Symptomer

Uggenhet kommer og går litt. Generelt trøtt og sliten og trenger å hvile oftere enn normalt. Vondt i bekken. Tett nese. Svimmel ved anstrengelse. Andpusten ved bevegelse.
 
Samme her! Men så blir jeg uggen uten mat, samtidig som frokosten bare vokser i munnen og får det ikke ned. Ond sirkel!
Ja, det er litt ille, og litt for synlig at jeg bare småspiser. Håper det kommer seg litt etter hvert.
Har vanligvis stor apetitt og sulten hele tiden, veldig uvant!
 
Ja, det er litt ille, og litt for synlig at jeg bare småspiser. Håper det kommer seg litt etter hvert.
Har vanligvis stor apetitt og sulten hele tiden, veldig uvant!
Ja samme her, hehe. Må prøve holde meg til mat jeg vet går ned enklere :angelic: Mon tro om kollegaene mine synes pasta til frokost er rart :hilarious:
 
I dag pussa jeg tennene før frokost, det skulle jeg ikke gjort :hilarious: Resulterte i brekninger og oppkast :hungover:
 
F*ck da har graviteten entret et nytt nivå; ukene med full oppkast. Gått fra kun oppkast på morgenen og enten ved lunsjtider eller utover kvelden til oppkast flere ganger utover dagen:arghh::grumpy:
kvalmestillende demper foreløpig litt, selv om kvalmen er der konstant. Ved forrige svangerskap klarte jeg ikke å spise eller drikke noe uten at det kom i retur. Ikke så ille helt henda og håper det holder seg stabilt nå. Skulle ønske det gikk ann å spole fram til uke 15/16 til det er bedre.
 
F*ck da har graviteten entret et nytt nivå; ukene med full oppkast. Gått fra kun oppkast på morgenen og enten ved lunsjtider eller utover kvelden til oppkast flere ganger utover dagen:arghh::grumpy:
kvalmestillende demper foreløpig litt, selv om kvalmen er der konstant. Ved forrige svangerskap klarte jeg ikke å spise eller drikke noe uten at det kom i retur. Ikke så ille helt henda og håper det holder seg stabilt nå. Skulle ønske det gikk ann å spole fram til uke 15/16 til det er bedre.
Hoff det høres utrolig kjedelig ut. Håper det roer seg raskt igjen :Heartred
 
I dag pussa jeg tennene før frokost, det skulle jeg ikke gjort :hilarious: Resulterte i brekninger og oppkast :hungover:
Hoffa, så utrolig mye styr man skal gjennom for å få de små nøstene våre
 
Min har også gått litt ned, men prøver å huske det @Elida sa om at det ikke var relevant- mener jeg å huske?


Normalt sett går hvilepuls opp i løpet av svangerskapet da blodvolumet øker. Men akkurat nå er ingen av oss langt nok på vei til at det skal ha noe å si.
 
Hei,
Første gang jeg skriver i ett forum, 3 gangs gravid og er nå 5+1. Ett av symptomene mine er «mensen» smerter på venstre side, i eggstokken. Er det noen av dere andre som har opplevd dette?
 
Hei,
Første gang jeg skriver i ett forum, 3 gangs gravid og er nå 5+1. Ett av symptomene mine er «mensen» smerter på venstre side, i eggstokken. Er det noen av dere andre som har opplevd dette?
Hei og velkommen:) Gratulerer med en liten spire❤. Hadde en god del mens lignende smerter i begynnelsen, var sånn at jeg måtte sjekke papiret når jeg var på do.
 
Hei,
Første gang jeg skriver i ett forum, 3 gangs gravid og er nå 5+1. Ett av symptomene mine er «mensen» smerter på venstre side, i eggstokken. Er det noen av dere andre som har opplevd dette?
Jeg hadde det første uka ca, men mere som et belte rundt nederste del av magen og korsryggen.
 
Back
Topp