Symptomer

Jeg er i uke 13+5 og føler jeg har blitt økende trøtt og små kvalm siste dagene, sovner på sofaen og kunne tenkt meg å bare bli sovende :wtf:
Føler dere andre det har blitt bedre i 2 trimester, eller er det flere som fortsatt føler seg trøtte og små kvalme?

Jeg er 14+3 og har foreløpig ikke hatt noen bedring av tretthet/utmattelse :banghead: Kvalmen ble bedre ganske tidlig. Nå kommer den bare av og til, noen ganger med oppkast, andre ganger ikke. Jordmor sa til meg at mange opplevde å få tilbake energien i uke 14-16, så håper på en bedring snart:happy:
 
Jeg er 14+3 og har foreløpig ikke hatt noen bedring av tretthet/utmattelse :banghead: Kvalmen ble bedre ganske tidlig. Nå kommer den bare av og til, noen ganger med oppkast, andre ganger ikke. Jordmor sa til meg at mange opplevde å få tilbake energien i uke 14-16, så håper på en bedring snart:happy:

Da håper jeg det blir bedre snart :hilarious:
 
Jeg er i uke 13+5 og føler jeg har blitt økende trøtt og små kvalm siste dagene, sovner på sofaen og kunne tenkt meg å bare bli sovende :wtf:
Føler dere andre det har blitt bedre i 2 trimester, eller er det flere som fortsatt føler seg trøtte og små kvalme?
14+2 og fortsatt ganske uggen jeg også :hungover: Mindre konstant og ikke like intenst som det var, men fortsatt noen brekninger daglig. Håper det gir seg helt snart!
 
Jeg er i uke 13+5 og føler jeg har blitt økende trøtt og små kvalm siste dagene, sovner på sofaen og kunne tenkt meg å bare bli sovende :wtf:
Føler dere andre det har blitt bedre i 2 trimester, eller er det flere som fortsatt føler seg trøtte og små kvalme?
14+4 i dag og trøttere en noen gang føles det ut som! Jeg og føler jeg bare har blitt trøttere de siste ukene, men håper jaggu det går over snart :sour: Er egentlig ganske lei av å ikke orke noen ting.
 
12+5 og føler meg generelt bra ila dagen. Ganske trøtt da :hilarious: Sover litt dårligere for tiden, våkner en del og finner ingen gode stillinger :sour: Har fått det for meg at det lukter noe rart av kjøleskapet da, så brekker meg hver gang jeg åpner det o_O skal prøve å vaske det idag :hilarious:
 
Har både mye mareritt og rare drømmer, men er ikke kvalm eller trøtt lenger. Blir også fort sliten og andpusten:facepalm:
 
Har både mye mareritt og rare drømmer, men er ikke kvalm eller trøtt lenger. Blir også fort sliten og andpusten:facepalm:
 
12+4 Fremdeles konstant trøtt, Ømme pupper, tett nese. Men bekkenet har begynt å få kjørt seg. Går jeg i normalt tempo er det som å løfte ene foten med seg. Kjenner det litt fremme også men heldigvis lite.
 
Back
Topp