Symptomer

Snart gått opp 5 kg allerede her, og jeg er vanligvis ganske slank og spedbygd! Håper ikke vekta skal gå like raskt oppover gjennom hele svangerskapet :hilarious:
Jeg har vært hos fastlegen i dag, og jeg har gått ned 5 kg... Fikk påvist ketoner i urinen og fikk beskjed om at det er HG... Jeg er på en måte sulten, men klarer ikke å spise, og når jeg gjør det, så kommer det i retur.
 
Jeg har vært hos fastlegen i dag, og jeg har gått ned 5 kg... Fikk påvist ketoner i urinen og fikk beskjed om at det er HG... Jeg er på en måte sulten, men klarer ikke å spise, og når jeg gjør det, så kommer det i retur.
Får du noe mer hjelp som følge av det, da? De kan jo ikke bare sende deg ut med de resultatene.
 
Jeg har vært hos fastlegen i dag, og jeg har gått ned 5 kg... Fikk påvist ketoner i urinen og fikk beskjed om at det er HG... Jeg er på en måte sulten, men klarer ikke å spise, og når jeg gjør det, så kommer det i retur.
Uff, så kjedelig! Håper du blir bedre snart :Heartred
 
Sliter sånn med hodepine om dagen. Kan jeg ta paracet? Hva gjør dere?
Jeg tar Paracet og drikker godt, sniker inn litt soving på dagtid for å prøve å ta unna den verste hodepinen ellers er det lite som hjelper :banghead:
 
Altså, hvor vondt skal voksesmertene egentlig være? Jeg har alltid trodd at jeg har høy smerteterskel, men nå begynner jeg å tvile.:inpain: Det er så vondt at jeg må stå i dusjen til det går over. Det er ikke SA, jeg har tatt hele 3 blodprøver hvor HCG har mer enn dobla seg mellom hver gang.

Noen andre som også har veldig vondt?
 
Altså, hvor vondt skal voksesmertene egentlig være? Jeg har alltid trodd at jeg har høy smerteterskel, men nå begynner jeg å tvile.:inpain: Det er så vondt at jeg må stå i dusjen til det går over. Det er ikke SA, jeg har tatt hele 3 blodprøver hvor HCG har mer enn dobla seg mellom hver gang.

Noen andre som også har veldig vondt?
Er det utelukket exu? Har du tatt ultralyd? Husker svangerskapet med datteren min så hadde jeg veldig vondt, og da fikk jeg ultralyd for å sjekke at alt lå på riktig plass. Det gjorde det, så var kun voksesmerter. Var ikke forberedt på at det ville være så vondt å være gravid.

Mener å huske at det gjør mindre vondt når livmoren kommer opp fra bekkenet og det blir bedre plass.
 
Altså, hvor vondt skal voksesmertene egentlig være? Jeg har alltid trodd at jeg har høy smerteterskel, men nå begynner jeg å tvile.:inpain: Det er så vondt at jeg må stå i dusjen til det går over. Det er ikke SA, jeg har tatt hele 3 blodprøver hvor HCG har mer enn dobla seg mellom hver gang.

Noen andre som også har veldig vondt?
Synes også det gjør veldig vondt i perioder, men varierer veldig fra dag til dag. Noen dager er det lite, nesten ingenting, mens andre dager virker det som ting virkelig skal vokse og strekke seg hele dagen :confused005

Vært på UL så vet at det ikke er exu, og ikke blødd en dråpe siden forrige mens så er heller ikke bekymret for SA.
 
Var veldig kvalm, kastet opp og var sengeliggende i uke 6. (ca 1 uke). Merker allerede vesentlig bedring nå i uke 7. Selv om det føles helt supert, så blir man jo selvfølgelig bekymra. :nailbiting:
Flere som kun har vært kvalme en uke eller to i dette eller tidligere svangerskap?
Kan jo selvfølgelig komme tilbake da.
 
Var veldig kvalm, kastet opp og var sengeliggende i uke 6. (ca 1 uke). Merker allerede vesentlig bedring nå i uke 7. Selv om det føles helt supert, så blir man jo selvfølgelig bekymra. :nailbiting:
Flere som kun har vært kvalme en uke eller to i dette eller tidligere svangerskap?
Kan jo selvfølgelig komme tilbake da.
Jeg hadde akkurat det samme! Veldig dårlig i uke 6, mye bedre nå i uke 7.
forrige svangerskap var jeg dårlig 24/7 fra uke 7 frem til fødsel, så håper dette holder seg :D
 
o_OVar veldig kvalm, kastet opp og var sengeliggende i uke 6. (ca 1 uke). Merker allerede vesentlig bedring nå i uke 7. Selv om det føles helt supert, så blir man jo selvfølgelig bekymra. :nailbiting:
Flere som kun har vært kvalme en uke eller to i dette eller tidligere svangerskap?
Kan jo selvfølgelig komme tilbake da.
Jeg hadde akkurat det samme! Veldig dårlig i uke 6, mye bedre nå i uke 7.
forrige svangerskap var jeg dårlig 24/7 fra uke 7 frem til fødsel, så håper dette holder seg :D
Nevermind. Jinxa det og kastet opp 3 min etter at jeg kommenterte her :sour::yuck:
 
Sliter sånn med hodepine om dagen. Kan jeg ta paracet? Hva gjør dere?
Samme her. Sovnet på sofaen i går og våknet med tidenes hodepine. Tok en paracet og lå resten av dagen, men det ga seg ikke. Tok en ny paracet før jeg la meg og det var heldigvis borte når jeg sto opp i dag. Aner ikke hva det kom av, har ikke hatt det tidligere i svangerskapet. 8+5 i dag.
 
Samme her. Sovnet på sofaen i går og våknet med tidenes hodepine. Tok en paracet og lå resten av dagen, men det ga seg ikke. Tok en ny paracet før jeg la meg og det var heldigvis borte når jeg sto opp i dag. Aner ikke hva det kom av, har ikke hatt det tidligere i svangerskapet. 8+5 i dag.
Huff, det er skikkelig slitsomt. Jeg har hatt den hodepinen to ganger denne uka. Skjønner heller ikke helt hvor det kommer fra. Har alltid slitt med litt hodepine, men nå forsvinner den ikke selv om jeg tar paracet. Sånn som deg. Ligger bare hele dagen. Samtidig er jeg megakvalm. Håååper det blir bedre snart, for den siste uka har vært brutal. 9+2 i dag.
 
Back
Topp