Symptomer?

Jeg har de siste dagene fått en ekstrem luktesans.. Det er så plagsomt, da jeg syntes det meste lukter vondt. I tilegg har kvalmen økt noen gode hakk denne uken, og etter 60 minutters gange får jeg så vondt i korsryggen/halebein området som ikke slipper taket på et par dager (jordmor tror det kan være kynnere)... Og det å gå hjelper på kvalmen :happy090 Energinivået er heller ikke mye å skryte av denne uken.

Flere som har veldig få symptomer? Jeg er 6+1 i dag, og merker kun litt ømme pupper, det er som regel verst på kvelden, men generelt litt av og på. Ellers kjenner jeg bare litt murringer. Livredd for missed abortion. Hadde kjemisk i januar, så håper det øker sjansen for at dette skal gå bra. Erfaringer?
Jeg har også få symptomer! 6+2 i dag. Håper det tar seg opp! Er bare trøtt, litt såre nipler og tunge bryster… Hvordan går det med deg i dag?

Jeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor :laughing002
Neida ikke gammel mor vil si du er spot on:happy: jeg er 31 og venter nr3, endelig føler jeg at jeg er litt mer på alder med de jeg kommer til å komme i barselgruppe med. Følte meg ikke som en ung mor når jeg var gravid som 25, men ser jo at jeg er en av de yngste foreldrene i bhg til eldste feks :laughing002 har vært yngst og nest yngst i barselgruppene med storesøsken. Så her jeg bor får de fleste ikke barn så tidlig hvertfall.

Last edited:
Neida ikke gammel mor vil si du er spot on:happy: jeg er 31 og venter nr3, endelig føler jeg at jeg er litt mer på alder med de jeg kommer til å komme i barselgruppe med. Følte meg ikke som en ung mor når jeg var gravid som 25, men ser jo at jeg er en av de yngste foreldrene i bhg til eldste feks :laughing002 har vært yngst og nest yngst i barselgruppene med storesøsken. Så her jeg bor får de fleste ikke barn så tidlig hvertfall.
Kjenner meg igjen i å være yngst i barselgruppa! Jeg var 21 og 23, nå blir jeg 29. Litt spent på hvor mange det blir i barselgruppa her i kommunen, med liten kommune og mindre populær tid å få unge på :confused005 I følge terminlista er jeg eneste som skal føde på St. Olavs også, overraskende lite trøndere i Desemberforumet!

Hodepine, kvalme, uggen, svimmel, anpusten, murringer i magen og tett nese.

Som jeg savner kaffen min
Jeg også! Ordnet meg en kopp i formiddag, fordi jeg hadde så lyst på! Jeg drikker kaffen kokende varm, men de første slurkene var sånn "uff, æsj, dette var varmt. For varmt. Jeg klarer ikke" og noen minutter senere smakte det virkelig ikke og mannen fikk seg en ekstra kopp :hilarious:

Kjenner meg igjen i å være yngst i barselgruppa! Jeg var 21 og 23, nå blir jeg 29. Litt spent på hvor mange det blir i barselgruppa her i kommunen, med liten kommune og mindre populær tid å få unge på :confused005 I følge terminlista er jeg eneste som skal føde på St. Olavs også, overraskende lite trøndere i Desemberforumet!
Ikke sett mange fra Lillehammer her inne heller. Jeg har kun sommer barn fra før, som jo er veldig populært. Så spent på desember barn selv:joyful:

Jeg også! Ordnet meg en kopp i formiddag, fordi jeg hadde så lyst på! Jeg drikker kaffen kokende varm, men de første slurkene var sånn "uff, æsj, dette var varmt. For varmt. Jeg klarer ikke" og noen minutter senere smakte det virkelig ikke og mannen fikk seg en ekstra kopp :hilarious:
Jeg må tvinge i meg en kopp hver dag, hvis ikk så blir det dundrende hodepine.. :laughing002

Jeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor :laughing002
Hahaha, fantastisk! Jeg er også 32 og jeg føler også akkurat det samme du beskriver xD Føler det sikkert slik fordi dette vil bli min første, hadde sikkert ikke føltes helt sånn om jeg hadde barn fra før :laughing5

Hvor gamle er dere egentlig alle sammen? Dere er jo så unge!! Jeg er steingammel i forhold til dette
Å herlighet! Jeg er jo STEINGAMMEL i forhold til dere :laughing001 er det bare jeg som blir urgammel tredjegangsmamma?
Jeg bare spør

Hvor gamle er dere egentlig alle sammen? Dere er jo så unge!! Jeg er steingammel i forhold til dette

Å herlighet! Jeg er jo STEINGAMMEL i forhold til dere :laughing001 er det bare jeg som blir urgammel tredjegangsmamma?
Jeg bare spør
Kommer ann på hva du mener med urgammel det? :hilarious:

Jeg bare spør
Er 31 og tror jeg alltid blir å føle meg som 25:cool14:laughing002 fikk første når jeg var 25. Moren min var 19 når hun fikk meg, men 37 når hun fikk fjerde og sistemann. Følte aldri at hun var gammel da. Tror egentlig man bare er så gammel som man føler seg:D

Back
Topp