Symptomer?

Idag har jeg igjen en dag med lite symptomer. Ikke trøtt, halsbrann eller kvalm og puppene føles «normale».Men har vært sjukt sliten i helga.
Unnskyld at jeg sier det, men jeg er glad vi er fler, og vi er vel ca likt også :hilarious: Leter etter tegn hele tiden. Var like før jeg ringte legen for å høre om å ta HCG- prøver. Men nå er det bare 1 uke til jeg skal dit så håper jeg kjenner symptomer igjen innen da:bored:

Er hikke et symptom? For det har jeg gjort i hele dag:hilarious:

Er veldig kvalm. I dag har jeg kastet opp 4 ganger. Jeg lurer på om det kan være omgangssyken. Jeg har barn fra før men har aldri vært så dårlig som dette her. Håper virkelig det gir seg snart

Har innimellom helt syke bekkensmerter som gjør det vanskelig både å stå og sitte..

Har innimellom helt syke bekkensmerter som gjør det vanskelig både å stå og sitte..
Huff bekkensmerter er ille. Har du en gravidpute som du sover med? Det syns jeg hjalp litt forrige gang. Og så gikk jeg til fysioterapeut for å få tips til noen øvelser.

Huff bekkensmerter er ille. Har du en gravidpute som du sover med? Det syns jeg hjalp litt forrige gang. Og så gikk jeg til fysioterapeut for å få tips til noen øvelser.
Ja, det har jeg :happy: sist var jeg sykmeldt fra tidlig isv.skapet pga bekkenet, har egentlig ikke mulighet til det nå:sorry:

Idag tidlig vondt i bekkenet før jeg hadde vært særlig aktiv. Uvel og små tendenser til ordentlig kvalm. Litt ømme pupper, og litt små trøtt. 8+0

Ikke opparbeida nok rettigheter til sykepenger?
Har noe rettigheter, men ikke fullt, pga en skade som førte til delvis lang sykmld. Så hadde vært greit å slippe å bruke opp sykmldrettighetene i tilfelle noe skulle skje under fødsel e.l.

Har noe rettigheter, men ikke fullt, pga en skade som førte til delvis lang sykmld. Så hadde vært greit å slippe å bruke opp sykmldrettighetene i tilfelle noe skulle skje under fødsel e.l.
Skjønner. Håper bekkenet blir bedre denne gangen :Heartred

Det sies jo ofte at nr 3 er en luring, motsatt forrige graviditet har jeg nesten ingen symptomer utenom litt mer trøtt enn vanlig, puppene noe større, blir noe kvalm av å pusse tennene. Kom på å teste på grunn av mensen uteble og gravid glow

Ingen symptomer nå. Ikke murret heller de siste dagene. Er 4+4 i dag. Prøver å trøste meg med at det fortsatt er tidlig :shy:

Ingen symptomer nå. Ikke murret heller de siste dagene. Er 4+4 i dag. Prøver å trøste meg med at det fortsatt er tidlig :shy:
Jeg hadde knapt symptomer sist før bekkensmertene kom i uke 8. Hadde litt murringer bare rundt 3+5 sist, nå kjenner jeg kanskje mer til murringene.

Jeg hadde knapt symptomer sist før bekkensmertene kom i uke 8. Hadde litt murringer bare rundt 3+5 sist, nå kjenner jeg kanskje mer til murringene.
Ja, kommet nok mer etterhvert. Men blir litt negativ, syns ikke testen min er sterk nok (når jeg sammenligner bilder jeg har tatt i de andre svangerskapene). Men alt er nok bra :angelic:

Ja, kommet nok mer etterhvert. Men blir litt negativ, syns ikke testen min er sterk nok (når jeg sammenligner bilder jeg har tatt i de andre svangerskapene). Men alt er nok bra :angelic:
Jeg stressa også masse med det sist. Alt gikk fint, men de bekymringene i starten satt i lenge. Derfor har jeg ikke testa like mye denne gangen.

Utrolig trøtt og lite energi! Sovner 21 hver kveld og våkner 06. Ekstrem kvalme, nesten innlagt på søndag pga kastet opp alt av væske og mat i tre dager. Kommer meg litt etter det. Hadde det likt med lillemor

Utrolig trøtt og lite energi! Sovner 21 hver kveld og våkner 06. Ekstrem kvalme, nesten innlagt på søndag pga kastet opp alt av væske og mat i tre dager. Kommer meg litt etter det. Hadde det likt med lillemor
Utelukker du omgangssyke? Jeg er så usikker. Jeg har vært kvalm i flere dager og har kastet opp flere ganger. Mandag var verst. Jeg er sliten :/ Har i grunn aldri opplevd å være i så dårlig form før som gravid. Dette må da være sykdom? Samtidig kjenner jeg ingen andre som er syke

Konstant mett, er det noen andre som føler det? Føler meg oppblåst å stappmett 24/7. mett etter en halv skive likksom. Akkurat kokt eggene jeg hadde så sykt lyst på, men nei jeg er mett jeg:bag:

Back
Topp