Symptomer?

Lurer på hvordan dette skal bli, 5+0 i dag, og har allerede vondt i rygg og bekken :facepalm: Var sykmeldt store deler av forrige sv.skap pga bekkenløsning, begynte tidlig da og. Har fysisk krevende jobb, så passer litt dårlig kan man si:shy:
Jeg også har smått begynt å merke det i bekkenet allerede, 4+4 :hilarious: Var også sykemeldt store deler av forrige svangerskap pga bekkenløsning. Redningen for meg var osteopat, gikk fra krykker til å kunne gå litt turer i skogen, etter bare to behandlinger. Kunne kaste krykkene allerede etter første time da.
Så jeg tenker jeg skal gå jevnlig til osteopat i dette svangerskapet, og begynner så fort som mulig når hun er ferdig med sommerferie. ☺️
Fysisk krevende jobb her også, umulig for meg å gjennomføre jobben med bekkenløsning. Så håper jeg holder ut lenger i jobb denne gangen ved å gå tidligere og jevnlig til osteopaten. ☺️

Jeg også har smått begynt å merke det i bekkenet allerede, 4+4 :hilarious: Var også sykemeldt store deler av forrige svangerskap pga bekkenløsning. Redningen for meg var osteopat, gikk fra krykker til å kunne gå litt turer i skogen, etter bare to behandlinger. Kunne kaste krykkene allerede etter første time da.
Så jeg tenker jeg skal gå jevnlig til osteopat i dette svangerskapet, og begynner så fort som mulig når hun er ferdig med sommerferie. ☺️
Fysisk krevende jobb her også, umulig for meg å gjennomføre jobben med bekkenløsning. Så håper jeg holder ut lenger i jobb denne gangen ved å gå tidligere og jevnlig til osteopaten. ☺️
Oi, det hørtes jo flott ut! Tror ikke vi har osteopat i nærheten, hadde vi hatt skulle jeg prøvd:D

Til dere som har varierende symptomer! Var lei meg i går fordi alle symptomene hadde vært borte et par dager, og jeg tenkte at nå er løpet kjørt... Tilfeldigvis skjedde dette akkurat over de dagene jeg tok hcg-prøver, og prøvene viste fin stigning :) Og alle symtomer ramlet på plass igjen sent i går kveld, like fort som de forsvant :)

8+0 i dag og tror kvalmen kanskje er i ferd med å gi seg litt - i dag var mat mindre vemmelig enn det har vært den siste uka, i alle fall. Så håper jeg er over akkurat den fasen. Ellers er jeg sliten og hormonell og har kort lunte, så jeg er ikke i tvil om at kroppen holder på med noe :joyful:

Ja helt grusom følelse. Snakka nettop med en hyggelig sykepleier på tlf, og hun sa at det høres mest ut som angstanfall og at det er ikke rart mtp spontanaborten jeg hadde i april. Selv om jeg ikke tenker veldig på det så ligger det i underbevisstheten og kan trigge ett anfall. Skal prøve med litt yoga og kansje gå meg en tur i morgen å se om det blir bedre :)
Kan fort være det, jeg har vært til samtaler i etterkant av fødsel nr 2, pga traumatisk fødsel. Fikk påvist PTSD. :)

Første spying unnagjort :hilarious: Kastet ikke opp med førstemann

Det er egentlig litt slitsomt at kvalmen begynner sånn ved 12tiden på dagen, og holder seg gående til kvelds.. blir ei lang kveldsvakt.. :grumpy:

Selv har jeg vært relativt "heldig" og ikke hatt masse symptomer, annet enn tretthet og litt kvalme i noen dager. Setter heldig i hermetegn fordi jeg har stresset ekstremt pga få symptomer. Blir så redd for at noe har gått galt når jeg ikke har symptomer. Skulle gjerne ønske jeg hadde hatt noen symptomer slik at jeg kunne føle meg litt mer gravid enn det jeg gjør nå. Det er enda veldig tidlig, så kan hende kvalmen kommer senere ut i svangerskapet, og da kommer jeg sikkert til å angre på at jeg en gang ønsket meg symptomer.

7+3…Da skjedde første oppkastet for 20 min siden.. midt i kveldsturen med bikkjene:hilarious: Har tydeligvis kveldskvalme istedenfor morgenkvalme. Ellers føler jeg meg trøtt og kroppen verker. Men jeg kjenner det jobber der nede så engstelsen har fortiden sluppet litt:Heartpink

Fortsatt helt ekstremt trøtt. Sover ved enhver anledning, og orker knapt å løfte en finger mer enn absolutt nødvendig så her er det ikke særlig ryddig og pent. Vært mye kvalm i dag også, men mer sånn jevnt over litt kvalm hele tiden, men ikke så ille at jeg brekker meg.

Fortsatt helt ekstremt trøtt. Sover ved enhver anledning, og orker knapt å løfte en finger mer enn absolutt nødvendig så her er det ikke særlig ryddig og pent. Vært mye kvalm i dag også, men mer sånn jevnt over litt kvalm hele tiden, men ikke så ille at jeg brekker meg.
Ja den energien har forsvunnet helt! Ikke mye ryddig her heller. Nesten så man feirer bare man orker å putte ting i oppvaskmaskinen :hilarious:

De siste dagene har jeg heldigvis bare blitt kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, fremfor å være småkvalm hele tiden.
Trøtt, så det er vanskelig å stå opp om morgenen og komme i gang med dagen, men er heldigvis litt mer opplagt gjennom dagen nå enn jeg var forrige uke. Mye oppblåst, men mistenker at det kanskje også skyldes hva/hvor mye jeg spiser nå.
Fått kort lunte, så blir fort sint, noe som er ulikt meg egentlig. Synes det er både litt befriende og litt slitsomt. :p
Ellers er det den metallsmaken i munnen da, men kommer vel til å være der til ungen er ute tenker jeg. :p

Så. Sinnsykt. Trøtt! Ville lagt meg klokka syv, kjemper meg gjennom kvelden så jeg kan legge meg klokka ti :hilarious:
Generelt stikker det endel, og har vært ganske tydelig stikking på ene siden i dag, kvalme som er mer tydelig etter klokka seks på kvelden, og kjempeoppblåst. Og selvfølgelig de supersåre puppene - som også forsåvidt stikker endel i dag!

Kvalm fra jeg våkner på morgenen til jeg sovner på kvelden, kvalmen blir bare verre og verre utover dagen. Er drittlei kvalmen allerede og jeg er bare 7+5 :arghh: i tillegg så føler jeg meg så ekstremt dårlig form og slapp, kan ikke huske det var sånn med første.

Back
Topp