Symptomer?

Vært litt småkvalm de siste dagene men bortsett fra det er det lite som minner meg på at jeg er gravid :hilarious: krysser virkelig fingrene for at dette fortsetter!

Nå kommer bekkensmertene sakte tilbake... Liker ikke!

Kjenner kvalmen kommer sigende her:bag: 5+4

Dag 2 med skikkelig kvalme, men kaster ikke opp heldigvis - så skal så absolutt ikke klage :) Kjenner jeg denne gravidkroppen rett så kan denne kvalmen komme og gå de neste ukene før den forsvinner rundt 2. trimester :smiley-angelic001

Sjukt trøtt!!!!! Jeg kan sove hele døgnet!!

Jeg har fremdeles bare lyst på enten kakemann:shy: (i Rogaland selges det rundt, heldigvis) eller frukt og bær. Av drikke frister bare kaldt vann, og blir fort tørst. Har også en del mensmurringer og stikking, kvalm, ømme bryster og kondisen har blitt rævva siste uken.o_O Sover dårligere / mer REM søvn og våkner 1-2 ganger om natten for å tisse.

Mine symptomer kommer å går veldig. Har hatt masse murringer, noen dager hvor jeg ligget rett ut fordi jeg har vært så sliten. Smaken har endret seg. Noen dager er kaffe vondt, andre ganger smaker den som normalt. Har hatt veldig ømme pupper, men dette varrierer også. Var på ul og så en liten klump med ett hjerte som blinket i går. Kjenner likevel at jeg blir urolig over symptomene som endrer seg hele tiden

Ekstremt kvalm og må ligge helt stille for å ikke kaste opp..

Kvalme som kommer i bølger. Kasta opp et par ganger i går, ikke noe i dag. Nesten så jeg blir kvalm av de ømme puppene også. Sterk matlukt er ikke særlig behagelig, men ikke blitt direkte kvalm av mat endalitt vondt i bekkenet allerede. Av og på med murringer i magen. Hadde biiiiittelitt lysebrun utflod i trusa i går, ikke noe mer etter. Bare hvitt. Ble litt bekymret i noen minutter, men siden det ikke kom mer og ikke antydning til mer så går det bra. Så at hjertet skulle begynne å slå i går eller dagen før. Tro om det kan ha noe med det å gjøre? Jeg fikk også bittelitt festeblødning når det sto at det kunne komme. Men har ikke hørt så mye rundt om man kan få symptomer på at hjertet begynner å slå?

Jeg har IKM uke 16, og håper virkelig det sitter en liten spire denne gangen :nailbiting: sniktitter litt innom des2023-forumet, i håp om å få bli fullverdig medlem så snart test lyser positiv.
Foreløpig ingen positive tester, men er bare på dpo 8.. brystene virker ømme og mørke ringer rundt niplene, kroppen er uggen men ikke direkte kvalm. Mulig jeg innbiller meg symptomer fordi jeg så inderlig ønsker å bli mor. Hvor tidlig opplevde andre symptomer?:Heartred
Ps: jeg finner ikke ut hvor jeg kan endre navn som blir visende i forum, noen som kan hjelpe?

Jeg har IKM uke 16, og håper virkelig det sitter en liten spire denne gangen :nailbiting: sniktitter litt innom des2023-forumet, i håp om å få bli fullverdig medlem så snart test lyser positiv.
Foreløpig ingen positive tester, men er bare på dpo 8.. brystene virker ømme og mørke ringer rundt niplene, kroppen er uggen men ikke direkte kvalm. Mulig jeg innbiller meg symptomer fordi jeg så inderlig ønsker å bli mor. Hvor tidlig opplevde andre symptomer?:Heartred
Ps: jeg finner ikke ut hvor jeg kan endre navn som blir visende i forum, noen som kan hjelpe?
Spennede å se hva testene sier☺️ Jeg fikk symptomer omtrent fra eggløsning og helt til positiv test❤️

Vedlegg

• 59BBA97F-D00B-45E7-A2EE-0EA8B8BCCDB7.jpeg
    59BBA97F-D00B-45E7-A2EE-0EA8B8BCCDB7.jpeg
    935 KB · Visninger: 14
  • 0705E2C9-CD71-40B4-B6A2-6CA5867D9B41.jpeg
    0705E2C9-CD71-40B4-B6A2-6CA5867D9B41.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 14
  • 3D0CA4A9-6A9E-4F85-A9E6-81B5E17052B0.jpeg
    3D0CA4A9-6A9E-4F85-A9E6-81B5E17052B0.jpeg
    901,4 KB · Visninger: 14
Før var en kopp kaffe det første jeg ordnet meg på morgenen, di siste dagene nå så er mat det første jeg må ha - selv om jeg hater å spise med en gang jeg våkner. Kaffen i dag ble aldri noe av, så derav koffein abstinenser med huepine utover dagen:bag:

Jeg har en klump i halsen, som bidrar til økt kvalme. Er så guffent. Lurer på om det kommer av at jeg drikker for lite...

Tåler heller ikke damp fra varm mat. Kan godt være i rom hvor det lukter mat, men kan ikke bøye meg direkte over gryta/maten og lukte, da vrenger magen seg. Vært likt både med ostesmørbrød, lammelår og sopp, så virker ikke som det er spesielle lukter, men all matdamp :p

Foreløpig «bare» ømme pupper og trøtt. Jeg nyter foreløpig disse symptomene og håper jeg slipper unna ekstremt dårlig form fra uke 6-7 til ca uke 20 slik som i de to forrige svangerskapene mine :smiley-angelic001

Back
Topp