Symptomer!

Andre som har litt avtakende symptomer i uke 8? Jeg har ikke hatt murringer i livmoren på noen dager.

Kvalmen svinger veldig, noen dager er jeg kvalm hele dagen, andre bare kvalmebølger.
Ømme bryster på om av.
Tett i nesen
Tisser flere ganger om natten.
Var en periode jeg måtte spise hver 2-3 time for og ikke bli kvalm, er ikke sånn nå.

Andre som har litt avtakende symptomer i uke 8? Jeg har ikke hatt murringer i livmoren på noen dager.

Kvalmen svinger veldig, noen dager er jeg kvalm hele dagen, andre bare kvalmebølger.
Ømme bryster på om av.
Tett i nesen
Var en periode jeg måtte spise hver 2-3 time for og ikke bli kvalm, er ikke sånn nå.
Har ikke vært kvalm annet enn antydning i uke 5-6.
men puppene sluttet være ømme rund uke 9. må sjeldnere opp på natten å tisse.
Murring er sjeldent nå, men kan kjenne litt stikking innimellom. Uke 11+1 nå.

Ømme bryster på om av.
Tett i nesen
Ja, har gått litt bort enkelte ting hos meg også. Hvertfall den daglige kvalmenheten som traff meg rundt 13 desember, den varte vel i ca 3 uker. Hender jeg blir kvalm nå også men kommer mer spontant f.eks. på kvelden når jeg skal sove. Brystene er fortsatt ømme men ikke like gale som tidligere. Nå klør det bare inni der. Murringer kommer og går her og ikke noe jeg har daglig. Tisser sikkert 4 ganger etter jeg har lagt meg! (Er uke 10+4)

Har ikke vært kvalm annet enn antydning i uke 5-6.
men puppene sluttet være ømme rund uke 9. må sjeldnere opp på natten å tisse.
Murring er sjeldent nå, men kan kjenne litt stikking innimellom. Uke 11+1 nå.
Ja, har gått litt bort enkelte ting hos meg også. Hvertfall den daglige kvalmenheten som traff meg rundt 13 desember, den varte vel i ca 3 uker. Hender jeg blir kvalm nå også men kommer mer spontant f.eks. på kvelden når jeg skal sove. Brystene er fortsatt ømme men ikke like gale som tidligere. Nå klør det bare inni der. Murringer kommer og går her og ikke noe jeg har daglig. Tisser sikkert 4 ganger etter jeg har lagt meg! (Er uke 10+4)
Godt og vite, da kan jeg slappe litt mer av. Er jo litt bekymret når jeg plutselig er så fin i formen. Livredd for at det går galt.

Godt og vite, da kan jeg slappe litt mer av. Er jo litt bekymret når jeg plutselig er så fin i formen. Livredd for at det går galt.
Ja er rart hvordan man blir glad for de gravid symptomer man egentlig hadde når det begynner å gå litt bort.. jeg har aldri vært gravid før, eller mistet i spontanabort så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut på kroppen. Så jeg må bare ta ting som de er.

Ser frem til tidlig ultralyd om to uker så vi får se om det er noe liv inni der og om det er friskt. Guri, det er leeeeeeenge å vente på den offentlige altså! Jeg er så stabeist som vil vente på den offentlige:p

Selv er jeg på gråtingen for tiden. Gråt mye i går, av en nyhetssending/begravelse, og alt var tungt, men idag er jeg fin og våkna lys våken halv seks!

Ja er rart hvordan man blir glad for de gravid symptomer man egentlig hadde når det begynner å gå litt bort.. jeg har aldri vært gravid før, eller mistet i spontanabort så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut på kroppen. Så jeg må bare ta ting som de er.

Ser frem til tidlig ultralyd om to uker så vi får se om det er noe liv inni der og om det er friskt. Guri, det er leeeeeeenge å vente på den offentlige altså! Jeg er så stabeist som vil vente på den offentlige:p

Selv er jeg på gråtingen for tiden. Gråt mye i går, av en nyhetssending/begravelse, og alt var tungt, men idag er jeg fin og våkna lys våken halv seks!
Jeg har bare mange aborter bak meg, så jeg aner ikke hva som er vanlig. Det vanlige for meg når jeg har mistet er fraværende symptomer men da alle symptomer går bort over natten. Har jo heldigvis noen symptomer og i bølger.

Kan gråte og være helt knust og sikker på jeg har mistet. Jeg så liv på fredag, neste ultralyd neste fredag.

Er det noen andre som har merket at hvilepulsen har roet seg litt, etter å ha tatt helt av de første ukene?
Normalt ligger den på 48-50. Frem til ca 7+0 gikk hvilepulsen rett opp, og toppet ut på 65. Men nå som jeg har kommet til 9+3 har den gått ned igjen til 55-57. Det er fremdeles høyt, men ikke i nærheten av hva den var.

Her har kvalmen for det meste gitt seg, men blitt erstattet med en helt ekstrem sultfølelse. Fortsatt sulten rett etter måltid, og hele natten. Ellers er formen litt bedre generelt, men blir gal av den sultfølelsen. Lurer på om det er en hel ulveflokk der nede ...

Her har kvalmen for det meste gitt seg, men blitt erstattet med en helt ekstrem sultfølelse. Fortsatt sulten rett etter måltid, og hele natten. Ellers er formen litt bedre generelt, men blir gal av den sultfølelsen. Lurer på om det er en hel ulveflokk der nede ...
Samme her men vet at det kun er en hos meg :meh:

11+3 idag, og plutselig virker alle symptomer helt borte. Vært særlig plaget av kvalme og ømme bryst, men kvalmen har de siste 3-4 dagene begynt å roe seg, men da har ømme bryster fungert som beroligende fordi de har vært stabile. Men i dag er begge vekk.. og er fremdeles 14 dager til første ultralyd

Har det samme og har hatt det i en ukes tid. Jeg kan spise en svær middag, og går det to timer før jeg spiser noe annet så blir jeg skikkelig desperat. Og jeg vil ikke ha noe tull som en sjokoladebar eller en bolle, det må være ordentlig mat :hilarious: Blir også litt gærn, og føler at jeg spiser nok mat for tre voksne mennesker. Veldig uvant!

Akkurat samme her! Kvalmen har vært uutholdelig noen uker nå. Bytter på å ligge i senga og på sofaen, får ikke gjort noe som helst. Men de to siste dagene har jeg også fått den sultfølelsen. Kan ha spist for bare en times tid siden, men likevel føles som om jeg ikke har spist på ei uke etter sultfølelsen å bedømme :rolleyes:

Akkurat samme her! Kvalmen har vært uutholdelig noen uker nå. Bytter på å ligge i senga og på sofaen, får ikke gjort noe som helst. Men de to siste dagene har jeg også fått den sultfølelsen. Kan ha spist for bare en times tid siden, men likevel føles som om jeg ikke har spist på ei uke etter sultfølelsen å bedømme :rolleyes:
Det er også en kjipt greie, selv om det er litt bedre enn kvalmen. Jeg må ha med meg mat overalt, men ender likevel med å bruke masse penger på all verdens kiosker, bakeri og butikker. Føler meg fort dårlig hvis det går for lang tid når jeg får den ulvehungeren.

Er såååå kvalm... Har gått på xonvea et par uker nå, noe som hjelper, kaster ikke så mye opp lenger. Men kvalmen og brekningene er der liksom likevel. Måtte i tillegg gå fra å ta to tbl på kvelden til å bare ta en da jeg ble helt zombie på morgenen av å ta to.. Tror jeg fra og med i morgen skal prøve å ta en når jeg står opp i tillegg, da kvalmen de siste dagene har slått ut ved middagstid og vedvarer resten av dagen. Akkurat nå føles det så utrolig lenge til august og jeg håper at kvalmen kan gi seg snart. For noen uker siden lengtet jeg etter kvalmen for å få troen på at jeg er gravid. Nå derimot, trenger jeg ikke mer bevis så nå kan den gi seg. Hater å være kvalm... :hungover::laughing002 Men til syvende og sist er jeg selvfølgelig takknemlig for å få oppleve en voksende spire i magen en gang til. :Heartred

Andre som sliter med svimmelhet og har hodeverk? Samt kvalm. Uke 9. :depressed: :dead:

Andre som sliter med svimmelhet og har hodeverk? Samt kvalm. Uke 9. :depressed: :dead:
Jeg har hatt masse hodepine hele veien.. hadde det forrige svangerskap også. Og svimmel innimellom, ofte på trening. Er 9+2, og troor hodepinen begynner å roe seg litt faktisk :angelic: Håper det gir seg snart for deg! Er så grusomt. Kvalmen føler jeg også begynner å roe seg litt. Ikke like ofte, men blir ofte kvalm etter jeg har spist.. og føler meg så sykt oppblåst hele tiden så føler jeg blir litt kvalm av den grunn og :laughing002

Det var mine verste symptomer rundt den tiden. Jeg har gått på blodfortynnende og hadde lavt blodtrykk da, men likevel. Helt grusomt! Svimmelheten gjorde meg ekstra kvalm. Måtte ligge helt rolig for å ikke bli mye verre.

Kvalmen er enda litt av og på her, tar postafen om kvelden som i utgangspunktet har hjulpet masse, men kvalmen blir verre jo mer jeg gjør. Ellers er det egentlig bare denne trøttheten, føler meg alvorlig som en zombie. 9+2, så symptomene skal vel uansett roe seg rundt denne tiden her?

Kvalmen er enda litt av og på her, tar postafen om kvelden som i utgangspunktet har hjulpet masse, men kvalmen blir verre jo mer jeg gjør. Ellers er det egentlig bare denne trøttheten, føler meg alvorlig som en zombie. 9+2, så symptomene skal vel uansett roe seg rundt denne tiden her?

9+3 her, og håper med hele mitt hjerte at det skal roe seg snart, men hører jo det først begynner å bedre seg etter uke 12 Kan noen her komme med erfaringer?

Det var mine verste symptomer rundt den tiden. Jeg har gått på blodfortynnende og hadde lavt blodtrykk da, men likevel. Helt grusomt! Svimmelheten gjorde meg ekstra kvalm. Måtte ligge helt rolig for å ikke bli mye verre.
Hadde dere og svingende symptomer? Jeg har hatt to dager uten noe som helst symptomer og idag kaster jeg opp all mat, svinmelhet og vondt i hode.

Back
Topp