Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så individuelt! Men jeg har fått den kulen rundt uke 12-13Blir spennende når det skjertrooor jeg syntes jeg kjenner en liiten kul på magen, men vet ikke helt
vet du når det er "vanlig" å begynne å få litt mage? Har merket at jeg kjenner et "press/ubehag" i magen når jeg bøyer meg fremover for å plukke opp ting, så er jo noe som vokser hvertfall!
![]()

ting blir alltid laget fra bunnen her i huset hvis noen skulle lureJeg hadde to uker med løs mage og vektnedgang, og følte at alt bare kom ut igjen, men nå er jeg hard i magen igjen.Andre som plutselig har begynt å reagere på middagen som blir spist og må løpe på do?![]()
ting blir alltid laget fra bunnen her i huset hvis noen skulle lure

Oi! Hvor langt var du på vei da? Føler nesten det er bedre å være hard i magen for da kan man idet minste spise/drikke noe for å gjøre noe med detJeg hadde to uker med løs mage og vektnedgang, og følte at alt bare kom ut igjen, men nå er jeg hard i magen igjen.![]()

En periode mellom 7 og 9. Gikk bare over en dagOi! Hvor langt var du på vei da? Føler nesten det er bedre å være hard i magen for da kan man idet minste spise/drikke noe for å gjøre noe med det![]()
Skjønner! Jeg er selv 9+1 idag, og dette begynte igår. Får bare se hvordan det fortsetter videre og håpe på at det ikke varer så lengeEn periode mellom 7 og 9. Gikk bare over en dag![]()

Jeg får sånne reaksjoner hvis jeg har vært forstoppet en stund. Går rett over til å bli forstoppet igjenSkjønner! Jeg er selv 9+1 idag, og dette begynte igår. Får bare se hvordan det fortsetter videre og håpe på at det ikke varer så lenge![]()
Skjønner, jeg har foreløpig ikke vært særlig plaget med forstoppelse, men dette kom helt utav det blå og skjer 10 min etter inntak av middagJeg får sånne reaksjoner hvis jeg har vært forstoppet en stund. Går rett over til å bli forstoppet igjen![]()

Er vel vanlig at kvalmen roer seg når man bikker 9/10 uker, da hcg er nådd en sopp og på vei ned igjen. Etter som jeg har hørt.Vært en del kvalm frem til nå, kastet opp frem til rundt 11-12 på dagen. Men de siste dagene har det lettet litt, og er ikke fullt så kvalm lenger. Dette bekymrer meg litt, men krysser fingrene for at det er normalt. Er 9+6 i dag
). Men føler meg som 20. Har hatt så lyst å bli gravid i så mange år og alltid sett for meg det livet, men har ikke passet før nå og nå når det plutselig skjer så begynner jeg å tenke på ALT. Hva om, hvis, atte.... Ting føles ikke som jeg trodde jeg kom til å føle det, men regner med det kommer etter hvert. Min samboer syntes det er så morsomt at jeg kan grine så lett av alt mulig idag. Ellers har jeg hvert svært hormonell i det siste 
Jeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» morIdag sitter tårene veldig løst ja for første gang... hyl gren idag fordi jeg var så bekymret for om jeg blir en god mor og at jeg er så ung (er 28). Men føler meg som 20. Har hatt så lyst å bli gravid i så mange år og alltid sett for meg det livet, men har ikke passet før nå og nå når det plutselig skjer så begynner jeg å tenke på ALT. Hva om, hvis, atte.... Ting føles ikke som jeg trodde jeg kom til å føle det, men regner med det kommer etter hvert. Min samboer syntes det er så morsomt at jeg kan grine så lett av alt mulig idag. Ellers har jeg hvert svært hormonell i det siste
![]()

Hahaha godt å vite at andre føler på det sammeJeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor![]()

Heldigvis så var det latter mellom tårene, jeg innså jo hvor latterlig det var (og han var veldig søt og gikk tilbake for å handle is)
Gammel morJeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor![]()
jeg er og 32 men barn nr 3 da eldste blir 8 når yngste blir født..Samme her gå i 10 min så er jeg skikkelig andpusten grreit jeg er i dårlig form men så dårlig form er jeg ikke iForstoppa, tett i nesa, får høy puls av ingenting, sliten også har jeg begynt å bli kvalm igjen..