Symptomer

Jeg har mensmurringer og stikkinger, hjertebank (heldigvis bare forbigående) og er sååå trøtt. Vil bare krølle meg sammen til en ball under dyna og komme fram igjen om noen måneder. Hadde håpet at å slutte på progesteron ville hjelpe med trøttheten, men ser ut til at det er graviditeten og ikke medisinene som gjør det... Jeg er 4+4 i dag.
 
Har veldige mye blodtrykksfall om dagen.. må liksom reise meg forsiktig og stå litt før jeg går :hilarious:
 
Alle symptomene er helt borte, ikke hard i magen lenger engang. Stresser meg, har mistet så mange tidligere. Noen som vet om progresteronstøtte kan føre til at kroppen ikke støter det ut eventuelt? Har opplevd MA tidligere, da gikk jeg ikke på progresteron og det ble ikke oppdaget før det hadde gått 5 uker…
 
Alle symptomene er helt borte, ikke hard i magen lenger engang. Stresser meg, har mistet så mange tidligere. Noen som vet om progresteronstøtte kan føre til at kroppen ikke støter det ut eventuelt? Har opplevd MA tidligere, da gikk jeg ikke på progresteron og det ble ikke oppdaget før det hadde gått 5 uker…
Det er helt normalt at symptomene kommer og går :) vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men håper alt er fint :) når skal du på TUL?
 
Det er helt normalt at symptomene kommer og går :) vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men håper alt er fint :) når skal du på TUL?

Det er bare så uvant, er generelt i superfin form. Dette er min 7. graviditet og første gang det er sånn, da blir jeg jo veldig bekymret :nailbiting: Tidlig ultralyd 8. september hos gynekologen som hjalp meg å bli gravid. Skal til fastlegen til tirsdag, håper hun henviser meg til sykehuset. Har blitt lovet lik oppfølgning som med datteren min, da hadde jeg ultralyd hver uke fra uke 6-14 og jevnlig etterpå.
 
5+3 I dag.
●Usedvanlig trøtt. Kan sove hele tiden, hvor som helst, når som helst. Har kveldsvakt på jobb hele uken og kjenner jeg sliter veldig på jobb. :bored:
● Ekstremt vonde nippler. Kan så vidt være borti før det gjør vondt, og brystene har blitt større og er ømme.
● Ofte sulten.
● Går ofte på do.
●Oppblåst/luft i magen.
●Cravings og usedvanlig god lukte sans.
● Humørsvingninger.
 
Kvalm, oppkast, kvalm, trøtt, hodepine.. tissetrengt..
 
Ingen symptomer, hadde mye kvalme og oppkast uka jeg fikk positiv rest. Pumpene er like slappe som to halvfulle ballonger :laughing025litt stikninger innimellom i dem men det er lite. Så dette er veldig uvant for meg som var så dårlig de 4 første månedene med førstemann at jeg måtte sykemeldes fra jobb.
 
Var på treningsstudio for første gang på over et år i dag. Må finne ut om jeg faktisk vil bruke det og fortsette å betale nå som det er åpent igjen, eller bare avslutte hele greia. Men det var noen apparater som gjorde skikkelig vondt fordi puppene er så ømme. :hilarious: Er det noe som pleier å gå seg til, eller må jeg regne med at det blir sånn til april (er 5+5)?
 
Var på treningsstudio for første gang på over et år i dag. Må finne ut om jeg faktisk vil bruke det og fortsette å betale nå som det er åpent igjen, eller bare avslutte hele greia. Men det var noen apparater som gjorde skikkelig vondt fordi puppene er så ømme. :hilarious: Er det noe som pleier å gå seg til, eller må jeg regne med at det blir sånn til april (er 5+5)?
Mine var helt for jævlige i første svangerskap. Men det gikk over innen 2. trimester :) Denne gangen er de ikke noe særlig ømme i det hele tatt.
 
Kvalme, ømme bryst, murringer i magen, vondt i korsryggen. Og er mye sliten og trøtt, har veldig litt energi om dagen til å gjøre ting.. vil helst ligga på sofaen:wacky::confused:

men alle disse symptomene kommer og går, plutselig en dag så har jeg mer energi og er nesten ikke kvalm innimellom:)
 
Jeg leste igjennom noen av innleggene mine fra Oktober 21, og der hadde jeg skrevet oppblåst og trøtt som symptomer. Det er samme symptomer som nå, samt litt murring av og til. Men siden sist svangerskap endte i senabort, begynner jeg nå å bli nervøs for at det skal være noe galt igjen :nailbiting:
 
I dag er kvalmen bittelitt bedre. Og jeg umiddelbart bekymret. Må nesten bare le av hvor tullete man blir i denne perioden :hilarious:
 
Og i dag har kvalmen vært veldig slitsom igjen :rolleyes: Kan i alle fall slippe bekymringene:hilarious:
 
Kvalm heeele dagen. Kjempesliten fra lunsj. Strekksmerter på kvelden (fra lett panikk til «puh det gikk bra» hver gang). Dette er det rareste jeg har opplevd. For en reise.
 
I dag har jeg sånn skikkelig feberfølelse i kroppen. Fryser og får ikke varmen i meg! Men har ikke feber når jeg måler. Er også sååå trøtt. Har vært og tatt korona-test på morgenen (pga. litt hoste), men tror jo ikke egentlig det er det. Håper jeg får svar raskt!
 
Back
Topp