatt nesespray på mange dager. Alt av slimhinner osv hovner opp under svangerskapet pga økt blodvolum og hormoner. Det åpnes opp igjen når barnet er ute.. :laughing002

Jeg lurer på om kvalmen her har sluppet litt taket allerede, eller om det bare er et unntak. I dag har jeg ikke kjent meg kvalm hele dagen, og har derfor også hatt skikkelig god matlyst! Det var litt digg, men syns også kanskje det var litt tidlig siden jeg er 7+6 i dag :confused013

Håper i hvert fall at det ikke betyr at noe er galt. Har sett at flere i august-gruppa har forlatt oss, og noen av de hadde kommet lengre enn meg!

Foreløpig er jeg bare stuptrøtt, har ekstremt ømme nipler og jeg ser også hudforandringer i ansiktet som jeg gjorde sist svangerskap.
Helt vanlig. Ble grådig bekymret de dagene kvalmen bare plutselig var tilnærmet borte sist. Nyt det mens du kan og ikke minst nyt maten og følelsen av å være mett :hungry:

Helt vanlig. Ble grådig bekymret de dagene kvalmen bare plutselig var tilnærmet borte sist. Nyt det mens du kan og ikke minst nyt maten og følelsen av å være mett :hungry:
Ja, altså det var så sinnsykt deilig å bli ordentlig mett!! Så den følelsen lever jeg lenge på :joyful:

Halsbrann noen? Hatt det tre kvelder på rad nå når jeg har lagt meg. Googlet opp og ned, og fant ut at Gaviscon var trygge greier, så har tatt en liten skje for å minske litt. Samt masse vann. Hjelper bra!

Jeg klarer ikke dette her med den ekstreme kvalmen, oppkast og brekninger hele dagen. Kommer meg ikke ut av huset en gang, er livredd for å kaste opp på butikken. Prøver å finne trøst i at på fredag er jeg 8+0 og det betyr at det nærmer seg 2.trimester hvor det har blitt en del bedre de forrige gangene. Nå har jeg vært dårlig siden 3+2 (gradvis verre for hverdag), og det er faktisk 4-5 uker!! Skal klare å holde ut noen uker til :(

Selvom dette har vært et ønsket svangerskap så tenker jeg på abort hver eneste dag, det er helt tortur det her. Håper legen kan gi noen andre medisiner en periode :(
Det er så overveldende hvordan kvalmen påvirker tankene. Jeg tenker også mye mørkt og negativt når jeg er kvalm :(

Ekstrem kvalme her og, men ikke noe oppkast. Fortsatt helt uutholdelig! Postafen hjalp ikke, men Xonvea ser ut til å hjelpe…men hodet er ekstreeemt tungt. Klarer ikke sitte oppreist over tid og har sovd i nesten hele dag. Skal det virkelig være så ille?
Har det på akkurat samme måte, og blir gradvis verre dag for dag. 7+6 i dag. Det lurer jeg også på ... Håper det blir bedre på et tidspunkt.

Back
Topp