Symptomer

Kan du ikke få med deg noe kvalmestillende? Og ta med god bok og slappe av?
Kanskje jeg bør kontakte lege i morgen å høre om hun kan skrive ut noe. Noen som vet hva som funker?
Akkurat nå er det senga, ritzkjeks og farris blanda med eplejuice:banghead:
 
Flere som har influensafølelse i kroppen? Har det ofte på kveldene. Fryser og det verker i kroppen på en måte.
 
Veldig lite symptomer her:banghead: blir jo smønervøs. Hadde ikke noe kvalme forrige svangerskap, håper å slippe denne gangen også. Men når en er så nervøs for at det skal gå rette veien, er det nesten som jeg skulle ønsker jeg ble kvalm:dead:
 
En del vondt i bekkenet, trøtt, kvalme og oppkast , generelt liten tålmodighet og sint på mannen min så og si hver dag.
 
Veldig lite symptomer her:banghead: blir jo smønervøs. Hadde ikke noe kvalme forrige svangerskap, håper å slippe denne gangen også. Men når en er så nervøs for at det skal gå rette veien, er det nesten som jeg skulle ønsker jeg ble kvalm:dead:
Jeg har nesten ingen heller… men testene er knall positive…
5+6 i dag…nå kjenner jeg noe kommer snikende…. Har brukt å bli superkvalm fra 6+3 ca…
 
5+0 og lite symptomer annet enn at jeg er trøtt hele dagen :sleep011 Ferdig med ferie etter helgen, så jeg er spent på hvordan det går når jeg har vendt meg til å ta både formiddags og ettermiddagslur:hilarious:
 
Sist kastet jeg opp 5+6. er 5+3 idag og kjenner ingenting til at jeg er gravid, bortsatt fra at mens er uteblitt, fått 3+ på digital og noe murringer av og til :banghead: Blir så bekymret! Har hatt hyperemesis de to forrige svangerskapene så hadde forventet at kvalmen skulle vært her nå
 
5+0 og lite symptomer annet enn at jeg er trøtt hele dagen :sleep011 Ferdig med ferie etter helgen, så jeg er spent på hvordan det går når jeg har vendt meg til å ta både formiddags og ettermiddagslur:hilarious:
Veldig trøtt i dag iallefal, håper deg var tilfeldig. Ikke helt forenlig å være så trøtt og fortsatt 4 uker igjen alene med 1,5 åring:bored:
 
Til dere som har vært gravide flere ganger. Kan 2 ulike graviditeter gi 2 helt ulike symptombilder?

Var gravid i desember som endte i senabort i april, de første tegnene var sykt ømme nipler, tissetrengt, masse ligamentsmerter og kunne ikke ha på stramme bukser. Før jeg var 6+0.

Nå er jeg 5+4 idag og har ingenting av de symptomene! Jeg har fått vondt i korsryggen og tidvis kvalm, men ikke noe av de andre. Kan de være så forskjellige symptomene? :nailbiting: :bookworm::bookworm:
 
Lurer på en ting, hvilken type deodorant bruker dere? Jeg merker jeg svetter mer og lukter mer svette når jeg er gravid.... jeg bruker vanligvis en nøytral deo uten mye tilsatt. Men føler den ikke holder lengre.
 
Til dere som har vært gravide flere ganger. Kan 2 ulike graviditeter gi 2 helt ulike symptombilder?

Var gravid i desember som endte i senabort i april, de første tegnene var sykt ømme nipler, tissetrengt, masse ligamentsmerter og kunne ikke ha på stramme bukser. Før jeg var 6+0.

Nå er jeg 5+4 idag og har ingenting av de symptomene! Jeg har fått vondt i korsryggen og tidvis kvalm, men ikke noe av de andre. Kan de være så forskjellige symptomene? :nailbiting: :bookworm::bookworm:
Ja kan være vidt forskjellige etter min erfaring iallefall
 
Back
Topp