Symptomer

Trøtt, er på et helt nytt nivå! Spent på hvordan det blir å jobbe fra mandagen. :sleep011Sover gjerne 2 timer på dagen :schocked028
 
6+2,
Er så utrolig trøtt. Sover flere ganger om dagen, på morgenen fungerer jeg stort sett greit i noen timer men prøvde å henge opp klær fra maskinen nå etter å ha sovet i to timer, og ble så kvalm og varm (heterokt) etter noen få minutter og måtte bare legge meg rakt ut i senga igjen. Halvparten av klærne ligger igjen på benken. Forstår ikke hvordan det skal gå på jobb i morgen.
 
8+3 og har sluppet billig unna er bare litt «uggen» men det hjelper å være sosial, trene og gå turer - da glemmer jeg det hvis jeg bare slapper av tenker jeg for mye på det.
 
Føler meg som en klut etter å ha vært ute og gått hele dagen med ungene. Og slik blir det i en uke til - uten mann til hjelp. Jeg la meg klokka sju i dag. Skal legge bort telefonen straks og SOVE. :hilarious:
 
8+3 og har sluppet billig unna er bare litt «uggen» men det hjelper å være sosial, trene og gå turer - da glemmer jeg det hvis jeg bare slapper av tenker jeg for mye på det.
8+0 her, og så enig! Har hatt noen dager der jeg har vært ganske så uggen og kvalm, og veldig trøtt. men det hjelper med rolig aktivitet, frisk luft og sosialisering! Er alltid verst når jeg legger meg på kvelden og alt fokuset går mot meg selv :joyful:
 
8+1, konstant uvel og trøtt. Enig i at det hjelper med frisk luft, men herregud for et tiltak det har blitt å i hele tatt bevege seg (og det kommer fra et menneske som elsker å være ute og bevege seg til vanlig)… :schocked028
 
8+0 her, og så enig! Har hatt noen dager der jeg har vært ganske så uggen og kvalm, og veldig trøtt. men det hjelper med rolig aktivitet, frisk luft og sosialisering! Er alltid verst når jeg legger meg på kvelden og alt fokuset går mot meg selv :joyful:
Haha ikke sant !
 
7+2 her. Jeg fikk insomnia allerede i uke 5+4. Jeg klarte ikke å få sove, ikke mer en 1-2 timer åt gangen. 2 første ukene, det kunde ta lang tid innen jeg fikk 2 timers søvn, ibland 15-20 timer. Prøvd det meste, massage, yoga, varm mjølk, varm dusj, relaxerande music og lese bok. Men nå siden siste 3 dagene har jeg begynt å bli ennu mere trøtt, vil sove hvor som helst å når som helst, å nå klarer jeg å sove, men maks 2 timer per gang og nå er jeg våken 3 timmer istedenfor 15-20 timer.
 
Nå har jeg sittet i sofaen og gapt i snart 2 timer... Kanskje jeg skal legge meg i stedet?
Natta!
 
Helt forferdelig kvalm og trøtt. Tilbringer sikkert 20/24 timer i senga. 6+5 idag.
Tips til mat og drikke som er lettfordøyelig? Liiite som går ned om dagen. :arghh: Vann smaker likt som når man er ekstreeemt fyllesyk.:hungover:
 
Glemte å nevne at puppene mine er forferdelig vonde. Når skal det ta slutt tro? Helt sykt vondt å ta av bhen om kvelden. Jeg har ganske små pupper, kan det ha noe å si? :hilarious:
 
9+1 og har så ustabil matlyst! Går fra å føle meg stappmett og ikke ha lyst på mat overhodet, til å være skrubbsulten og bare MÅ ha mat med en gang(!!) en halvtime senere..og sånn er det gjennom hele dagen :smiley-ashamed004
 
9+1 og har så ustabil matlyst! Går fra å føle meg stappmett og ikke ha lyst på mat overhodet, til å være skrubbsulten og bare MÅ ha mat med en gang(!!) en halvtime senere..og sånn er det gjennom hele dagen :smiley-ashamed004
Samme her! Helt grusomt. Må ha gått mye opp i vekt. Har stappet i meg så enormt mye dritt når sulten bråkommer.
 
Snart gått opp 5 kg allerede her, og jeg er vanligvis ganske slank og spedbygd! Håper ikke vekta skal gå like raskt oppover gjennom hele svangerskapet :hilarious:
5 kg i måneden - voila! Gruer meg til å gå på vekta. :hilarious: Men vet jo at det går bort igjen etterpå.
 
Back
Topp