Symptomer

Det høres helt grusomt ut. Jeg har tenkt på deg. Jeg skal absolutt ikke klage, selv om det er energikrevende. Prøver å jobbe, men fungerer ikke helt. Jeg er nok noe midt i mellom. Veldig fint å høre at tul er fremskyndet. Håper at alt er bra med lille. Har du snakket med legen din også? Du bø kanskje få hjelp. Det er så fort gjort å bli dehydrert :oops:
Ja har virkelig vært det! Heldigvis virker det som tablettene virker! Har kastet opp bare 2 ganger idag! Den dumme legen min tar meg som vanlig ikke seriøst. Men om jeg ikke blir bedre, så ringer jeg legekontoret å maser.

Så et bankende hjerte på ultralyd idag :Heartred
 
Ja har virkelig vært det! Heldigvis virker det som tablettene virker! Har kastet opp bare 2 ganger idag! Den dumme legen min tar meg som vanlig ikke seriøst. Men om jeg ikke blir bedre, så ringer jeg legekontoret å maser.

Så et bankende hjerte på ultralyd idag :Heartred
Faantastisk!! :Heartred Å godt å høre at du er blitt bittelitt bedre. Alt hjelper.

Håper noen andre på legekontoret kan hjelpe deg videre. Eller at noen kanskje kan være med deg, om du må tilbake til din fastlege. Det kan hjelpe å være to.
 
Faantastisk!! :Heartred Å godt å høre at du er blitt bittelitt bedre. Alt hjelper.

Håper noen andre på legekontoret kan hjelpe deg videre. Eller at noen kanskje kan være med deg, om du må tilbake til din fastlege. Det kan hjelpe å være to.
Takk :Heartred Ja absolutt, gleder meg sånn te jeg får ny fastlege, han er jo et mareritt.
 
Forrige gang syntes jeg at symptomene var mye tydeligere, luktesans som en sporhund og ømme bryster, og jeg var så fryktelig trøtt hele tiden i starten. Denne gangen kjenner jeg bare til noe ligamentsmerter og bittelitt trøtthet. Føles liksom ikke som det er virkelig på et vis. Håper det bare betyr at det blir litt mindre spying denne gangen, men jeg savner de andre symptomene litt.
 
Jeg har vært småkvalm på morningene og formiddagene. Ekstremt tett nese, ekstremt vondt i hodet! Må ta Paracet for å roe det ned.. og jeg må spise noe hele tiden for at hodet ikke skal bli verre! Det kunne vært verre altså, men dette er slitsomt nok med sønnen min på 1,5 :P nå kjenner jeg også ligamentsmerter komme. Gjør innmari vondt når jeg nyser!!
 
4 uker i dag og har fått svære pupper :hilarious: Trodde ikke de skulle komme så raskt. Har også murringer som kommer og går iløpet av dagen, pluss at jeg kjente et snev av kvalme før frokost i dag.
 
Xonvea ser ut til å fungere! Dag nr. 2 nå og ingen spying! Får til og med til å drikke vann!!
Men usikker på om det er bivirkninger eller hva, men fryktelig sliten og svimmel. Så holder stort sett sofaen alikevel :)
Tipper du er rimelig dehydrert, og blodtrykket senkes også betydelig når du er gravid. Kombinasjonen = svimmel.
 
Opplever dere murringer/menslignende ubehag/trykk? Og at dette er varierende; noen ganger mye, noen ganger lite, noen ganger helt fraværende? Jeg er 8+0 i dag, og definitivt dette symptomet jeg har mest av, ikke så mye annet (er vel egentlig ganske heldig når jeg leser mye av det dere andre opplever :Heartred :oops: )
 
Back
Topp