Symptomer?

Hva gjør dere med denne kvalmen? Kvalmen startet for fullt på mandag da jeg var 5+6, har vært konstant kvalm siden mandag og spydd en del. Orker snart ikke mere Postafen, afipran og phenergan er prøvd uten noe hell
For meg hjelpe det å tvinge i meg masse vann !!

Hva gjør dere med denne kvalmen? Kvalmen startet for fullt på mandag da jeg var 5+6, har vært konstant kvalm siden mandag og spydd en del. Orker snart ikke mere Postafen, afipran og phenergan er prøvd uten noe hell
Har du prøvd peridoksin? Tror man bare må holde ut rett og slett. Spise litt før man er sulten, drikke masse vann. Ta det med ro, få deg sykemelding. For meg er noe syrlig godt. Vann med sitron. Er vanskelig med den der kvalmen.

Har du prøvd peridoksin? Tror man bare må holde ut rett og slett. Spise litt før man er sulten, drikke masse vann. Ta det med ro, få deg sykemelding. For meg er noe syrlig godt. Vann med sitron. Er vanskelig med den der kvalmen.
drikker masse vann, men det kommer bare opp igjen Så jeg føler meg så dehydrert. Mat har jeg nesten ikke fått i meg på en uke. Bare tanken på mat gjør meg kvalm, også kommer det jo opp igjen med en gang

drikker masse vann, men det kommer bare opp igjen Så jeg føler meg så dehydrert
Ja da er du nok hardere rammet enn meg. Håper det blir bedre etter hvert for deg. Hvis ikke må man vel kontalte lege? Vet ikke hvor langt terskelen går på slikt? De har vel andre medikamenter å tilby. Leste blant annet om dette

Trøtt, dårlig kondis, vonde brystvorter, kvalm og konstant sulten. rekker ikke spise opp før jeg kjenner meg sulten igjen

Noen her som IKKE sliter med kvalme? Nå uroer jeg med for det også! Leste en studie at det var positivt med morgenkvalme og mindre sjans for spontanabort enn de som ikke hadde det :happy:
Sliter ikke med kvalme men blir kvalm innimellom, men går helt fint.. var ikke super kvalm med første heller bare litt av og på… minste man var jeg kjempe kvalm med kasta opp masse måtte passe på og spise hver 2 minst ellers bare brakk jeg meg. Mine veninner har ikke vært mye kvalm så går fint selvom man ikke er kvalm:)

Sliter ikke med kvalme men blir kvalm innimellom, men går helt fint.. var ikke super kvalm med første heller bare litt av og på… minste man var jeg kjempe kvalm med kasta opp masse måtte passe på og spise hver 2 minst ellers bare brakk jeg meg. Mine veninner har ikke vært mye kvalm så går fint selvom man ikke er kvalm:)
Takk skal du ha! :) betryggende å høre :)

drikker masse vann, men det kommer bare opp igjen Så jeg føler meg så dehydrert. Mat har jeg nesten ikke fått i meg på en uke. Bare tanken på mat gjør meg kvalm, også kommer det jo opp igjen med en gang
Du må si ifra til legen sånn at hen får fulgt med om du plutselig trenger å legges inn for å få væske intravenøst pga dehydrering

8+2 i dag, og kan se ut som kvalmen har sluppet taket. Har nå vært i fin form i 2 dager. Har lest at hcg-en når et maksimum rundt uke 8-10, så krysser fingrene for at det har skjedd ...

Ja det er det! For er ikke det samme som mensen smerter, litt mer som å få sting/hold, men ikke helt det heller?:laughing002 Tenker sikkert bare for mye over det siden dette er første gangen jeg er gravid :bookworm:
Nei ikke sant, mer sånn følelse av trykk/spreng, det var det i alle fall her, en helt ny greie! Merket det før jeg visste at jeg var gravid, og var et av tegnene som styrket mistanken her:D

8+2 i dag, og kan se ut som kvalmen har sluppet taket. Har nå vært i fin form i 2 dager. Har lest at hcg-en når et maksimum rundt uke 8-10, så krysser fingrene for at det har skjedd ...
Jeg er 7+6 og kvalmen har roet seg veldig i dag:smiley-bounce012 Krysser fingrene for at det holder seg sånn❤️

Back
Topp