Symptomer

Klaget på mindre symptomer i går, og idag er kvalmen og alt tilbake.. bør kanskje bare nyte de dagene man ikke kjenner så mye :hilarious: enda ikke kastet opp, så fornøyd med det! Når begynte oppkast for dere? Jeg er 5+3 idag.
 
Jeg har allerede merket litt, noe stikking og korsryggsmerter, og har IKM i dag:wtf:

Forrige gang hadde jeg egentlig ingen symptomer i løpet av hele graviditeten. Spørs om jeg blir like heldig denne gangen :rolleyes:
 
Klaget på mindre symptomer i går, og idag er kvalmen og alt tilbake.. bør kanskje bare nyte de dagene man ikke kjenner så mye :hilarious: enda ikke kastet opp, så fornøyd med det! Når begynte oppkast for dere? Jeg er 5+3 idag.

Lurer også på det! Har heller ikke kastet opp selv, jeg er 5+2 i dag. Har kjent kvalme innimellom, men hverken mye eller lenge. Venter i spenning på om kvalmen kommer!
 
Har en del murringer som egentlig startet for fult idag. Så går egentlig å tenker mensen kommer når som helst. Det som er så teit er at jeg har gjort dette to ganger før. Yngstemann er bare 9,5mnd, å er rimelig sikker på at jeg hadde de samme symptomene da.

Men usikkerheten kommer snikende, å jeg føler jeg har glemt alt:hilarious::rolleyes:
 
Jeg har sykt ømme pupper, må tisse hele tiden, mensmurringer(føler det kommer blod men neida hehe), litt vondt i korsryggen og trøtt. Er 4+4 idag.
 
Oppkast og kvalme på morgenen, litt følsomme pupper, tisser hele tiden, å litt stikkinger nederst i magen. 5+5 idag
 
Har altså begynt å kjenne på ligamentsmerter når jeg reiser meg fort opp. Er det mulig??

Er kanskje 4+5 i dag. Litt uryddig syklus så jeg vingler litt her.
 
3+6 så fryktelig tidlig, men er blitt så svimmel. Blodtrykket målte 85/70 i stad, så der er kanskje forklaringen på svimmelheten :) Flere som er litt dizzy?
 
Jeg er kun 4+0, men har vært eeekstremt trøtt. Sovner til alle døgnets tider og grått lett av helt absurde ting på tv. Til tider har jeg hatt en del murringer i mage og korsrygg. Fikk positiv test i går kveld, den var blendet hvit på morgenen. Fikk akutt bekkenløsning i går ettermiddag, jommen var testen positiv. Var helt likt sist, så dette blir nok noen spennende måneder om spiren holder seg på plass ❤️
 
Etter å ha spist (alt for mye) et par uker er nå matlysten helt borte :( Kvalmen har virkelig kommet for fullt og jeg kjemper i meg mat. Hittil klart å holde det meste nede, men i går ble det 3 oppkast. Frykter hyperemesis slår inn nå :(:( 6+4 idag..
 
Idag er jeg begynt å bli skikkelig uggen, ikke kvalm men svimmel og tung i kroppen. Det strekker og skjer ting i magen. Siste helgen før jobb igjen på mandag etter 3 uker ferie. Blæh, gruer meg :dead:
 
Jeg lever nesten på Pepsi Max til vanlig - nå blir jeg kvalm av en slurk
Fått veldig dilla på agurk og iste peach, og love hearts!
 
Jeg er 4+2 i dag. Første tegn var kjempe ømme bryster! Vondt å dusje, ligge på de eller ha på stramme klær. Uteblitt menstruasjon og 6 positive tester. Hatt halsbrann i hele dag og lurer på om det er vanlig så tidlig? Tror jeg kjente når egget festet seg ved 2 kraftige "stikk" i livmora for ca 1,5 uke siden. Ellers er jeg trøtt om dagen, og føler meg helt "fjern"
 
Nå har jeg blitt så oppblåst at jeg ser megagravid ut på kvelden :rolleyes: Relativt flat mage fra før, så føler det er veldig synlig :shy:
 
4+2 idag, og kunne skimte væske ut fra brystene!! Hadde litt fukt i bhen, ble nysgjerrig og måtte klemme på den. Jaggu kom der ikke litt gulaktig væske (melk??) ut på begge sider

Ellers ingen symptomer.
 
Høy hvilepuls, maxpuls av å gå opp bakker eller trapper :hilarious: og kanskje oppblåst :hungry:
 
Var nettopp på spar, der luktet det nystekte sjokoladeboller. Jeg ble akutt kjempe kvalm og måtte bare komme meg ut :depressed: Skjønner ikke hva som skjer dette svangerskapet, stikk motsatt av det med datteren min
 
Back
Topp