Nei nei. Ikke farlig. Jeg bare tenkte det ikke kom siden jeg har hørt det er mest vanlig helt tidlig i svangerskapet. Jeg stod på cyclogest/progesteronstøtte i 7 uker uten å være særlig oppblåst liksom, men nå…Er det en fare å være oppblåst?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei. Ikke farlig. Jeg bare tenkte det ikke kom siden jeg har hørt det er mest vanlig helt tidlig i svangerskapet. Jeg stod på cyclogest/progesteronstøtte i 7 uker uten å være særlig oppblåst liksom, men nå…Er det en fare å være oppblåst?

regner med dette er en del av bekkenløsning? 
Ja, men bare hormonelt enn så lenge9+0 og sååå vondt bak på rumpen/halebeinet etter å ha stått på beina i mange timer og så setter seg ned... må ligge og helst lenge før det endelig slipper taketregner med dette er en del av bekkenløsning?
![]()
Åå! Blir spennende å se om det samme skjer hos meg da! Krysser fingreneJa, men bare hormonelt enn så lengeHos meg går det over etter uke 12 og kommer tilbake sent i svangerskapet.
er jo litt gøy å kjenne på en del symptomer, men føler likevell ikke at jeg er gravid
har jo sett den lille klumpen, men ja, vet ikke, vanskelig å forklare. Kjenner vell mer på det etterhvert som ukene går regner jeg med
Det blir ganske virkelig når du ser og kjenner kulen på magen når du ligger på ryggen, og plutselig kjenner at det spreller der inneÅå! Blir spennende å se om det samme skjer hos meg da! Krysser fingreneer jo litt gøy å kjenne på en del symptomer, men føler likevell ikke at jeg er gravid
har jo sett den lille klumpen, men ja, vet ikke, vanskelig å forklare. Kjenner vell mer på det etterhvert som ukene går regner jeg med
![]()
Blir spennende når det skjerDet blir ganske virkelig når du ser og kjenner kulen på magen når du ligger på ryggen, og plutselig kjenner at det spreller der inne![]()
vet du når det er "vanlig" å begynne å få litt mage? Har merket at jeg kjenner et "press/ubehag" i magen når jeg bøyer meg fremover for å plukke opp ting, så er jo noe som vokser hvertfall! 10+3 og merker ingentingFlere som har veldig få symptomer? Jeg er 6+1 i dag, og merker kun litt ømme pupper, det er som regel verst på kvelden, men generelt litt av og på. Ellers kjenner jeg bare litt murringer. Livredd for missed abortion. Hadde kjemisk i januar, så håper det øker sjansen for at dette skal gå bra. Erfaringer?
Hei litt usikker på hva du mener med murringer, men idag er jeg 9+2 og kjenner sånn passe greit "mensmurringer" hver dag siden uke 5. Litt travelt...men.. siden det ikke er blødninger eller smerte så er det ufarlig. Jeg har ikke hatt noe slags form fort abort før for å nevne det.. fostersekken hos meg ligger laaaangt oppe i livmoren (uten at det skal ha noe mening mtp svangerkapet) , så min teori for at jeg har slike murringer er for at den kanskje ligger sånn såpass til. Men jeg vet ikke jeg skylder litt på "gravidhjerne" også. Tror så mye rart håpe dette går veien for deg!Flere som har veldig få symptomer? Jeg er 6+1 i dag, og merker kun litt ømme pupper, det er som regel verst på kvelden, men generelt litt av og på. Ellers kjenner jeg bare litt murringer. Livredd for missed abortion. Hadde kjemisk i januar, så håper det øker sjansen for at dette skal gå bra. Erfaringer?
Jeg klarte også å glemme igjen hunden en time i bilen i garasjen. Ropte på han flere ganger før jeg oppdaget at han ikke var der. Huff! Har heldigvis en rutine med å alltid legge inn alle avtaler i kalenderen på mobilen, ellers hadde det blitt mye kluss.
De er alltid ømme men noen dager føles de tyngre enn andre, men syns de konstant er såre og ømmeDere som har ømme pupper. Forandres de litt fra dag til dag om hvor ømme de er og kan dere også føle at formen på puppene og rundt brystvorten forandres under dagene litt?![]()
Hvor langt er du?De er alltid ømme men noen dager føles de tyngre enn andre, men syns de konstant er såre og ømme![]()
Jeg har absolutt ingen symptomer, og frykter det ligger en død celleklump inni meg (MA). Hatt det før.Flere som har veldig få symptomer? Jeg er 6+1 i dag, og merker kun litt ømme pupper, det er som regel verst på kvelden, men generelt litt av og på. Ellers kjenner jeg bare litt murringer. Livredd for missed abortion. Hadde kjemisk i januar, så håper det øker sjansen for at dette skal gå bra. Erfaringer?