Symptomer?

Ikke noe kvalme her enda, men merker treg mage, tretthet og litt dårligere søvn om nettene. Litt ømme bryster, men hadde nok ikke tenkt over det hadde jeg ikke visst og kjent så nøye etter :smiley-angelic002

Etter noen dager uten tegn til å være gravid, kom symptomene «endelig» tilbake :D Har kjent det har jobbet veldig i magen i dag. Småkvalm og veldig trøtt. På slutten av arbeidsdagen begynte korsryggen å gjøre vondt og det gjør den enda. Merker det stråler for hvert skritt jeg går:blackeye:

Ja øynene er mer sulten enn magen!

Konstant mett, er det noen andre som føler det? Føler meg oppblåst å stappmett 24/7. mett etter en halv skive likksom. Akkurat kokt eggene jeg hadde så sykt lyst på, men nei jeg er mett jeg:bag:
Sånn er jeg også!! Så bra beskreve. Skikkelig oppblåst og stappmett. Jeg klarer minimalt med mat om gangen, er dårlig på å spise ofte så må skjerpe meg. Blir gal av den oppblåstheten. Har du funnet noe som funker på å få ut luften? :wideyed:

Sånn er jeg også!! Så bra beskreve. Skikkelig oppblåst og stappmett. Jeg klarer minimalt med mat om gangen, er dårlig på å spise ofte så må skjerpe meg. Blir gal av den oppblåstheten. Har du funnet noe som funker på å få ut luften? :wideyed:
Det er så sykt irriterende. Ubehagelig å ha på bukse når alt blir så opplåst. Nei, den sitter helt fast :laughing002 Si gjerne fra om du finner noe som funker:joyful:

Litt oppblåst. Av og til uggen, men stortsett fin ila dagen. Brekker meg lettere av lukter. Synes sjøluft lukter kloakk :wacky: Jevnt vondt i bekkenet. Tett i nesen hver morgen. Trøtt, men er heldig og er hjemme med lille snuppa (1år), og jeg hviler meg samtidig som henne, altså to ganger om formiddagen❤️

6+3 i dag, fortsatt mye sulten, uren hud i ansiktet og enda ømmere pupper plutselig. Tisser også mye, oppe to ganger om natten. Ingen kvalme enda, men venter bare på at den skal komme :dead: Denne graviditeten er såå annerledes enn de to andre, da var jeg kvalm fra dag en og levde på eplejuice.. denne gangen spiser jeg alt jeg kommer over og kvalmen lar vente på seg:wtf::Heartred

Kvalm og uvel, trøtt, irritabel og mer emosjonell. Blir fort svimmel og opplever mye blodtrykksfall når jeg reiser meg opp. Er vanligvis en frostpinne, men nå syns jeg det er varmt.

kvalm på morningen, og om jeg ikke har spist på en stund. De siste dagene har det vært mye mensen smerter:arghh::grumpy: 7+0 i dag❤️

Utelukker du omgangssyke? Jeg er så usikker. Jeg har vært kvalm i flere dager og har kastet opp flere ganger. Mandag var verst. Jeg er sliten :/ Har i grunn aldri opplevd å være i så dårlig form før som gravid. Dette må da være sykdom? Samtidig kjenner jeg ingen andre som er syke
Er ikke omgangssyke, hadde det helt likt med lillemor, kanskje litt verre da også. Men mer trøtt denne gangen. Jeg hadde hyperemesis forrige gang fra uke 6-31.

6+6 :Heartred Masse småplager, men synes ikke jeg har det så ille (enda i alle fall) :happy: Doturene og trøtthet er verst. Må tisse hele tiden, men oftest om natten (våkner hver 1,5-2 timer hver eneste natt), øm i korsryggen (føles som jeg har stått 5 timer på en konsert når jeg bøyer meg), ømmhet i bryster som kommer og går og de har vokst, tørt og fluffy hår, ekstrem hårvekst på kroppen, kviser, uggen om morgenen og når jeg er sulten, veldig sulten veldig plutselig, brekker meg av alt mulig (men ikke kastet opp), plutselig kvalm midt i måltid, litt mer irritabel, ekstremt trøtthet som jeg aldri har kjent på før og må sove på dagen (sovner over tastaturet på jobb), strekk i ligamenter i nederste del av magen (hatt dette helt siden festeblødning før positiv test).

9+0.. Puppene er så tunge om dagen, og ømme såklart.. Må gå med bh heletiden, selvom jeg egentlig liker å ikke gå med bh i det heletatt hjemme :hilarious: Har prøvd noen netter å ta den av meg når jeg legger meg, men da er puppene enda vondere når jeg våkner kl 3 og skal tisse :wacky:

Og nesa.. Den er slitsom om dagen.. På dagtid så oppfører den seg, men hele natta så er den stapp tett og renner.. også nyser jeg masse.. Ender med dårlig søvn.. Denne saltvannsprayen hjelper ikke særlig desverre :pompus:

DEILIG å være i 9+0 da ❤️

8+4
Vonde/tunge pupper
Potte tett i nesa
Vondt i hodet og føler meg syk (forkjølet)

8+3…Måtte opp for å tisse 4 ganger i natt. Drakk ikke så mye brus og vann i går kveld, så skjønner ikke hvor alt væsken kommer fra :hilarious:

Er ikke omgangssyke, hadde det helt likt med lillemor, kanskje litt verre da også. Men mer trøtt denne gangen. Jeg hadde hyperemesis forrige gang fra uke 6-31.
Stakkars deg som slet med det så lenge. Det er helt forferdelig å være så kvalm og redusert. Jeg er heldigvis bedre i dag

Idag kjente jeg på bekkenleddsmerter for første gang dette svangerskapet og det er aaaaltfor tidlig. Bare 8+5...

Føler at jeg har blitt mer tungpusta, eller dårlige kondis. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Må jo ha noe graviditeten å gjøre? Kan ikke få så dårlig kondis på så kort tid :laughing002

Føler at jeg har blitt mer tungpusta, eller dårlige kondis. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Må jo ha noe graviditeten å gjøre? Kan ikke få så dårlig kondis på så kort tid :laughing002
Ja det er ganske vanlig når kroppen får større blodomløp og mer oksygen i blodet. Det var sånn mamma "ferska meg" første gang :hilarious:

Trodde jeg skulle være en av de få heldige som ikke kom til å kjenne på kvalme, men tok kraftig feil der. Går rundt og er små-kvalm hele tiden. Ellers er jeg svært trøtt om dagen og har kjent litt på ømme bryster.

Back
Topp