Symptomer

9+1 og i dag har jeg funnet frem gravidbuksene. Orker ikke skvise den oppblåste ballongmagen ned i vanlig jeans :hilarious:
 
Kvalme som kommer og går
Sliten
Irritabel :hilarious:
 
Puppene mine gjør seg klar for melk og amming :hilarious: ikke egentlig ømme, annet enn direkte på brystvortene :p

ellers er jeg lett irritabel, kortere lunte enn nødvendig, trøtt som f**n og kunne tenkt meg å spole tiden fremover til uke 20…
 
Veldig kvalm fra 12 tia, til jeg sovner :eek:
Absolutt ingen mat frister heller o_O
Begynner å bli litt frustrerende, meeen det går vel over snart :)
 
Nå er magen så stor at jeg MÅ gå med skikkelig løse overdeler for å skjule den :rolleyes: Gleder meg til UL om 11 dager, da kan jeg forhåpentligvis slippe den løs :smiley-angelic001
 
Er det noen kloke damer som har vært gravid før som kan fortelle meg om det er normalt og ha økte smerter nederst i magen rundt uke 11? :hilarious: Det er ikke direkte vondt, men murring/følelse av å være stappa :rolleyes: Hilsen alltid bekymret..
 
Er det noen kloke damer som har vært gravid før som kan fortelle meg om det er normalt og ha økte smerter nederst i magen rundt uke 11? :hilarious: Det er ikke direkte vondt, men murring/følelse av å være stappa :rolleyes: Hilsen alltid bekymret..
Husker ikke noe særlig smerter. Men husker jeg følte meg veldig "full" i magen frem til livmoren kom mer opp. Føler på det samme nå 9+4. Veldig stinn og klarer ikke holde magen inne
 
Her har symptomene roet seg litt, og det er på en måte deilig og på en annen måte stressende. Nesten ikke ømme bryster, bare litt småkvalm i tide og utide, men dausliten fortsatt. 8+2 i dag og jeg gleder meg til å finne ut av om alt er i orden på UL om en uke :)
 
Her har symptomene roet seg litt, og det er på en måte deilig og på en annen måte stressende. Nesten ikke ømme bryster, bare litt småkvalm i tide og utide, men dausliten fortsatt. 8+2 i dag og jeg gleder meg til å finne ut av om alt er i orden på UL om en uke :)
Samme her! 8+5 ca :) Begynte å føle meg betraktelig bedre for 3 dager siden, å igår og idag har jeg hatt det helt som vanlig, får i meg riktig mengde mat osv ;) Eneste er litt ømme bryster og veldig sliten.. Skremmende, men jeg har et inntrykk av at det er helt normalt ❤️
 
Er det noen kloke damer som har vært gravid før som kan fortelle meg om det er normalt og ha økte smerter nederst i magen rundt uke 11? :hilarious: Det er ikke direkte vondt, men murring/følelse av å være stappa :rolleyes: Hilsen alltid bekymret..
Jeg husker at det var noe som bekymret meg i sist svangerskap, altså ubehag nederst i magen. Var mye stikkende og strekkende smerte, gjerne om kvelden når man skulle sove. Helt normalt sa jordmor. Hilsen ei som også er bekymret :p
 
Her er det trøtthet, litt kvalme og grusom halsbrann som herjer:sour: Og ikke minst har jeg et ekstremt temperament… stakkars samboer
 
Her er det trøtthet, svimmel og stikkinger i magen. Noen ganger litt kvalme, men er evig takknemlig for at jeg har sluppet unna den verste kvalmen:D Var litt kvalm rundt uke 8-9 og kastet kanskje opp 4 ganger totalt.
Ja, og så er det jo denne korsryggen som er helt på bærtur:sour:
 
Kvalme og oppkast. Har HG og er inn og ut av sykehuset. Er veldig sliten av alt dette og kan bare håper at det går fortere over denne gangen.

Noen andre med HG?
 
Svimmel, ømme bryster, forstoppet, kviser, stikninger og kramper innimellom.

Graviditet er vakkert:wtf:
 
Jeg har gått med sea bands døgnet rundt i flere uker nå. Prøvde meg uten en liten halvtime siden kvalmen har vært en del bedre. DÅRLIG idé:depressed:
 
Raper helt ekstremt mye! Noen andre som har det slik? Sinnsykt slitsomt..:bag:
 
Har den siste uken hatt veldig lite symptomer, får av og til litt verking i magen, og brystene er fortsatt ømme og blitt større, men ellers så føler jeg meg ganske vanlig nå. Blir litt bekymret av det:nailbiting: men prøver å roe meg ned med at det er sikkert ikke noe gale, og jeg blør vertfall ikke.:)
Har TUL 12+4 (er nå 10+1) så ser veldig frem til det!!
 
Er det andre som må spise veldig små måltider? Hvis jeg glemmer meg og spiser fort eller spiser for mye, blir jeg plutselig helt akutt kvalm og vil kaste opp umiddelbart :hungover: får håpe jeg utvikler bedre manerer og begynner å spise saktere permanent
 
Back
Topp