Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, det var utrolig kjipt å høreJeg er i krisemodus, jeg. Med blødninger og alt mulig så bare meh, klar for neste graviditet. Venter enda på svar på hcg-prøvene.

7+0..
5+4

(i Rogaland selges det rundt, heldigvis) eller frukt og bær. Av drikke frister bare kaldt vann, og blir fort tørst. Har også en del mensmurringer og stikking, kvalm, ømme bryster og kondisen har blitt rævva siste uken.
sniktitter litt innom des2023-forumet, i håp om å få bli fullverdig medlem så snart test lyser positiv.
Spennede å se hva testene sierJeg har IKM uke 16, og håper virkelig det sitter en liten spire denne gangensniktitter litt innom des2023-forumet, i håp om å få bli fullverdig medlem så snart test lyser positiv.
Foreløpig ingen positive tester, men er bare på dpo 8.. brystene virker ømme og mørke ringer rundt niplene, kroppen er uggen men ikke direkte kvalm. Mulig jeg innbiller meg symptomer fordi jeg så inderlig ønsker å bli mor. Hvor tidlig opplevde andre symptomer?
Ps: jeg finner ikke ut hvor jeg kan endre navn som blir visende i forum, noen som kan hjelpe?