Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg var veldig plaget med bekkenet med første, tok lite hensyn til det. Med nr 2 bestemte jeg meg for å roe ned og være nøye på hvilken bevegelser osv jeg gjorde så snart jeg kjente bekkensmertene begynte igjen. Hadde dermed mye mindre vondt med barn2 enn med barn1!Vondt i bekkenet er så kjent.. vet du om det er sannsynlig å få like plager fra tidligere svangerskap når det kommer til akkurat det? Isåfall er det bare å finne frem krykkene mine igjen![]()
Tror du det er mulig å ta hensyn til det ved å jobbe i barnehage?Jeg var veldig plaget med bekkenet med første, tok lite hensyn til det. Med nr 2 bestemte jeg meg for å roe ned og være nøye på hvilken bevegelser osv jeg gjorde så snart jeg kjente bekkensmertene begynte igjen. Hadde dermed mye mindre vondt med barn2 enn med barn1!
det er det jeg er redd for at jeg egentlig ikke kan, med alt løft, uheldige positurer/sitte på gulvet med barna osv. og at jeg presser meg for mye enn hva jeg egentlig burde. Jobbet ikke sist gang i barnehage når jeg var gravid. Og selv da ble jeg 100% sykemeldt fra uke 20 pga bekkenetVille hvertfall prøvd å tenke på hvordan du løfter, bære så kort som mulig om gangen på barna, sitte på gulvet med samlede ben osv. Og når du først har satt seg ned, bli gjerne lengst mulig på gulvet før du må reise deg igjenTror du det er mulig å ta hensyn til det ved å jobbe i barnehage?det er det jeg er redd for at jeg egentlig ikke kan, med alt løft, uheldige positurer/sitte på gulvet med barna osv. og at jeg presser meg for mye enn hva jeg egentlig burde. Jobbet ikke sist gang i barnehage når jeg var gravid. Og selv da ble jeg 100% sykemeldt fra uke 20 pga bekkenet
vet ikke hvilken alder du jobber med, men er det er mye hjelp med påkledning osv ville jeg sittet på gulvet med barn på fanget, eller på stol med barna stående foran meg. Få barna til å komme til deg på tur kontra du til dem. Om det blir for vanskelig å tilrettelegge ville jeg ikke vært for sen med å be om sm for å avlaste noen dager. For meg har det vært mye løfting/bæring, hurtig gange med lange skritt, opp og ned av trapper/krakker/stoler osv som trigger bekkenvondt.Åh håhåh, jeg ler litt. Sett noen morsomme løsninger på dette på jobb!Tror du det er mulig å ta hensyn til det ved å jobbe i barnehage?det er det jeg er redd for at jeg egentlig ikke kan, med alt løft, uheldige positurer/sitte på gulvet med barna osv. og at jeg presser meg for mye enn hva jeg egentlig burde. Jobbet ikke sist gang i barnehage når jeg var gravid. Og selv da ble jeg 100% sykemeldt fra uke 20 pga bekkenet

Jeg har det litt på samme måteNoen andre som har symptomer som kommer og går fra dag til dag? Har frem til nå kjent veldig press/murring i livmorområdet, men kjenner ingenting i dag.
Godt å høre at det er flere. Er jo så abstrakt om man ikke kjenner noen tegn!I dag hadde jeg ikke tenkt at jeg var gravid om ikke testene var positive forrige uke. Halsbrann og bekkenvondt og that's it.
Så fint å høre, og er jo godt så lenge man føler seg i bra form ogsåJeg har det litt på samme måte![]()

Jeg er i krisemodus, jeg. Med blødninger og alt mulig så bare meh, klar for neste graviditet. Venter enda på svar på hcg-prøvene.Godt å høre at det er flere. Er jo så abstrakt om man ikke kjenner noen tegn!
Jeg krysser enda alt jeg kanJeg er i krisemodus, jeg. Med blødninger og alt mulig så bare meh, klar for neste graviditet. Venter enda på svar på hcg-prøvene.