Symptomer

Syns kvalmen er bedre enn de første dagene. Merker litt uggenhet hvis jeg blir sliten så prøver å hvile innimellom. Kvelden gir mest uggenhet.
Har i går og i dag merka litt "jobbing" i livmorområdet. Det strekker og drar liksom. Som om noen sitter inni der å drar i tråder eller strikker. Merker at kroppen jobber med noe.
Fremdeles trøtt og sliten og andpusten. Litt kort i lunta også ifølge gubben :hilarious:
 
Bare jeg som er kald? I mine tidligere svangerskap har det vært ett av de sterkeste symptomene, og noe av det første jeg merket nå (samt økt hvilepuls og vonde pupper). Fryser og er iskald på hender og føtter:meh: Sover med to dyner om natta:nailbiting:
 
Bare jeg som er kald? I mine tidligere svangerskap har det vært ett av de sterkeste symptomene, og noe av det første jeg merket nå (samt økt hvilepuls og vonde pupper). Fryser og er iskald på hender og føtter:meh: Sover med to dyner om natta:nailbiting:
Du er ikke den eneste, jeg fryser hele tida. Selv når jeg sitter rett ved en panelovn og med pledd over beina :rolleyes: Fingrene mine er som istapper!
 
Bare jeg som er kald? I mine tidligere svangerskap har det vært ett av de sterkeste symptomene, og noe av det første jeg merket nå (samt økt hvilepuls og vonde pupper). Fryser og er iskald på hender og føtter:meh: Sover med to dyner om natta:nailbiting:
Du er ikke alene om å fryse. Ligger på varmeteppe i senga om nattan ellers får jeg ikke sove fordi jeg fryser. Og i stua har jeg pledd over meg. Istapper på hendene og føttene og generelt frossen
 
Bare jeg som er kald? I mine tidligere svangerskap har det vært ett av de sterkeste symptomene, og noe av det første jeg merket nå (samt økt hvilepuls og vonde pupper). Fryser og er iskald på hender og føtter:meh: Sover med to dyner om natta:nailbiting:
Frøys mye i starten. Roet seg litt nå heldigvis.
 
Fryser nå ja! Og uggen/kvalm fra morgen til kveld, større og ømme pupper og hormonhodepine.
 
Hver dpo periode og etter oppstart av Lutinus har jeg hatt litt ømme pupper men nå har puppene blitt myyye mere ømme enn de normalt sett er. Så satser på at hormonene i kroppen stiger. Det er litt betryggende :Heartred
 
Har litt stikkinger på venstre side. Bekymrer meg litt siden jeg har hatt to exu, men er ikke «vondt» og er kortvarig
 
Hver dpo periode og etter oppstart av Lutinus har jeg hatt litt ømme pupper men nå har puppene blitt myyye mere ømme enn de normalt sett er. Så satser på at hormonene i kroppen stiger. Det er litt betryggende :Heartred
Det skal jeg jaggu ta til meg, for sånn er det her og! Må utfordre meg selv til å se de gode tegnene også- ikke bare stresse med «hva om». Selv om jeg har svart belte i krisemaksimering og katastrofetanker.
 
Det skal jeg jaggu ta til meg, for sånn er det her og! Må utfordre meg selv til å se de gode tegnene også- ikke bare stresse med «hva om». Selv om jeg har svart belte i krisemaksimering og katastrofetanker.
Prøver på det jeg også. Ikke lett men prøver. Går med konstant stress og frykt.
 
Strekker litt i livmor, trettheten varierer litt, humøret er som en berg og dalbane. merker blodet i kroppen er påvirket, for åreknuten legges lettere merke til nå.
 
Veldig plaget med kvalme og dårlig form på ettermiddagen/kveld. Er også helt hinsides trøtt, har ingen energi. Føler meg stygg og feit, og har ansiktet fullt av kviser. Ah, som jeg elsker å gå gravid:banghead::hilarious:
 
Føler at magen er hoven eller noe nederst. Er liksom tungt og slitsomt å holde magen inne.
Samme her!
La magen puste! Slipp den ut :laughing002
Jeg har definitivt tenkt å bruke gravidbukser, leggings, kjoler, skjørt, store gensere.. Skal skjule magen men skal la den ha det behagelig! Stramme klær på feil plass hjelper ikke akkurat nå for tiden :wacky:
 
Føler meg rimelig ubrukelig. Orker ingen ting, uggenheten kommer i bølger igjennom dagen. Pulsen er høyere, er forstoppet, klør under føttene på natten. Er også medlem i den føle seg stygg og feit klubben:sorry::wacky: Første trimester altså....
 
Har vært øm i korsryggen i dag, tror det er pga graviditeten. Spilte litt badminton på torsdag men det er lite sannsynlig at det sitter så lenge.
 
Samme her!
La magen puste! Slipp den ut :laughing002
Jeg har definitivt tenkt å bruke gravidbukser, leggings, kjoler, skjørt, store gensere.. Skal skjule magen men skal la den ha det behagelig! Stramme klær på feil plass hjelper ikke akkurat nå for tiden :wacky:
Ja har vurdert gravidbukser og kjoler med en varm strømpebukse eller tights til. Hadde på vanlig jeans i går og det gjorde vondt når buksa strammer inn i magen når jeg sitter. Så må finne frem gravidbuksene tror jeg. Jeg har noen kg polstring så en gravidmage syns ikke på en god stund ennå men gjør vondt ved trykk inn i magen.
 
Herreguuuud nå stakk det skikkelig til i livmora når jeg nøs. Orntlig vondt noen sekunder før det gikk over igjen. Føltes ut som knivstikk eller noe. Ikke at jeg vet hvordan knivstikk kjennes ut men det kom en sånn brå, skarp, huggende smerte.
 
Back
Topp