Symptomer

Jeg synes vanlig salt Pringles smaker dritt, så stakkars sambo måtte ut og kjøre etter Ritz :angelic:
Om jeg ikke er kvalm og kommer meg ut av senga, blir jeg uvel hvis jeg sitter/står for lenge, og må uansett bare legge meg ned igjen.. Tror kanskje jeg må innse at det er 99% sjans for null jobb i morgen..
Lurt :Heartred

Jeg synes vanlig salt Pringles smaker dritt, så stakkars sambo måtte ut og kjøre etter Ritz :angelic:
Om jeg ikke er kvalm og kommer meg ut av senga, blir jeg uvel hvis jeg sitter/står for lenge, og må uansett bare legge meg ned igjen.. Tror kanskje jeg må innse at det er 99% sjans for null jobb i morgen..
Men du, hvordan går det med de murringene dine?
Ofrer meg for at hundene skal få springe litt, og etterpå får jeg mensenmurringer hver gang...

I dag er jeg så og si fin i formen. Var kun litt kvalm etter frokost. Fikk til og med inn en liten styrkeøkt. Har savna trening en goood del. Er helt avhengig av å få til noen økter i uken, for å «lufte» hodet. Min terapi.

Det har vært annen hver dag med følelsen av å være fyllesjuk :oops: kjenner jeg er sliten på en måte:smiley-ashamed004 bruker sikkert mye energi på innsiden

3+6 og allerede sååå trøtt.. kan det virkelig være pga graviditet? Akkurat lagt 1 åringen, og vurderer gå i seng selv :hilarious:

3+6 og allerede sååå trøtt.. kan det virkelig være pga graviditet? Akkurat lagt 1 åringen, og vurderer gå i seng selv :hilarious:
Jeg har vært skikkelig trøtt veldig tidlig begge gangene jeg har vært gravid :rolleyes: nå kan jeg sovne hver kveld sammen med treåringen, men jeg våkner uthvilt kl. 04 da

Hadde nesten null symptomer her en stund, men nå har jeg jaggu blitt noget kvalm den siste uka. Var i særdeles liten grad kvalm sist (gutt), kanskje det tyder på jente denne gang?

Sovner på sofaen hver eneste kveld så fort toåringen er i seng :hilarious:

Føler meg ganske heldig som ikke er kvalm i det hele tatt. Har nettopp vært i båt på urolig sjø i timesvis og fiska uten problem. Ellers litt treg mage, ømme bryster, ligamentsmerter og menssmertelignende greier i magen. Men det som er slitsomt er den plutselige svimmelheten. Tror ikke jeg mangler jern, så da er det vel blodvolumet som gjør det. Noen som vet når det blir bedre? Eller er man svimmel hele veien?

Blir gal snart.. er så sinnsykt oppblåst og fryktelig mye luft :yuck:gått slik en ukes tid nå.. ser ut som jeg er høygravid..Var ikke slik med førstemann :oops: synes det er fryktelig ubehagelig:banghead: Hjelp!!

Føler meg ganske heldig som ikke er kvalm i det hele tatt. Har nettopp vært i båt på urolig sjø i timesvis og fiska uten problem. Ellers litt treg mage, ømme bryster, ligamentsmerter og menssmertelignende greier i magen. Men det som er slitsomt er den plutselige svimmelheten. Tror ikke jeg mangler jern, så da er det vel blodvolumet som gjør det. Noen som vet når det blir bedre? Eller er man svimmel hele veien?
Kan gå begge veier. Hos noen går det over etter de første ukene, hos andre vedvarer det. Sjekket blodtrykket? Kan bli svimmel av det.

Jeg har ikke meldt meg inn enda, men er 4+5 i dag eller skal være sånn ca. Tok første test i går (på utvannet urin). Syns den var litt for svak til å være så "langt"... (men var veldig utvannet). I dag tørket jeg meg og var litt rødt på papiret. Så er redd det ikke går veien. Noen andre som har lignende og hatt lignende test hvor det har gått bra? Kjenner meg litt uvel, ømme bryster og masse murringer i ca 1 uke.....

Jeg har ikke meldt meg inn enda, men er 4+5 i dag eller skal være sånn ca. Tok første test i går (på utvannet urin). Syns den var litt for svak til å være så "langt"... (men var veldig utvannet). I dag tørket jeg meg og var litt rødt på papiret. Så er redd det ikke går veien. Noen andre som har lignende og hatt lignende test hvor det har gått bra? Kjenner meg litt uvel, ømme bryster og masse murringer i ca 1 uke.....
Det er fort gjort med litt rødt på papiret uten at noe er galt. Syns det så ut som fin test du la ut i går. Krysser fingrene for deg

Akkurat en uke siden kvalmen meldte sin ankomst. I dag hadde jeg første oppkast etter to bit av frokosten...

Hvordan går det med deg @Pippi123? Husk å drikk vann!

Akkurat en uke siden kvalmen meldte sin ankomst. I dag hadde jeg første oppkast etter to bit av frokosten...

Hvordan går det med deg @Pippi123? Husk å drikk vann!
Du her kommer alt i retur og mer til, eneste jeg får i meg av væske er litt Eplejuice :( har skikkelig diare i tillegg. Har fått kvalmestillende som jeg starta åå igår, håper virkelig det hjelper.
Flytta fram tul til ikveld, trenger å se at ting ser fint ut når jeg går gjennom det her. Takk som spør! Håper det ikke blir verre til deg!

Du her kommer alt i retur og mer til, eneste jeg får i meg av væske er litt Eplejuice :( har skikkelig diare i tillegg. Har fått kvalmestillende som jeg starta åå igår, håper virkelig det hjelper.
Flytta fram tul til ikveld, trenger å se at ting ser fint ut når jeg går gjennom det her. Takk som spør! Håper det ikke blir verre til deg!
Det høres helt grusomt ut. Jeg har tenkt på deg. Jeg skal absolutt ikke klage, selv om det er energikrevende. Prøver å jobbe, men fungerer ikke helt. Jeg er nok noe midt i mellom. Veldig fint å høre at tul er fremskyndet. Håper at alt er bra med lille. Har du snakket med legen din også? Du bø kanskje få hjelp. Det er så fort gjort å bli dehydrert :oops:

Jeg er sinnsykt svimmel om dagen 5+0 i dag. Flere som opplever svimmelhet ?
Ja! Gleder meg til å få oversikt over jern i kroppen når jeg skal til legen neste uke. Føle jg alltid ligger på grensa.

Back
Topp