Dette blir min første, men forhåpentligvis ikke sisteGammel morjeg er og 32 men barn nr 3 da eldste blir 8 når yngste blir født..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir min første, men forhåpentligvis ikke sisteGammel morjeg er og 32 men barn nr 3 da eldste blir 8 når yngste blir født..

Energinivået er heller ikke mye å skryte av denne uken.Jeg har også få symptomer! 6+2 i dag. Håper det tar seg opp! Er bare trøtt, litt såre nipler og tunge bryster… Hvordan går det med deg i dag?Flere som har veldig få symptomer? Jeg er 6+1 i dag, og merker kun litt ømme pupper, det er som regel verst på kvelden, men generelt litt av og på. Ellers kjenner jeg bare litt murringer. Livredd for missed abortion. Hadde kjemisk i januar, så håper det øker sjansen for at dette skal gå bra. Erfaringer?
Neida ikke gammel mor vil si du er spot onJeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor![]()
jeg er 31 og venter nr3, endelig føler jeg at jeg er litt mer på alder med de jeg kommer til å komme i barselgruppe med. Følte meg ikke som en ung mor når jeg var gravid som 25, men ser jo at jeg er en av de yngste foreldrene i bhg til eldste feks
har vært yngst og nest yngst i barselgruppene med storesøsken. Så her jeg bor får de fleste ikke barn så tidlig hvertfall.Kjenner meg igjen i å være yngst i barselgruppa! Jeg var 21 og 23, nå blir jeg 29. Litt spent på hvor mange det blir i barselgruppa her i kommunen, med liten kommune og mindre populær tid å få unge påNeida ikke gammel mor vil si du er spot onjeg er 31 og venter nr3, endelig føler jeg at jeg er litt mer på alder med de jeg kommer til å komme i barselgruppe med. Følte meg ikke som en ung mor når jeg var gravid som 25, men ser jo at jeg er en av de yngste foreldrene i bhg til eldste feks
har vært yngst og nest yngst i barselgruppene med storesøsken. Så her jeg bor får de fleste ikke barn så tidlig hvertfall.
I følge terminlista er jeg eneste som skal føde på St. Olavs også, overraskende lite trøndere i Desemberforumet!Litt ømme nipler innimellom bare, ellers ingenting merkbartJeg har også få symptomer! 6+2 i dag. Håper det tar seg opp! Er bare trøtt, litt såre nipler og tunge bryster… Hvordan går det med deg i dag?
Samme her! Kaffen blir mindre appetittelig for hver dag...Liker plutselig ikke kaffe?? Det er vel og et symptom..?
Godt å høre vi er flere med få symptomer! Deilig hvis man klarer å slappe av med det!Litt ømme nipler innimellom bare, ellers ingenting merkbartSatser på at det ikke er et dårlig tegn!
Som jeg savner kaffen minSamme her! Kaffen blir mindre appetittelig for hver dag...
Jeg også! Ordnet meg en kopp i formiddag, fordi jeg hadde så lyst på! Jeg drikker kaffen kokende varm, men de første slurkene var sånn "uff, æsj, dette var varmt. For varmt. Jeg klarer ikke" og noen minutter senere smakte det virkelig ikke og mannen fikk seg en ekstra koppSom jeg savner kaffen min

Ikke sett mange fra Lillehammer her inne heller. Jeg har kun sommer barn fra før, som jo er veldig populært. Så spent på desember barn selvKjenner meg igjen i å være yngst i barselgruppa! Jeg var 21 og 23, nå blir jeg 29. Litt spent på hvor mange det blir i barselgruppa her i kommunen, med liten kommune og mindre populær tid å få unge påI følge terminlista er jeg eneste som skal føde på St. Olavs også, overraskende lite trøndere i Desemberforumet!

Jeg må tvinge i meg en kopp hver dag, hvis ikk så blir det dundrende hodepine..Jeg også! Ordnet meg en kopp i formiddag, fordi jeg hadde så lyst på! Jeg drikker kaffen kokende varm, men de første slurkene var sånn "uff, æsj, dette var varmt. For varmt. Jeg klarer ikke" og noen minutter senere smakte det virkelig ikke og mannen fikk seg en ekstra kopp![]()

Hahaha, fantastisk! Jeg er også 32 og jeg føler også akkurat det samme du beskriver xD Føler det sikkert slik fordi dette vil bli min første, hadde sikkert ikke føltes helt sånn om jeg hadde barn fra førJeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor![]()

Ja virkelig, vil egentlig bare spole frem til TUL om litt under 3 uker, tiden går såååå sakte!!!Godt å høre vi er flere med få symptomer! Deilig hvis man klarer å slappe av med det!
Hvor gamle er dere egentlig alle sammen? Dere er jo så unge!! Jeg er steingammel i forhold til detteKjenner meg igjen i å være yngst i barselgruppa! Jeg var 21 og 23, nå blir jeg 29. Litt spent på hvor mange det blir i barselgruppa her i kommunen, med liten kommune og mindre populær tid å få unge påI følge terminlista er jeg eneste som skal føde på St. Olavs også, overraskende lite trøndere i Desemberforumet!
Å herlighet! Jeg er jo STEINGAMMEL i forhold til dereJeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor![]()
er det bare jeg som blir urgammel tredjegangsmamma?Kommer ann på hva du mener med urgammel det?Hvor gamle er dere egentlig alle sammen? Dere er jo så unge!! Jeg er steingammel i forhold til dette
Å herlighet! Jeg er jo STEINGAMMEL i forhold til dereer det bare jeg som blir urgammel tredjegangsmamma?
Jeg bare spør

Er 31 og tror jeg alltid blir å føle meg som 25Hvor gamle er dere egentlig alle sammen? Dere er jo så unge!! Jeg er steingammel i forhold til dette
Å herlighet! Jeg er jo STEINGAMMEL i forhold til dereer det bare jeg som blir urgammel tredjegangsmamma?
Jeg bare spør

fikk første når jeg var 25. Moren min var 19 når hun fikk meg, men 37 når hun fikk fjerde og sistemann. Følte aldri at hun var gammel da. Tror egentlig man bare er så gammel som man føler seg37Kommer ann på hva du mener med urgammel det?![]()