Symptomer?

Hatt skikkelige murringer i korsryggen de siste 2-3 dagene. Veksler mellom det og mensensmerter :nailbiting:

Har vært ekstremt trøtt og sliten. Var en del svimmel og kvalm i begynnelsen, men det har avtatt veldig nå. Har veldig ømme bryster ennå.

Jeg har det helt likt! Nesten ingen symptomer, bare litt små«uggen» til tider, noe murringer og litt oppblåst (men ikke noe jeg legger veldig merke til). Ellers har jeg bittelitt ømme pupper eller nipler mest. Ingenting av dette er såpass «graverende» at jeg hadde tenkt over det om jeg ikke visste jeg var gravid. Skulle nesten ønske jeg hadde hatt litt mer symptomer, så hadde jeg i hvert fall følt meg gravid
Har hatt det akkurat likt, frem til i går - jeg er så kvalm at dagen styres av det... Håper det går over!

Vært en del kvalm frem til nå, kastet opp frem til rundt 11-12 på dagen. Men de siste dagene har det lettet litt, og er ikke fullt så kvalm lenger. Dette bekymrer meg litt, men krysser fingrene for at det er normalt. Er 9+6 i dag

Vært en del kvalm frem til nå, kastet opp frem til rundt 11-12 på dagen. Men de siste dagene har det lettet litt, og er ikke fullt så kvalm lenger. Dette bekymrer meg litt, men krysser fingrene for at det er normalt. Er 9+6 i dag
Takk! Ble jeg litt letta. Har det akkurat på samme måte. Går i tillegg på xonvea, men ble anbefalt å fortsette litt til siden jeg har slitt med å få i meg nok! Er 9+4. puppene er mindre ømme og!

Takk! Ble jeg litt letta. Har det akkurat på samme måte. Går i tillegg på xonvea, men ble anbefalt å fortsette litt til siden jeg har slitt med å få i meg nok! Er 9+4. puppene er mindre ømme og!
Godt å høre at det er flere! Med de to andre har jeg vært dårlig hele svangerskapet, så dette er litt uvant, men satser på at det er normalt, og mest sannsynlig er fordi man nærmer seg 12 uker

8+6 Hatt ekstreeemt vondt i hode de siste dagene.... frister ikke å ta smertestillende heller akkurat, hva gjør dere når dere har hodepine?. Kvalmen har roet seg og fortsatt ingen oppkast! Krysser fingrene for at jeg slipper unna det!

8+6 Hatt ekstreeemt vondt i hode de siste dagene.... frister ikke å ta smertestillende heller akkurat, hva gjør dere når dere har hodepine?. Kvalmen har roet seg og fortsatt ingen oppkast! Krysser fingrene for at jeg slipper unna det!
Vondt i hodet her og…. Går uten smertestillende og håper på at det gir seg snart

Er 8+4 i dag, men har vært i overraskende god form til nå. I begynnelsen merka jeg bare ømme bryst. Deretter kom en voldsom matlyst som for meg var veldig velkommen, da jeg har hatt sykt dårlig matlyst i årevis. Har hatt problemer med utmattelse (CFS) i noen år, og utmattelsen har faktisk lettet en god del etter jeg ble gravid :D har tidvis vært ekstra trøtt og trengt noen powernaps. I det siste har smak- og luktesans endret seg litt på litt spesielle ting, heldigvis ikke veldig kvalmende.

Er forberedt på at det fort kan snu, og at jeg blir å få det igjen senere siden jeg føler meg så bra nå xD

Hadde noen gode dager forrige uke og tenkte det nå ble bedre, men der tok jeg feil for ble slått rett i bakken med mer oppkast på kveld, hodeverk og vanskelig for å sove på natta. Kvalmen holdt meg våken store deler av natt til i dag. Det svinger så veldig på formen. Men går aldri mer enn to dager før jeg sitter med hodet i bøtta både formiddag og kveld. :wideyed: Og enda skjønner jeg ikke at jeg er gravid hehe:wacky:

Sengeliggende med kvalme 24/7 og til tider oppkast.

Fortsatt ingen symptomer her:whacky011 bli litt stresset av det. Føler likevel at magen begynner å komme allerede nå, er bare 8 mnd siden forrige svangerskap, men lilevel syns jeg det er tidlig:rolleyes:

Flere som blør rosa etter samleie? Tror det blir lenge til neste gang :hilarious:

Ingen symptomer ennå....kun 5+4, så er vel håp om at det skal dukke opp noe.....tenk om jeg ikke lenger er gravid!?! :bored:

Jeg har vært så ekstremt oppblåst i to dager. Sånn at magen bare spiler ut og gjør dødsvondt. Trodde faren var over nå når jeg er 10+0, men tydeligvis ikke o_O

Jeg har vært så ekstremt oppblåst i to dager. Sånn at magen bare spiler ut og gjør dødsvondt. Trodde faren var over nå når jeg er 10+0, men tydeligvis ikke o_O
Er det en fare å være oppblåst?

Back
Topp