Symptomer?

Blir spennende når det skjer❤️ trooor jeg syntes jeg kjenner en liiten kul på magen, men vet ikke helt :laughing002 vet du når det er "vanlig" å begynne å få litt mage? Har merket at jeg kjenner et "press/ubehag" i magen når jeg bøyer meg fremover for å plukke opp ting, så er jo noe som vokser hvertfall! ❤️
Det er så individuelt! Men jeg har fått den kulen rundt uke 12-13 :) Kun når jeg ligger på ryggen.

Andre som plutselig har begynt å reagere på middagen som blir spist og må løpe på do? :nailbiting: :bag::facepalm: ting blir alltid laget fra bunnen her i huset hvis noen skulle lure

Andre som plutselig har begynt å reagere på middagen som blir spist og må løpe på do? :nailbiting: :bag::facepalm: ting blir alltid laget fra bunnen her i huset hvis noen skulle lure
Jeg hadde to uker med løs mage og vektnedgang, og følte at alt bare kom ut igjen, men nå er jeg hard i magen igjen. :dead:

Skjønner! Jeg er selv 9+1 idag, og dette begynte igår. Får bare se hvordan det fortsetter videre og håpe på at det ikke varer så lenge :laughing002
Jeg får sånne reaksjoner hvis jeg har vært forstoppet en stund. Går rett over til å bli forstoppet igjen :p

Kjenner at jeg bekymrer meg fordi jeg har vært så lite kvalm de siste dagene… har ikke vært kjempe kvalm men litt kvalme i perioder gjennnom dagen. Kjenner etter og tenker på hver minste lille ting. Men kjenner st skjer ting i livmor kjennes ut som den vokser og strekker seg må vell være ett positivt tegn..
Føles veldig lenge og vente til 31 mai for otul.

Vært en del kvalm frem til nå, kastet opp frem til rundt 11-12 på dagen. Men de siste dagene har det lettet litt, og er ikke fullt så kvalm lenger. Dette bekymrer meg litt, men krysser fingrene for at det er normalt. Er 9+6 i dag
Er vel vanlig at kvalmen roer seg når man bikker 9/10 uker, da hcg er nådd en sopp og på vei ned igjen. Etter som jeg har hørt.
Har aldri vært så voldsomt kvalm i mine svangerskap :) kanskje litt i begynnelsen, men ikke noe voldsomt ;)

Det er nok ikke noe å bekymre seg for kjære deg❤️❤️

Idag sitter tårene veldig løst ja for første gang... hyl gren idag fordi jeg var så bekymret for om jeg blir en god mor og at jeg er så ung (er 28:laughing021). Men føler meg som 20. Har hatt så lyst å bli gravid i så mange år og alltid sett for meg det livet, men har ikke passet før nå og nå når det plutselig skjer så begynner jeg å tenke på ALT. Hva om, hvis, atte.... Ting føles ikke som jeg trodde jeg kom til å føle det, men regner med det kommer etter hvert. Min samboer syntes det er så morsomt at jeg kan grine så lett av alt mulig idag. Ellers har jeg hvert svært hormonell i det siste :smiley-ashamed005

Idag sitter tårene veldig løst ja for første gang... hyl gren idag fordi jeg var så bekymret for om jeg blir en god mor og at jeg er så ung (er 28:laughing021). Men føler meg som 20. Har hatt så lyst å bli gravid i så mange år og alltid sett for meg det livet, men har ikke passet før nå og nå når det plutselig skjer så begynner jeg å tenke på ALT. Hva om, hvis, atte.... Ting føles ikke som jeg trodde jeg kom til å føle det, men regner med det kommer etter hvert. Min samboer syntes det er så morsomt at jeg kan grine så lett av alt mulig idag. Ellers har jeg hvert svært hormonell i det siste :smiley-ashamed005
Jeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor :laughing002

Forstoppa, tett i nesa, får høy puls av ingenting, sliten også har jeg begynt å bli kvalm igjen..

Her er det supertett nese, kvalm hvis jeg blir sulten, forstoppa og har fått helt avsmak for kaffe (og jeg ELSKER kaffe) :p

Jeg hadde tidenes grineøkt i går.. Jeg ble rett og slett så sinnsykt skuffet da mannen min ikke kom hjem med is fra butikken.. ikke hadde jeg nevnt at jeg hadde lyst på is eller at han skulle kjøpe det. Ble kjempelei meg fordi han ikke hadde lest tankene mine :laughing002 Heldigvis så var det latter mellom tårene, jeg innså jo hvor latterlig det var (og han var veldig søt og gikk tilbake for å handle is):Heartred

Jeg er 32 og føler at jeg skal bli tenåringsmor. Må minne meg på at jeg er 32 og at jeg faktisk blir en «gammel» mor :laughing002
Gammel mor :hilarious: jeg er og 32 men barn nr 3 da eldste blir 8 når yngste blir født..

Forstoppa, tett i nesa, får høy puls av ingenting, sliten også har jeg begynt å bli kvalm igjen..
Samme her gå i 10 min så er jeg skikkelig andpusten grreit jeg er i dårlig form men så dårlig form er jeg ikke i :hilarious:

Back
Topp