Symptomer?

Noen her som IKKE sliter med kvalme? Nå uroer jeg med for det også! Leste en studie at det var positivt med morgenkvalme og mindre sjans for spontanabort enn de som ikke hadde det :happy:
Jeg har første dag med kvalme idag 5+1 :happy: Men jeg sliter ikke med oppkast. Var også litt morgenkvalm med førstemann, men ikke mye i det hele tatt og det var et perfekt svangerskap så jeg ville ikke bekymret meg:Heartred

Haha, jeg skjønner godt hva du mener, hiver etter pusten et par ganger ja :laughing002 godt å vite at det er andre som har det også ❤️

Da sier vi du er 7 uker nå :laughing002❤️ jaokei, aldri vært gravid før, så vet ikke hva som er vanlig og ikke og er jo en evighet til jeg skal til jordmor :bag: jammen da skal jeg gå rett på apoteket i morgen å skaffe det, verdt det hvis det funker! Ja egentlig, men føler jeg har så lite symptomer at jeg vil ha mere hvis du skjønner :laughing002 men jeg skal ikke klage! Hva med deg?
Har hatt veldig mange symptomer og vært en del kvalm og oppkast. Men plutselig kan det neste dag være mye mindre så blir jeg bekymra, men så kommer det tilbake neste dag, også kan det være veldig mildt en dag sov. Lettere forvirra. Så nå hvis det er de tablettene som funker så blir jeg jo nervøs siden jeg føler at symptomene er eneste bevis på at det er noe i magen min. Så føler også at jeg vil ha de fæle symptomene, men samtidig ikke. Er som når jeg er kvalm, at jeg har ikke lyst på noe mat, men er likevel ekstremt sulten og vil ha alt, men klarer ikke. Er så frustrerende.

Smerter helt nede i sidene.. andre? Stikk liksom. Stikker nede i sidene.. pleier å få strekk når e bøyer meg litt feks. D vet jeg kan være båndene til livmor elno sånn.
Men stikk i sidene og mot skambein liksom :(

Smerter helt nede i sidene.. andre? Stikk liksom. Stikker nede i sidene.. pleier å få strekk når e bøyer meg litt feks. D vet jeg kan være båndene til livmor elno sånn.
Er nok helt normalt. Jeg får så grusomt vondt av å nyse noen ganger. Strekker, stikker eller hva det er for noe uti sidene

Har hatt veldig mange symptomer og vært en del kvalm og oppkast. Men plutselig kan det neste dag være mye mindre så blir jeg bekymra, men så kommer det tilbake neste dag, også kan det være veldig mildt en dag sov. Lettere forvirra. Så nå hvis det er de tablettene som funker så blir jeg jo nervøs siden jeg føler at symptomene er eneste bevis på at det er noe i magen min. Så føler også at jeg vil ha de fæle symptomene, men samtidig ikke. Er som når jeg er kvalm, at jeg har ikke lyst på noe mat, men er likevel ekstremt sulten og vil ha alt, men klarer ikke. Er så frustrerende.
Off får håpe du slipper mer oppkast fremover og at det er de vitaminene som hjelper! Ja er veldig ubehagelig når symptomene minsker, ikke noe gøy i det heletatt. Er rart med at man vil ha alle symptomene når de minsker, men mindre når de står på for fullt :laughing002 skal ikke være enkelt dette med en liten en i magen nei... jeg tror på en måte ikke på det, eller, det føles rart? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Var jo på ultralyd på onsdag så vet jo den er der, men ja, rart likevell :shy:

Noen her som IKKE sliter med kvalme? Nå uroer jeg med for det også! Leste en studie at det var positivt med morgenkvalme og mindre sjans for spontanabort enn de som ikke hadde det :happy:
Ja, det stemmer. Samme sier overlegen på KK. Er man kvalm, er svangerskapet mer solid.

Jeg har INGEN symptomer på noe som helst. Kunne ønske jeg var litt kvalm i det minste :hungover:

Hvor langt er du på vei?
Jeg er 4+6 . Aner jo ikke om det er noe inni der eller ei. Fikk 3+ på CB i går ....

Off får håpe du slipper mer oppkast fremover og at det er de vitaminene som hjelper! Ja er veldig ubehagelig når symptomene minsker, ikke noe gøy i det heletatt. Er rart med at man vil ha alle symptomene når de minsker, men mindre når de står på for fullt :laughing002 skal ikke være enkelt dette med en liten en i magen nei... jeg tror på en måte ikke på det, eller, det føles rart? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Var jo på ultralyd på onsdag så vet jo den er der, men ja, rart likevell :shy:
Heheh ja skjønner hva du mener. Hele mitt forrige svangerskap så synes jeg det var så rart at det var et voksende menneske inni magen. Tror ikke jeg skjønte det sånn på ordentlig før han egentlig var ute :love017 :Heartbigred

Ja, det stemmer. Samme sier overlegen på KK. Er man kvalm, er svangerskapet mer solid.

Jeg har INGEN symptomer på noe som helst. Kunne ønske jeg var litt kvalm i det minste :hungover:

Hvor langt er du på vei?
Jeg er 4+6 . Aner jo ikke om det er noe inni der eller ei. Fikk 3+ på CB i går ....
Huff, får klump i magen når du sier det selvom jeg leste det jeg også :joyful: :nailbiting:

Jeg er 5+5 så sitter egentlig her å håper på at kvalmen kommer snart.. Har kjeeempe ømme pupper, hormonell og har masse mensensmerter så er ikke i tvil om at jeg fortsatt er gravid men er ganske spent på UL om 9 dager :depressed: Får så dårlig magefølelse

Har lite kvalme og har ikke hatt det i mine andre svangerskap heller☺️

Flere med så og si ingen symptomer? Jeg har mye mensmurringer, men det er pretty much it :think005 Vanskelig å forstå at man er gravid når ingenting tyder på det:laughing002 5+6 idag.

Dette! Det har jeg også hatt de siste dagene. Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+6

Har ellers veldig lite symptomer fortsatt, og det stresser meg fremdeles :angelic: Men jeg prøver å roe meg med at det er størst sannsynlighet for at alt er helt ok!

Dette! Det har jeg også hatt de siste dagene. Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+6

Har ellers veldig lite symptomer fortsatt, og det stresser meg fremdeles :angelic: Men jeg prøver å roe meg med at det er størst sannsynlighet for at alt er helt ok!
7+5 :) ja og d føles noen ganger som skikkelig sånn vond mage fordi man enten må do, typ. Eller mensen lignende smerter. Også stikk å strekk å sånn.. e er generelt oppblåst å uvell å føler meg ganske crap:dead:

Ikke stress med det. Min første hadde jeg 0 symptomer.. så du er bare heldig :love7 alt et nok bra!

Flere med så og si ingen symptomer? Jeg har mye mensmurringer, men det er pretty much it :think005 Vanskelig å forstå at man er gravid når ingenting tyder på det:laughing002 5+6 idag.
Samme her, men syns det er lite murring sammenlignet med forrige svangerskap er 8+2 og merker kun at jeg er gravid på at jeg er så uendelig trøtt

Jeg har hatt blødning i uke 4. fersk og brun spotting - sparsomt, men nok til å bekymre meg. Har hatt svangerskapssymptomer siden den gang. Tatt HCG hos fastlege, men han ville vente en uke med å ta en ny. Så den skal tas på tirsdag. Er i uke 6+1 nå.

Andre symptomer er kvalme, oppblåsthet, forstoppelse, tung pust, trøtthet og ømme bryster.

Hva gjør dere med denne kvalmen? Kvalmen startet for fullt på mandag da jeg var 5+6, har vært konstant kvalm siden mandag og spydd en del. Orker snart ikke mere Postafen, afipran og phenergan er prøvd uten noe hell

Back
Topp