Symptomer?

Har nesten ingen symptomer. Blir kvalm hvis jeg blir sulten, men går over med en gang jeg spiser. Det er det eneste jeg kjenner på egentlig :P Håper ikke det er et dårlig tegn!

Har nesten ingen symptomer. Blir kvalm hvis jeg blir sulten, men går over med en gang jeg spiser. Det er det eneste jeg kjenner på egentlig :p Håper ikke det er et dårlig tegn!
Jeg var ikke kvalm sist. Ble stressa av at jeg ikke hadde noen symptomer men det gikk helt fint likevel :) spent på om jeg blir kvalm denne gangen.

Trøtt trøtt trøtt. Og kvalm, fra jeg våkner til jeg legger meg. Må småspise for å unngå å bli altfor kvalm, da fungerer jeg jo ikke her med tre små barn rundt meg. Men det er ingen mat som frister. Alt byr meg imot. Vonde pupper, hovne kjertler. 7+1 i dag.

Altså, mener jeg hadde min første kynner i sted, men er ikke det veldig tidlig? 8+3? Kanskje normalt å kjenne dem tidligere og tidligere når man har vært gravid flere ganger?

Jeg har så vondt i magen! Og da snakker jeg om mage/tarm :hilarious: Var ute på restaurant og spiste i går og hatt vondt siden da:wtf:

I dag våknet jeg med en kvalme som slo meg midt i fleisen, og vært skikkelig kvalm siden. Hjelper ikke noe særlig å spise i dag heller, og blir mye verre med bevegelse. Ikke kastet opp enda, men ikke langt unna heller. :hungover:

Ugh, i dag må jeg seriøst spise hver andre time, minst, for hvis ikke blir kvalmen så ille at jeg er redd for å kaste opp.

Blir så kvalm når jeg står opp tidlig :depressed: Ellers er det ofte tissing og ømme pupper

5+5 i dag og kvalmen har tatt seg opp. Har heldigvis ikke kastet opp eller brekt meg ennå, men er skikkelig ekkelt :hungover:

Ellers er jeg trøtt, lite eller ingen matlyst, vondt i korsryggen, blir fort sliten og andpusten, varm (er vanligvis frostpinne). Som sist jeg var gravid har jeg problemer med å drikke veske med mindre det er isbiter i det.

Last edited:
Er så ekstremt trøtt, var det sist og men nå er det virkelig ille.. og er forkjølet i tillegg så formen føles elendig.

Tett nese, treg mage og tunge pupper. ellers svært lite som skjer :p

Kvalm, kvalm, kvalm. Og fremdeles trøtt og ekstremt ømme bryst. The struggle :P

Idag har jeg igjen en dag med lite symptomer. Ikke trøtt, halsbrann eller kvalm og puppene føles «normale».Men har vært sjukt sliten i helga.

Kvalmen har vært bedre i helgen, men trøttheten er helt overveldene!!

Kjenner litt press nederst i magen innimellom, men ikke noe annet. Er bare 4+2 da, så tidlig enda. Testa 3+3, men kjente det presset litt dagen før og kjente det igjen fra forrige gang, så hadde en mistanke om at testen kom til å bli positiv.

Back
Topp