Symptomer?

9+0 og sååå vondt bak på rumpen/halebeinet etter å ha stått på beina i mange timer og så setter seg ned... må ligge og helst lenge før det endelig slipper taket :dead: regner med dette er en del av bekkenløsning? :nailbiting:

Liker plutselig ikke kaffe?? Det er vel og et symptom..?

9+0 og sååå vondt bak på rumpen/halebeinet etter å ha stått på beina i mange timer og så setter seg ned... må ligge og helst lenge før det endelig slipper taket :dead: regner med dette er en del av bekkenløsning? :nailbiting:
Ja, men bare hormonelt enn så lenge :) Hos meg går det over etter uke 12 og kommer tilbake sent i svangerskapet.

Ja, men bare hormonelt enn så lenge :) Hos meg går det over etter uke 12 og kommer tilbake sent i svangerskapet.
Åå! Blir spennende å se om det samme skjer hos meg da! Krysser fingrene :joyful: er jo litt gøy å kjenne på en del symptomer, men føler likevell ikke at jeg er gravid :laughing002 har jo sett den lille klumpen, men ja, vet ikke, vanskelig å forklare. Kjenner vell mer på det etterhvert som ukene går regner jeg med:shy:

Åå! Blir spennende å se om det samme skjer hos meg da! Krysser fingrene :joyful: er jo litt gøy å kjenne på en del symptomer, men føler likevell ikke at jeg er gravid :laughing002 har jo sett den lille klumpen, men ja, vet ikke, vanskelig å forklare. Kjenner vell mer på det etterhvert som ukene går regner jeg med:shy:
Det blir ganske virkelig når du ser og kjenner kulen på magen når du ligger på ryggen, og plutselig kjenner at det spreller der inne ❤️

Det blir ganske virkelig når du ser og kjenner kulen på magen når du ligger på ryggen, og plutselig kjenner at det spreller der inne ❤️
Blir spennende når det skjer❤️ trooor jeg syntes jeg kjenner en liiten kul på magen, men vet ikke helt :laughing002 vet du når det er "vanlig" å begynne å få litt mage? Har merket at jeg kjenner et "press/ubehag" i magen når jeg bøyer meg fremover for å plukke opp ting, så er jo noe som vokser hvertfall! ❤️

Flere som har veldig få symptomer? Jeg er 6+1 i dag, og merker kun litt ømme pupper, det er som regel verst på kvelden, men generelt litt av og på. Ellers kjenner jeg bare litt murringer. Livredd for missed abortion. Hadde kjemisk i januar, så håper det øker sjansen for at dette skal gå bra. Erfaringer?

Flere som har veldig få symptomer? Jeg er 6+1 i dag, og merker kun litt ømme pupper, det er som regel verst på kvelden, men generelt litt av og på. Ellers kjenner jeg bare litt murringer. Livredd for missed abortion. Hadde kjemisk i januar, så håper det øker sjansen for at dette skal gå bra. Erfaringer?
10+3 og merker ingenting❤️ like vanlig å ha lite symtomer som å ha mange☺️

Hei litt usikker på hva du mener med murringer, men idag er jeg 9+2 og kjenner sånn passe greit "mensmurringer" hver dag siden uke 5. Litt travelt...men.. siden det ikke er blødninger eller smerte så er det ufarlig. Jeg har ikke hatt noe slags form fort abort før for å nevne det.. fostersekken hos meg ligger laaaangt oppe i livmoren (uten at det skal ha noe mening mtp svangerkapet) , så min teori for at jeg har slike murringer er for at den kanskje ligger sånn såpass til. Men jeg vet ikke jeg skylder litt på "gravidhjerne" også. Tror så mye rart håpe dette går veien for deg! ❤️

Jeg har blitt skikkelig distré! I går skulle jeg kjøre til et møte på jobb, og plutselig hadde jeg kjørt nesten helt hjem. Helt motsatt retning fra hvor jeg skulle :laughing001 Jeg klarte også å glemme igjen hunden en time i bilen i garasjen. Ropte på han flere ganger før jeg oppdaget at han ikke var der. Huff! Har heldigvis en rutine med å alltid legge inn alle avtaler i kalenderen på mobilen, ellers hadde det blitt mye kluss.

Her er det kvalmen som er mest fremtredende. Kaster opp over en lav sko.. skikkelig slitsomt og mye kvalm. Og trøtt. Gleder meg til de første 12 ukene er overstått! ♡

Den siste uka har jeg hatt ekstremt vondt i korsryggen, det stråler ned på fremsiden av lårene og jeg kan ikke stå lenge av gangen før jeg må sette meg igjen. Forrige svangerskap fikk jeg bekkenløsning i uke 16 og gikk på krykker de siste ukene av svangerskapet. Håper ikke dette er starten allerede 6+5 :nailbiting:

Dere som har ømme pupper. Forandres de litt fra dag til dag om hvor ømme de er og kan dere også føle at formen på puppene og rundt brystvorten forandres under dagene litt? :)

Dere som har ømme pupper. Forandres de litt fra dag til dag om hvor ømme de er og kan dere også føle at formen på puppene og rundt brystvorten forandres under dagene litt? :)
De er alltid ømme men noen dager føles de tyngre enn andre, men syns de konstant er såre og ømme :)

Jeg har absolutt ingen symptomer, og frykter det ligger en død celleklump inni meg (MA). Hatt det før.
Er kun 5+6, men har hatt symptomer fra ikm .ed de tre andre fullførte svangerskapene.
Vurderer å bestille privat ul i uke 8. Synd å kaste bort så mange uker, om det er dødt....jeg blir jo ikke akkurat yngre med tiden :arghh:

Back
Topp