Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også har smått begynt å merke det i bekkenet allerede, 4+4Lurer på hvordan dette skal bli, 5+0 i dag, og har allerede vondt i rygg og bekkenVar sykmeldt store deler av forrige sv.skap pga bekkenløsning, begynte tidlig da og. Har fysisk krevende jobb, så passer litt dårlig kan man si
![]()
Var også sykemeldt store deler av forrige svangerskap pga bekkenløsning. Redningen for meg var osteopat, gikk fra krykker til å kunne gå litt turer i skogen, etter bare to behandlinger. Kunne kaste krykkene allerede etter første time da. Oi, det hørtes jo flott ut! Tror ikke vi har osteopat i nærheten, hadde vi hatt skulle jeg prøvdJeg også har smått begynt å merke det i bekkenet allerede, 4+4Var også sykemeldt store deler av forrige svangerskap pga bekkenløsning. Redningen for meg var osteopat, gikk fra krykker til å kunne gå litt turer i skogen, etter bare to behandlinger. Kunne kaste krykkene allerede etter første time da.
Så jeg tenker jeg skal gå jevnlig til osteopat i dette svangerskapet, og begynner så fort som mulig når hun er ferdig med sommerferie.
Fysisk krevende jobb her også, umulig for meg å gjennomføre jobben med bekkenløsning. Så håper jeg holder ut lenger i jobb denne gangen ved å gå tidligere og jevnlig til osteopaten.![]()

Kan fort være det, jeg har vært til samtaler i etterkant av fødsel nr 2, pga traumatisk fødsel. Fikk påvist PTSD.Ja helt grusom følelse. Snakka nettop med en hyggelig sykepleier på tlf, og hun sa at det høres mest ut som angstanfall og at det er ikke rart mtp spontanaborten jeg hadde i april. Selv om jeg ikke tenker veldig på det så ligger det i underbevisstheten og kan trigge ett anfall. Skal prøve med litt yoga og kansje gå meg en tur i morgen å se om det blir bedre![]()

Kastet ikke opp med førstemann
Har tydeligvis kveldskvalme istedenfor morgenkvalme. Ellers føler jeg meg trøtt og kroppen verker. Men jeg kjenner det jobber der nede så engstelsen har fortiden sluppet litt
Ja den energien har forsvunnet helt! Ikke mye ryddig her heller. Nesten så man feirer bare man orker å putte ting i oppvaskmaskinenFortsatt helt ekstremt trøtt. Sover ved enhver anledning, og orker knapt å løfte en finger mer enn absolutt nødvendig så her er det ikke særlig ryddig og pent. Vært mye kvalm i dag også, men mer sånn jevnt over litt kvalm hele tiden, men ikke så ille at jeg brekker meg.

i tillegg så føler jeg meg så ekstremt dårlig form og slapp, kan ikke huske det var sånn med første.