Symptomer?

Har stort sett vært i fin form frem til i går, da fikk jeg virkelig kjenne på morgenkvalmen. Har vært veldig kvalm i dag også, så forventer at dette er noe jeg kommer til å ha i noen uker fremover. Er 7 uker +5 dager på vei i dag.

Har vært små uggen i et par uker, man har holdt det i sjakk ved å spise ofte, men siden i går har ikke det fungert like bra og kvalmen har tatt seg opp. Er 8+0 i dag.

Er glad den ikke kom tidligere da, har hatt ekstrem svangerskapskvalme i 3 tidligere svangerskap, og da startet det rundt uke 6. Er jo ikke sikkert det blit så ille denne gang da, men er liksom det som er mest vanlig for meg, så jeg forbereder meg på det.

Har konstant kvalme,men intensiteten varierer for hver dag. I går klarte jeg feks å komme meg ut en tur,og å lage middag. Det har jeg ikke klart på en stund. Når det er på det verste så må jeg ta afipran eller postafen. Er nå 7+1 uker på vei. Føler meg også sulten hele tiden. Drømmer mye om mat som gjør meg enda kvalmere :hilarious: :yuck: ellers så verker puppene,og de har blitt større :)

Fortsatt lite symptomer i dag også. Med mindre hylgrining fordi jeg ikke får en annen time til TUL offentlig telles. Mannen mente at jeg overreagerte der nemlig :hilarious:

Kvalm når jeg ikke spiser ca hver 1-2 time, og jeg kan vanligvis gå uten mat fra jeg står opp og til langt ut på dagen. Så all denne spisingen er uvant for meg. Ellers ømme pupper og veldig trøtt. Travle dager med små barn her, så blir sjelden mulighet for å duppe på ettermiddagen (har skjedd to ganger :p). Er 10+3 i dag.

Begynt å bli litt kvalm nå etter 7+0. Er ikke veldig ille, og er verst på ettermiddagen. Men kan jo fortsatt ble verre i ukene framover da. Sist var jeg ikke kvalm så dette er en ny opplevelse. Håper det er et godt tegn

Back
Topp