Symptomer

samme her :eek:
4 gang jeg går gravid men husker ikke om jeg var dårlig med de andre
Dette er bare min andre gang da, men hadde ikke symptomer første gangen heller, og nå kan jeg fort glemme at jeg er gravid lenge om gangen fordi jeg føler på så lite :wideyed:

Flere som kjenner en klump/kvalmen i halsen??? :hilarious: Herremin.. Føler meg så unormal. Men hadde det sånn i første svangerskapet også.

Kjenner endel murringer som menssmerter. Og syns jeg har litt mer ubehag på venstre side. Er det normalt å kjenne litt på sidene? Googlet jo dette å skremte meg selv skikkelig:oops: Det er ikke vondt. Men i går og i dag kjenner jeg litt mer på den siden bare. Litt som å være øm, eller stikninger som kommer og får fort. Vanskelig å forklare...

Kjenner endel murringer som menssmerter. Og syns jeg har litt mer ubehag på venstre side. Er det normalt å kjenne litt på sidene? Googlet jo dette å skremte meg selv skikkelig:oops: Det er ikke vondt. Men i går og i dag kjenner jeg litt mer på den siden bare. Litt som å være øm, eller stikninger som kommer og får fort. Vanskelig å forklare...
Heilt normalt❤️:joyful:
Eg har hatt stikking i sida som kjennes ut som kraftige nålestikk, men det er visst berre det gule legemet i eggstokken som produserer hormoner:rolleyes:

Har også mest stikkinger/litt vondt på venstre side, noen ganger ganske vondt og noen ganger kjenner jeg ingenting. Så lenge det ikke er uutholdelig og konstant, tenker jeg det er ufarlig :)

Den klumpen i halsen gjør meg såå kvalm :arghh: Starter dagen heldigvis uten mye kvalme, men klumpen og kvalmen blir verre og verre utover dagen :sorry:

Heilt normalt❤️:joyful:
Eg har hatt stikking i sida som kjennes ut som kraftige nålestikk, men det er visst berre det gule legemet i eggstokken som produserer hormoner:rolleyes:

Hmm, okey:Heartpink Jeg har hatt egguttak og ivf-behandling for å bli gravid nå. Gjelder det samme da mon tro? Kanskje dumt spm:oops:

Har også mest stikkinger/litt vondt på venstre side, noen ganger ganske vondt og noen ganger kjenner jeg ingenting. Så lenge det ikke er uutholdelig og konstant, tenker jeg det er ufarlig :)

Er litt som kommer å går. Innimellom litt pulserende. Men absolutt ikke vondt, bare nok til at jeg legger merke til det og får fullstendig panikk og tror det verste:wideyed: Får håpe jeg roer meg litt ned snart, herregud så slitsom jeg er om dagen:rolleyes:

Hmm, okey. Jeg har hatt egguttak og ivf-behandling for å bli gravid nå. Gjelder det samme da mon tro? Kanskje dumt spm:oops:

Er litt som kommer å går. Innimellom litt pulserende. Men absolutt ikke vondt, bare nok til at jeg legger merke til det og får fullstendig panikk og tror det værste:wideyed: Får håpe jeg roer meg litt ned snart, herregud så slitsom jeg er om dagen:rolleyes:
Livmora skal strekke seg ganske mye, og det kjenner man som det du kjenner :) det er ganske slitsomt å være gravid og kjenne etter alt mulig hele tiden :D

Livmora skal strekke seg ganske mye, og det kjenner man som det du kjenner :) det er ganske slitsomt å være gravid og kjenne etter alt mulig hele tiden :D

Ble litt roligere nå, takk:Heartred
Å jeg som trodde at når jeg først ble gravid etter ivf, daaa var det ikke så mye å bekymre seg for lenger:angelic: Haha, lite visste jeg:hilarious:

Ble litt roligere nå, takk:Heartred
Å jeg som trodde at når jeg først ble gravid etter ivf, daaa var det ikke så mye å bekymre seg for lenger:angelic: Haha, lite visste jeg:hilarious:
Håper du greier å slappe av og nyte litt også, graviditeten er jo magisk! :happy: (har aldri vært kvalm da, så vet ikke om jeg har lov til å uttale meg :p)

Håper du greier å slappe av og nyte litt også, graviditeten er jo magisk! :happy: (har aldri vært kvalm da, så vet ikke om jeg har lov til å uttale meg :p)

Tenker ting blir litt bedre etter tul om 2 uker, om alt er bra da:Heartpink Jeg har begynt å brekke meg hver morgen, men heldigvis ikke oppkast ennå. (bank i bordet):rolleyes:

Hmm, okey:Heartpink Jeg har hatt egguttak og ivf-behandling for å bli gravid nå. Gjelder det samme da mon tro? Kanskje dumt spm:oops:

Er litt som kommer å går. Innimellom litt pulserende. Men absolutt ikke vondt, bare nok til at jeg legger merke til det og får fullstendig panikk og tror det verste:wideyed: Får håpe jeg roer meg litt ned snart, herregud så slitsom jeg er om dagen:rolleyes:
Har absolutt ingen erfaring med IVF eller prosessen, så spørs om eg bør uttale meg:bag:
Men ein blir vel hormonstimulert før innsett? Er ikkje det for å lure kroppen til å tru at ein har hatt eggløysing og at den då produserer hormoner? :rolleyes: Ein plass må jo hormonene produsert og vil jo tru det er samme plass som dei som blir befrukta naturlege. Men det er berre synsing frå mi side:joyful:

Når du har innsett etter uttak har du hatt eggløsning og all produksjon av hormoner vil være som ved en naturlig befruktning :) du får progesteron bare som litt føre-var egentlig, kroppen produserer sitt eget i tillegg.

Om du har innsett i styrt syklus må du ha medisiner som gir deg hormonproduksjon, siden kroppen ikke har hatt egen eggløsning.

Back
Topp