Symptomer

Du får trøste deg med at jeg hadde heftig kvalme også når det var tomt oppi der :eek: :( :hilarious:
Men mtp kjønn da, hvilket kjønn var du kvalm med?
Det er den verste trøsten jeg har hørt, beklager at jeg ler. :hilarious: Galgenhumor...

Var kvalm med gutten, men ikke jenta! Jeg stresser ikke sånn veldig, altså. Men det er alltid rart med disse forskjellene fra gang til gang. Men halsbrannen, DEN JÆVELEN, den skal komme HVER GANG, JA.

Det er den verste trøsten jeg har hørt, beklager at jeg ler. :hilarious: Galgenhumor...

Var kvalm med gutten, men ikke jenta! Jeg stresser ikke sånn veldig, altså. Men det er alltid rart med disse forskjellene fra gang til gang. Men halsbrannen, DEN JÆVELEN, den skal komme HVER GANG, JA.
Haha ja ,må ha det noen ganger :hilarious: :hilarious: men er helt sant, står overalt at sjansen er stor for at det går bra om man har svangerskapskvalme osv osv:eek: stemte ikke for meg for å si det sånn

Å spennende! Motsatt av mytene da! Ja det skjønner jeg! Haha, uff det er jo helt jævlig :eek:

Haha ja ,må ha det noen ganger :hilarious: :hilarious: men er helt sant, står overalt at sjansen er stor for at det går bra om man har svangerskapskvalme osv osv:eek: stemte ikke for meg for å si det sånn

Å spennende! Motsatt av mytene da! Ja det skjønner jeg! Haha, uff det er jo helt jævlig :eek:
Nei, tror alt sånt bare er tull. Det er det det er: Forskjellig for alle, og "alt" er normalt.

Ååh, sier mytene at jenter gir halsbrann? Hahaha, jeg er så spent på hva det er. xD

må sprengtisse så tidlig på mårran også får jeg ikke sove etterpå :schocked028

Førs
Da er vi to!! Uendelig irriterende nå i ferien :hilarious:
Første ferie dagen min og begynner med tissing , kvalme som bygger seg opp . En hund som hadde diare i natt også hadde støvsugern gått over hele stua o_O Så holdt på et par timer med vask og rens . Så glad vi ikke hadde teppe i stua haha
Samboern lurte på om jeg elsket livet mitt :banghead:

Trøtt, så sykt trøtt hele tiden og en puls som bare stiger og stiger. I tillegg til kvalmen da:p

Foreløpig ingen symptomer her :D litt murringer, og kjenner det at jobbes med ting, men ingen kvalme. Krysser fingrene for at det fortsetter.. etter to svangerskap med hyperemesis så takker jeg for hver dag uten kvalme:stop: forrige svangerskap begynte jeg å kaste opp 5+4, så det kommer vel om en ukes tid…

Er så fyllesjuk i dag. Har spist junk i hele dag, som om jeg drakk ørten glass vin i går. Skallebank og kvalm (på grensa til å spy).

Drakk ingenting altså. For de som lurer:hilarious:

I går kjente jeg godt at det var noe i magen når jeg bar datteren min på hofta og hun strammet til med beina. Kjente også at det var helt grusomt å holde seg våken til halv ett på natta (konsert). Måtte spise en pølse i halv tolv-tida. Trenger ikke nattmat ellers. Nå er jeg sulten igjen, og jeg pleier ikke å spise frokost når jeg ikke er gravid. :hilarious:

Har vært bekymret for lite symptomer, fordi jeg ikke har fått ømme pupper og ikke har kastet opp. Men når jeg tenker meg om har jeg nok flere symptomer enn først tenkt: uteblitt mens, endret appetitt (har ikke lyst på kjøtt f.eks og lite matlyst), brekninger ved lukt og trøttere enn vanlig. Er 5+3 i dag. Med første barn hadde jeg ingen andre symptomer enn uteblitt mens før uke 6-7. Testene har fin stigning så nå skal prøve å la være å bekymre meg og heller prøve å nyte at det er en liten spire i magen. Jeg elsket å gå gravid med første så håper på en like fin opplevelse denne gangen ❤️

Har vært bekymret for lite symptomer, fordi jeg ikke har fått ømme pupper og ikke har kastet opp. Men når jeg tenker meg om har jeg nok flere symptomer enn først tenkt: uteblitt mens, endret appetitt (har ikke lyst på kjøtt f.eks og lite matlyst), brekninger ved lukt og trøttere enn vanlig. Er 5+3 i dag. Med første barn hadde jeg ingen andre symptomer enn uteblitt mens før uke 6-7. Testene har fin stigning så nå skal prøve å la være å bekymre meg og heller prøve å nyte at det er en liten spire i magen. Jeg elsket å gå gravid med første så håper på en like fin opplevelse denne gangen ❤️
Gjør det! Jeg har heller aldri kastet opp eller hatt ømme pupper. Vi får bare nyte det. :)

I går kjente jeg godt at det var noe i magen når jeg bar datteren min på hofta og hun strammet til med beina. Kjente også at det var helt grusomt å holde seg våken til halv ett på natta (konsert). Måtte spise en pølse i halv tolv-tida. Trenger ikke nattmat ellers. Nå er jeg sulten igjen, og jeg pleier ikke å spise frokost når jeg ikke er gravid. :hilarious:
Bra det er flere som spiser mere enn før :laughing002

Jeg var kvalm, men nå har jeg ikke kjent noe de siste dagene. Bare håper alt står bra til i morgen på ul

Det bør virkelig være en liten levende spire på tul på torsdag! :Heartred
Følte meg litt bedre i går kveld, og dro på filmkveld med venninner. Spiste 2 cookies, endte med doturer i hele natt.
Dagen idag blir det kun mariekjeks her i gården :hilarious:

Back
Topp