Jeg har nesten ingen symptomer, og det stresser meg![]()
samme her
4 gang jeg går gravid men husker ikke om jeg var dårlig med de andre
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nesten ingen symptomer, og det stresser meg![]()

Dette er bare min andre gang da, men hadde ikke symptomer første gangen heller, og nå kan jeg fort glemme at jeg er gravid lenge om gangen fordi jeg føler på så litesamme her
4 gang jeg går gravid men husker ikke om jeg var dårlig med de andre

Samme her! Aldri drukket så mye vann som nåÅå det har jeg også. Aldri drukket så mye vann før. Og springer tilsvarende på do![]()

Jepp, føler det er tungt og ekkelt å svelgeFlere som kjenner en klump/kvalmen i halsen???Herremin.. Føler meg så unormal. Men hadde det sånn i første svangerskapet også.

Det er så ekkeltJepp, føler det er tungt og ekkelt å svelge![]()
![]()
Kan være litt av og på her, men i går satt den hele dagen 
Heilt normaltKjenner endel murringer som menssmerter. Og syns jeg har litt mer ubehag på venstre side. Er det normalt å kjenne litt på sidene? Googlet jo dette å skremte meg selv skikkeligDet er ikke vondt. Men i går og i dag kjenner jeg litt mer på den siden bare. Litt som å være øm, eller stikninger som kommer og får fort. Vanskelig å forklare...

Har også mest stikkinger/litt vondt på venstre side, noen ganger ganske vondt og noen ganger kjenner jeg ingenting. Så lenge det ikke er uutholdelig og konstant, tenker jeg det er ufarligKjenner endel murringer som menssmerter. Og syns jeg har litt mer ubehag på venstre side. Er det normalt å kjenne litt på sidene? Googlet jo dette å skremte meg selv skikkeligDet er ikke vondt. Men i går og i dag kjenner jeg litt mer på den siden bare. Litt som å være øm, eller stikninger som kommer og får fort. Vanskelig å forklare...
Heilt normalt
Eg har hatt stikking i sida som kjennes ut som kraftige nålestikk, men det er visst berre det gule legemet i eggstokken som produserer hormoner![]()
Jeg har hatt egguttak og ivf-behandling for å bli gravid nå. Gjelder det samme da mon tro? Kanskje dumt spmHar også mest stikkinger/litt vondt på venstre side, noen ganger ganske vondt og noen ganger kjenner jeg ingenting. Så lenge det ikke er uutholdelig og konstant, tenker jeg det er ufarlig![]()
Får håpe jeg roer meg litt ned snart, herregud så slitsom jeg er om dagenLivmora skal strekke seg ganske mye, og det kjenner man som det du kjennerHmm, okey. Jeg har hatt egguttak og ivf-behandling for å bli gravid nå. Gjelder det samme da mon tro? Kanskje dumt spm
Er litt som kommer å går. Innimellom litt pulserende. Men absolutt ikke vondt, bare nok til at jeg legger merke til det og får fullstendig panikk og tror det værsteFår håpe jeg roer meg litt ned snart, herregud så slitsom jeg er om dagen
![]()
Livmora skal strekke seg ganske mye, og det kjenner man som det du kjennerdet er ganske slitsomt å være gravid og kjenne etter alt mulig hele tiden
![]()

Haha, lite visste jeg
Håper du greier å slappe av og nyte litt også, graviditeten er jo magisk!Ble litt roligere nå, takk
Å jeg som trodde at når jeg først ble gravid etter ivf, daaa var det ikke så mye å bekymre seg for lengerHaha, lite visste jeg
![]()
(har aldri vært kvalm da, så vet ikke om jeg har lov til å uttale meg Håper du greier å slappe av og nyte litt også, graviditeten er jo magisk!(har aldri vært kvalm da, så vet ikke om jeg har lov til å uttale meg
)
Jeg har begynt å brekke meg hver morgen, men heldigvis ikke oppkast ennå. (bank i bordet)Har absolutt ingen erfaring med IVF eller prosessen, så spørs om eg bør uttale megHmm, okeyJeg har hatt egguttak og ivf-behandling for å bli gravid nå. Gjelder det samme da mon tro? Kanskje dumt spm
Er litt som kommer å går. Innimellom litt pulserende. Men absolutt ikke vondt, bare nok til at jeg legger merke til det og får fullstendig panikk og tror det versteFår håpe jeg roer meg litt ned snart, herregud så slitsom jeg er om dagen
![]()

Når du har innsett etter uttak har du hatt eggløsning og all produksjon av hormoner vil være som ved en naturlig befruktningHmm, okeyJeg har hatt egguttak og ivf-behandling for å bli gravid nå. Gjelder det samme da mon tro? Kanskje dumt spm
Er litt som kommer å går. Innimellom litt pulserende. Men absolutt ikke vondt, bare nok til at jeg legger merke til det og får fullstendig panikk og tror det versteFår håpe jeg roer meg litt ned snart, herregud så slitsom jeg er om dagen
![]()