Symptomer

Optimist1

Glad i forumet
Himmelbarn
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har fått noen symptomer?

Jeg kjenner ingenting, bortsatt fra litt murringer. Hadde litt smerter på venstresiden 6 dpo, og tror faktisk nå at det var da egget festet seg :happy:

forrige svangerskap hadde jeg hyperemesis, og krysser virkelig alt jeg kan for at det ikke skjer igjen :depressed:
 
Litt murring og stikk i lyskene av og til :)
 
Omtrent ingenting. Hadde mye stramming i livmor i går, men ingenting i dag...

Oooog da blir man jo bekymret...
 
Omtrent ingenting. Hadde mye stramming i livmor i går, men ingenting i dag...

Oooog da blir man jo bekymret...

Tenker vi er heldige som ikke merker ubehagene, så jeg prøver å ta det med ro. Skal teste etter stigning i et par dager, men så skal jeg gi meg med testene og heller forsøke kose meg. En positiv digital test må jo være korrekt!

Jeg har faktisk vært en del kvalm idag.. merkelig det sku komme på samme dag som positivtest, men :hilarious: kanskje det er psykisk!?;)
 
Er 13 dpo og kjenner egentlig ingenting annet enn murringer og litt «annerledes» i kroppen :happy:
 
Tenker vi er heldige som ikke merker ubehagene, så jeg prøver å ta det med ro. Skal teste etter stigning i et par dager, men så skal jeg gi meg med testene og heller forsøke kose meg. En positiv digital test må jo være korrekt!

Jeg har faktisk vært en del kvalm idag.. merkelig det sku komme på samme dag som positivtest, men :hilarious: kanskje det er psykisk!?;)

Ja, det er veldig sant sist ble jeg kvalm ca 5+4, begynte kaste opp rundt 8 uker. Og måtte medisineres, HG. Så greit så lenge en kan slippe, men er så redd for at denne spiren glipper taket...
 
Er 13 dpo og kjenner egentlig ingenting annet enn murringer og litt «annerledes» i kroppen :happy:

Jeg merket ingen symptomer med førstemann før jeg var kanskje 8-9 uker på vei. Med andremann visste jeg ikke at jeg var gravid før 4+4, og da var det bare en uke før kvalmen satte inn for fullt..

Det er jo fremdeles veldig tidlig!
 
Ja, det er veldig sant sist ble jeg kvalm ca 5+4, begynte kaste opp rundt 8 uker. Og måtte medisineres, HG. Så greit så lenge en kan slippe, men er så redd for at denne spiren glipper taket...

Jeg ble lagt inn på sykehus i forrige svangerskap på grunn av hyperemesis. Måtte være der for å få i meg drikke og slikt intravenøs. Alt jeg drakk eller spiste kom opp igjen, og jeg raste ned i vekt. Det var grusomt. Håper virkelig ikke det samme skjer igjen :meh:
 
Jeg ble lagt inn på sykehus i forrige svangerskap på grunn av hyperemesis. Måtte være der for å få i meg drikke og slikt intravenøs. Alt jeg drakk eller spiste kom opp igjen, og jeg raste ned i vekt. Det var grusomt. Håper virkelig ikke det samme skjer igjen :meh:

Legen min var fornøyd med at jeg klarte drikke cola zero, men gikk ned 9.5 kg på 6 uker... Har heldigvis mye å ta av, men klarte knipe meg unna innleggelse i det minste. Håper dette svangerskapet blir bedre for oss begge!
 
De kraftige strekningene i livmoren har avtatt, men med sterkere tester, så er det i alle fall gode utsikter..
 
Bare litt tunge pupper og en lett hodepine Sykt kvalm og trøtt med min første, litt morgenkvalm med min nummer to så får vi se på nummer tre da
 
Jeg plages så med menslignende smerter i magen, 15 dpo :nailbiting: Ingen blødning da og stadig sterkere tester :happy:Dette er min første graviditet så vet ikke hva som er normalt, men man bekymrer seg jo for alt. Noen som vil dele erfaringer? :dummy:
 
Jeg plages så med menslignende smerter i magen, 15 dpo :nailbiting: Ingen blødning da og stadig sterkere tester :happy:Dette er min første graviditet så vet ikke hva som er normalt, men man bekymrer seg jo for alt. Noen som vil dele erfaringer? :dummy:

Det er helt normalt og ett sunnhetstegn! Livmoren begynner å lage plass til å gro ett lite menneske :smiley-bounce012
 
Tok en vanlig test imårrest, den var blenda, så kom det litt blod på papiret..hadde jo svake positive tester tidligere denne uka, men bedre lykke neste gang
 
Jeg plages så med menslignende smerter i magen, 15 dpo :nailbiting: Ingen blødning da og stadig sterkere tester :happy:Dette er min første graviditet så vet ikke hva som er normalt, men man bekymrer seg jo for alt. Noen som vil dele erfaringer? :dummy:

Helt vanlig, livmoren jobber på spreng nå, så det er ikke rart du kjenner det!
 
Je fikk en svak positiv test i går 9DPO. Har hatt mistanke i noen dager. For sliter med kvalme og menssmerter i ryggen som kommer å går. Og stikkninger nederst i magen. Dette blir unge nr 3 og med de 2 første merka je itte så tidlig. Med eldste merka je ittno før je var 12 uker ca for da fant je ut at je var gravid og med nr 2 så merka je ittno før uke 10. Å nå er je snart 4 uker på vei eller noe rundt der.
 
Back
Topp