Symptomer?

Jeg har IKM uke 16, og håper virkelig det sitter en liten spire denne gangen :nailbiting: sniktitter litt innom des2023-forumet, i håp om å få bli fullverdig medlem så snart test lyser positiv.
Foreløpig ingen positive tester, men er bare på dpo 8.. brystene virker ømme og mørke ringer rundt niplene, kroppen er uggen men ikke direkte kvalm. Mulig jeg innbiller meg symptomer fordi jeg så inderlig ønsker å bli mor. Hvor tidlig opplevde andre symptomer?:Heartred
Ps: jeg finner ikke ut hvor jeg kan endre navn som blir visende i forum, noen som kan hjelpe?
Fikk symptomer fra eggløsning egentlig. Bare kjente på meg og følte på meg. EL smertene gikk aldri over feks. :love7 :D

Mensmurringer (kjenner livmora veldig godt når jeg rir), så trodde jeg skulle få første menstruasjon etter abort med BO. Men så er jeg så sulten og trøtt og fikk positiv test. Så hååååper på bedre resultat denne gangen.

Er 4+3 i dag. Kjenner meg trøttere enn normalt, hodepine og mensenmurringer. Samt må tisse ofte. De mensenlignende smertene uten at mensen kom var det som gjorde at jeg fattet mistanke denne gangen, da det var veldig likt sist gang..

Veldig ømme bryst, våkner når jeg snur meg.. må få tak i en god sove bh :p
Er trøtt heletiden og våkner sykt tidlig..
Kjenner noe i livmoren, kjennes ut som det er et strikk der som blir dradd max ut i forskjellige retninger. Det gjør ikke vondt men er veldig merkelig:happy3

Flere som har kjent dette "strikket"?

Veldig ømme bryst, våkner når jeg snur meg.. må få tak i en god sove bh :p
Er trøtt heletiden og våkner sykt tidlig..
Kjenner noe i livmoren, kjennes ut som det er et strikk der som blir dradd max ut i forskjellige retninger. Det gjør ikke vondt men er veldig merkelig:happy3

Flere som har kjent dette "strikket"?
Har kjent mye på det samme, kjenner liksom at den vokser! Veldig rar følelse:)

Kvalme, ømme bryst, mensmurringer, trøtt, drømmer/marerit, tisser hele tiden, forstoppelse, brun utflod.

Kvalme i dag, litt oppkast, klarer ikke få ned noe særlig mat. Plutselig ikke kvalm, men får ikke til å spise særlig likevel. Merker at fordøyelsen går saktere. Halsbrann.. Mindre utflod(?) synes det var litt rart siden det har vært bittelitt mer enn vanlig.

Når tar/tok dere første blodprøve?

I dag har jeg endelig kjent på ordentlig symptomer. Brystene har blitt veldig ømme over natta, og jeg kjenner meg uggen når jeg er sulten. Frem til i dag (6+4) har jeg knapt kjent noe. Kun sporadiske og sjeldne småstikk/mensmurringer. Jeg håper dette kan bety at noen utvikler seg :Heartpink :greet025

Symptomene er blitt veldig anderledes siste uken. Er helt EKSTREMT trøtt, sjeldnere kvalm, men får flere små episoder med voldsom kvalme. Håret faller av, luktesansen er forsterket, tett i nesa, større bryster, fortsatt en del smerter fra livmor, treg mage. Og til sist- jeg kjenner noe i nedre del av mage/ livmor konstant. Er som et slags ubehag eller mageknip, samtidig som det ikke er mageknip. Bare kjenner den delen av magen godt hele tiden.

Jeg har ingen symptomer, men er kun 4+4. De to gangene det ikke har endt i MA/SA hadde jeg ømme bryster fra noen dager før IKM. Men trenger selvsagt ikke bety noe, det kan jo være forskjellig fra gang til gang. *prøveikkeåovertenke*

Noen som har mye smerter i magen? Typ «mensenlignende» smerte med litt stikkinger. Her kommer det å og går hele tiden. Noen ganger er det veldig vondt, før det brått forsvinner igjen og dukker opp senere

Førstegangsgravid her. Er i 5+3 tror jeg.
Ømme og vonde bryster. Kan ikke ligge på magen eller gå/sove/dusje uten bh. Brystene mine er store fra før og dette er ekstremt slitsomt. Lite matlyst, litt kvalm og uggen. Men det rareste symptomene (synes jeg selv) er at jeg er såå tett i nesen og nyser hele tiden. I tillegg blir håret mitt fett etter TO dager. Før kunne jeg gå 5-7 dager før jeg dusja det. Helt grusomt

Skal på tidlig ultralyd på fredag (5+6) og gruer meg veldig.

Noen som har mye smerter i magen? Typ «mensenlignende» smerte med litt stikkinger. Her kommer det å og går hele tiden. Noen ganger er det veldig vondt, før det brått forsvinner igjen og dukker opp senere
Ja, hadde dette i starten da jeg fann ut at jeg var gravid. Har gitt seg nå. Kjenner mer strekning og stikking.

Flere som har en nesten konstant smerter i korsryggen?

Har det nå, redd for å miste da det har vært lignende de gangene det ikke gikk veien.. :confused:

Back
Topp