Symptomer?

Ikke vært særlig kvalm de siste dagene. Kun en eller to episoder som gir seg fort med litt mat. Eller føler jeg meg mindre trøtt. Blir fort mett og fort sulten. Litt ømme nipler og av og til murring/stikking. 8+5. Tøft mentalt for tiden…

Altså, mener jeg hadde min første kynner i sted, men er ikke det veldig tidlig? 8+3? Kanskje normalt å kjenne dem tidligere og tidligere når man har vært gravid flere ganger?
Tror det er litt forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Når jeg gikk gravid me førstemann så fikk jeg kynnere veldig tidlig i svangerskapet. Spent på hvordan det blir nå da, håper jeg slipper unna det tidlig :hilarious:

5+0 i dag. I går begynte kvalmen å komme snikende å i dag har jeg vært kvalm mesteparten av dagen. Hjelper på å spise meg mett,om jeg bare småspiser så kommer den fort tilbake igjen. Føler meg sulten hele tiden,men vanskelig å finne noe å spise. Merker det at jeg har veldig like symptomer som jeg hadde første svangerskap, eneste er at jeg er litt mere avslappa,for det er ikke nytt nå, har opplevd dette før :hilarious: men bekymra for en ny SA. Også blir jeg litt lettere sint nå enn da :confused:

7+3 idag, hatt et par runder med rosa utflod. Tidlig ultralyd 6+6 viste en sterk hjerterytme og alt så fint ut. Brystene er så tunge og vonde, så det å ta av seg bh er helt grusomt. Men det værste, er de siste 3 ukene har jeg vært sykemeldt fra jobb pga hyperemesis. Hadde et steintøft svangerskap med nr 1, så håpte dette skulle gå bedre, det ser ikke akkurat lovende ut. Flere som sliter med ekstrem kvalme og oppkast?

7+0 og i dette sekund sitter jeg gjennomsvett på grunn av kvalme, tror jeg bare såvidt klarte å unngå å løpe på do etter å ha tatt vitaminene mine. Glad jeg ikke har dusjet enda, så svett er jeg :wacky:

Føler at jeg har blitt mer tungpusta, eller dårlige kondis. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Må jo ha noe graviditeten å gjøre? Kan ikke få så dårlig kondis på så kort tid :laughing002
Samme her! Er helt ekstremt, blir så sliten av å gå opp trappa liksom :bag:

Er nesten litt nervøs over hvor lite symptomer jeg har. 6+5 idag :nailbiting:

7+3 idag, hatt et par runder med rosa utflod. Tidlig ultralyd 6+6 viste en sterk hjerterytme og alt så fint ut. Brystene er så tunge og vonde, så det å ta av seg bh er helt grusomt. Men det værste, er de siste 3 ukene har jeg vært sykemeldt fra jobb pga hyperemesis. Hadde et steintøft svangerskap med nr 1, så håpte dette skulle gå bedre, det ser ikke akkurat lovende ut. Flere som sliter med ekstrem kvalme og oppkast?
Stakkars :arghh: synes virkelig synd i dere som har hyperemesis ❤️ har ikke hatt det sjøl og er såååå glad for det, for det høres helt forferdelig slitsomt ut! håper du ikke får det like tøft denne gangen ❤️

Ekstremt kvalm 24/7 og konstant trøtt. Startet i uke 6, samme som forrige svangerskap. Hatt ett par sammenbrudd allerede, for er så lei av å være dårlig og redd for at dette svangerskapet skal bli like ille som forrige gang sykemeldt 100% og var også det hele svangerskapet sist, men håper jeg slipper denne gangen!

Ekstremt kvalm 24/7 og konstant trøtt. Startet i uke 6, samme som forrige svangerskap. Hatt ett par sammenbrudd allerede, for er så lei av å være dårlig og redd for at dette svangerskapet skal bli like ille som forrige gang sykemeldt 100% og var også det hele svangerskapet sist, men håper jeg slipper denne gangen!
Jeg var sykemeldt 100% fra uke 16 i forrige svangerskap, og det værste var ikke utfordringene med svangerskapet men det faktum å være sykemeldt i så mange mnd og rett ut i permisjon, å gå hjemme så lenge er grusomt og folk har lite forståelse for det. «Nyt tiden mens du kan» ja det er lett å si. Har sånn sympati med deg! Krysser fingrene for at du får det bedre snart ❤️

8+6, vært kvalm ett par ganger ila dagen. Kastet opp etter middag da maten plutselig smakte tran :wacky: Ømme pupper idag og halsbrann. Kveldsmaten polarbrød og eggerøre. Polarbrødene smakte giftig, så det ble kun eggerøre. Samboeren spiste brødene, og sa de smakte helt normalt :hilarious: Idag da jeg har mer symptomer er det mentale bedre:)

Herregud hvor opp og ned det er med mine symptomer. Ene dagen er jeg utslått neste dag, altså idag føler jeg ikke at jeg har noen symptomer. Kjempeslitsomt mentalt.. 9+0

Begynte å kjenne litt mer på kvalme etter uke 8. Usikker på hva som er verst av å være konstant småuggen, eller at man bare får det sånn skikkelig og blir ferdig med det:grumpy:

Har vondt i puppene hele døgnet, men på natten er de helt sinnsykt ømme og harde. Har nettopp sovet 3t på sofaen :laughing002

Noen andre med hyperemesis som har funnet noe som funker?
Hadde det sist graviditet, trodde ikke det skulle skje igjen på samme nivå, men denne gangen er det verre. Kaster opp 5-30 ganger per dag, verst etter 15.00. Etter den tiden har ikke magen min noe innhold før morgenen etter :/

Noen andre med hyperemesis som har funnet noe som funker?
Hadde det sist graviditet, trodde ikke det skulle skje igjen på samme nivå, men denne gangen er det verre. Kaster opp 5-30 ganger per dag, verst etter 15.00. Etter den tiden har ikke magen min noe innhold før morgenen etter :/
Høres ut som det er på tide å oppsøke legehjelp å få væsketilførsel og resept på næringsdrikker :Heartpink
Viktig å ikke vente for lenge med sånt.
Høres helt forferdelig ut :dead:

Begynte å kjenne litt mer på kvalme etter uke 8. Usikker på hva som er verst av å være konstant småuggen, eller at man bare får det sånn skikkelig og blir ferdig med det:grumpy:
Har samme følelsen. Men når det først har kommet opp så kjennes det bedre ut etterpå. Med unntak av den oppraspa halsen :hilarious:

Går inn i graviditetsuke 9. Spotter en del, murring og «ting skjer» der nede. Vært bortskjemt med lite symptomer frem til nå, så ble nesten litt smånervøs da alt kom med en gang.

Back
Topp