Symptomer

Måtte gå å ta av BH'en nå for det gjorde så vondt å ha den på. Merka da at de var mye ømmere og hele puppen og brystvortene var større. Så noe har skjedd i positiv retning. Suger til meg alle nye symptomer eller tegn til økende styrke på symptomer til meg som en svamp. Måtte lillingen min klamre seg fast :Heartred

Herreguuuud nå stakk det skikkelig til i livmora når jeg nøs. Orntlig vondt noen sekunder før det gikk over igjen. Føltes ut som knivstikk eller noe. Ikke at jeg vet hvordan knivstikk kjennes ut men det kom en sånn brå, skarp, huggende smerte.
Det skjer med meg også når jeg nyser og reiser meg opp litt for brått fra sittende stilling! Sååå vondt :dead:

Det skjer med meg også når jeg nyser og reiser meg opp litt for brått fra sittende stilling! Sååå vondt :dead:
Samme her! Nyser jeg så blir jeg sånn «au» i magen, akkurat som man er støl bare at det gjelder i livmor-området. Så prøver å dempe nyset litt :laughing002

4+2 i dag. Litt småkvalm, ømme pupper som kommer og går, blir lettere andpusten, det stikker og strekker i livmorområdet, noe økt utflod, metallsmak i munnen, også har jeg en rar «svie» i nesen i blant? Flere som har det? :pompus: Nesten som når du har brukt en sterk nesespray.

Herreguuuud nå stakk det skikkelig til i livmora når jeg nøs. Orntlig vondt noen sekunder før det gikk over igjen. Føltes ut som knivstikk eller noe. Ikke at jeg vet hvordan knivstikk kjennes ut men det kom en sånn brå, skarp, huggende smerte.
Samme har skjedd meg et par ganger. Utrolig ubehagelig

Hadde en blødning på lørdag (6+2) kom kanskje en spiseskje med ferskt blod. Ikke noe i etterkant. Er fortsatt konstant kvalm, så håper virkelig ikke at det var en SA. Dessverre har jeg kun den tankegangen at det da er synd på meg selv, som går gjennom den kvalmen for ingenting om det skulle vise seg å være en SA..

Skal til legen om en ukes tid, orker ikke stresse med å skaffe legetime før dette for sjekk av hcg osv. Jeg får ikke gjort så mye med det uansett.

Noen flere som har hatt blødning og det har gått bra? Hadde ingen blødninger i forrige svangerskap.

Tok første positive test i går . Venta på mens , har hatt mens murringer i 2 uker . Hvert trøtt i over en uke , føler den sprengte følsen der nede at det er noe som skjer . Ømme pupper. Kvalm snart ei uke . Overaska at det kjentes så tidlig . De andre tre har det gått mellom 6 og 11 uker før symptom .

Tok første positive test i går . Venta på mens , har hatt mens murringer i 2 uker . Hvert trøtt i over en uke , føler den sprengte følsen der nede at det er noe som skjer . Ømme pupper. Kvalm snart ei uke . Overaska at det kjentes så tidlig . De andre tre har det gått mellom 6 og 11 uker før symptom .
Kanskje det er flere inni der? :)

Er 5+3 idag ifølge menstermin, men hadde sen eggløsning så er vel reelt sett 4+4. Har veldig vondt i hodet og i korsryggen, i tillegg til å være mye trøttere enn normalt :arghh: Har så langt vært bekymret for lite symptomer, og at jeg har hatt vanskelig for å tro at det er ekte. Men slik hodepine har jeg sjeldent hatt før har generelt sjeldent vondt i hodet til vanlig), så noe må da være på gang i denne kroppen:rolleyes: Og ryggen da, oouff, den er vond, spesielt på ettermiddagen og kvelden! Noen andre som har disse/lignende symptomene men ikke så mye annet?

I forrige graviditet blødde jeg i uke 6, 9 og 11 og datteren fyller 14 år om noen dager :happy: så det trenger absolutt ikke bety at det går galt, jeg fikk beskjed at så lenge det ikke blør mye med smerter så skulle jeg ikke bekymre meg.

Altså.....skal det gjøre så inn i hampen vondt å nyse? Merka jo i går at det stakk til når jeg nøs, men nå hogg det til/strakk det skikkelig til på begge sider av magen. Forberedte meg ved å krølle meg sammen og stramme magen men altså.....nå gruer jeg meg til neste nys :nailbiting:Fy fela så vondt det gjør. Går heldigvis over etter noen sekunder.

Puppene blir bare vondere og vondere. Gjør vondt å ha på bh/sports bh for det trykker på puppene og det gjør vondt å gå uten for det blir for mye bevegelse. I dag har den lille bevegelsen det blir selv med bh på utrolig vondt. Brystvortene har blitt mye større også.

Det er deilig å ikke ha så mye symptomer enda, var så fryktelig trøtt og morgenkvalm sist. Samtidig hadde det vært litt fint og få sterkere symptomer også, bare for at det skal føles mer ekte. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Går vel et par uker, så spiser jeg ordene mine :hilarious::hungover:

Puppene blir bare vondere og vondere. Gjør vondt å ha på bh/sports bh for det trykker på puppene og det gjør vondt å gå uten for det blir for mye bevegelse. I dag har den lille bevegelsen det blir selv med bh på utrolig vondt. Brystvortene har blitt mye større også.
Åhh, føler den veldig!! Var på bh-jakt i går etter anbefalinger her inne, og fant noen helt fantastiske på Kappahl som er sååå mye mer komfortable for mine ømme pupper - verdt hver krone :smiley-ashamed004 :smiley-angelic002

Åhh, føler den veldig!! Var på bh-jakt i går etter anbefalinger her inne, og fant noen helt fantastiske på Kappahl som er sååå mye mer komfortable for mine ømme pupper - verdt hver krone :smiley-ashamed004 :smiley-angelic002
Hvilket merke er det? Jeg skal ut å handle litt undertøy til fredagen tenkte jeg

Er 5+3 idag ifølge menstermin, men hadde sen eggløsning så er vel reelt sett 4+4. Har veldig vondt i hodet og i korsryggen, i tillegg til å være mye trøttere enn normalt :arghh: Har så langt vært bekymret for lite symptomer, og at jeg har hatt vanskelig for å tro at det er ekte. Men slik hodepine har jeg sjeldent hatt før har generelt sjeldent vondt i hodet til vanlig), så noe må da være på gang i denne kroppen:rolleyes: Og ryggen da, oouff, den er vond, spesielt på ettermiddagen og kvelden! Noen andre som har disse/lignende symptomene men ikke så mye annet?
Så «heldig» om det er lov å si :smiley-ashamed004 Jeg er mellom 5+2 til 5+4 i dag og kjenner på utrolig få symptomer selv om jeg fikk 3+ på CB senest om søndag da jeg var 5+0 (så virker som ok stigning)

Eneste jeg merker er økt utflod og som er litt gul og kremete (sorry for info) og murringer her og der, men mest kveldstid. Jeg var en anelse kvalm/uggen til morgenen og i kveld, men sånn kan jeg ofte være så tror ikke det er et symptom hos meg. Begynner kanskje å få litt mer ømme pupper og bli litt trøtt/sliten tidlig, men jeg er et sovemenneske så vanskelig å si om det også er et symptom rett og slett:smiley-ashamed004

I dag måtte jeg krype til korset og spørre om sykmelding :arghh: Kvalm hele dagen, men bare oppkast på formiddagen. Fikk også resept på den nye kvalmestillende til gravide, Xonvea. Er det flere som har prøvd den? :happy:

Back
Topp