Symptomer

Merket milde strekksmerter i livmoren igår kveld. Pleier ikke å kjenne det ved eggløsning eller mensen, men husket det fra forrige svangerskap.Tok derfor en (3 stk!) test igår kveld. Alle viste svakt positiv.

I tillegg kjennes det som om jeg skal få mensen når som helst og ryggersmerter på venstre side. Trøtt er jeg alltid så kan ikke stole på at det er et symptome for meg :bored: Og tissetrengt om natten! Helt forferdelig tissetrengt de siste tre dagene. Føler jeg må tisse mer på dagtid også. Tisser mer enn jeg drikker :wacky:
 
Har nå blitt små uggen i perioder :O tyder ikke bra ! Var forferdelig med kvalmen de 2 forgie svangerskapene mine :(
 
Har ingen symptomer annet en murringer.
Er Førstegangs gravid i uke 5 ( tror jeg, men appene sier litt forskjellig)
 
Følt meg relativt fin frem til søndag foruten en del trøtt, nattesvette og perioder med svimmelhet. Men siden i går morges og i dag føler jeg meg helt utslitt. Alt er tungt, bare lyst å sove, liten matlyst og skikkelig uggen..
 
Kjenner også på dette i perioder i løpet av dagene.. Trøttheten er der hele tiden, kvalmen kommer i bølger.. Er du kvalm hele døgnet? :sorry:
Samme med trøttheten her. Herregud så trøtt jeg var på jobb i dag. Holdt på å sovne mens jeg leste for barna.. Ikke bra :cool:
Det kommer i bølger. Men de siste dagene har bølgene kommet veldig ofte, og de varer lenge.
Jeg kjenner det har en sammenheng med mat/sult, men det tar så utrolig kort tid før det bikker over, så jeg rekker liksom ikke gjøre noe med det før det er for sent. Da frister det hvertfall ikke å spise, og kvalmen sitter i kanskje to timer før den går over.....og kommer tilbake :wideyed::wacky:Huff. Føler meg tom, synes det er slitsomt å jobbe nå :/ Skulle egentlig ha legetime i dag, men legen min er i karantene, så måtte avlyse :(
 
Samme med trøttheten her. Herregud så trøtt jeg var på jobb i dag. Holdt på å sovne mens jeg leste for barna.. Ikke bra :cool:
Det kommer i bølger. Men de siste dagene har bølgene kommet veldig ofte, og de varer lenge.
Jeg kjenner det har en sammenheng med mat/sult, men det tar så utrolig kort tid før det bikker over, så jeg rekker liksom ikke gjøre noe med det før det er for sent. Da frister det hvertfall ikke å spise, og kvalmen sitter i kanskje to timer før den går over.....og kommer tilbake :wideyed::wacky:Huff. Føler meg tom, synes det er slitsomt å jobbe nå :/ Skulle egentlig ha legetime i dag, men legen min er i karantene, så måtte avlyse :(
Åå kjedelig :( Tenker du evnt. på sykemelding for dårlig form? Merker på meg også at det er sammenheng mellom kvalme og sult.. jeg klarer å holde kvalmen mer i sjakk hvis jeg jevlig spiser litt.
 
Åå kjedelig :( Tenker du evnt. på sykemelding for dårlig form? Merker på meg også at det er sammenheng mellom kvalme og sult.. jeg klarer å holde kvalmen mer i sjakk hvis jeg jevlig spiser litt.
Nei, ikke foreløpig.. Det sitter litt langt inne for meg enda, selv om jeg absolutt bør lytte til kroppen. Føler på et litt «anstrengt» forhold til sjefen min, han er ikke så forståelsesfull alltid føler jeg. Så ja, det er vel kanskje hovedgrunnen til at det sitter litt langt inne :/
Ja, det er lurt! Godt tips :):)
 
Jeg har typiske mensmurringer og såre brystvorter. I går var jeg også skikkelig støl i magen :dance008
Også sliter jeg med å konsentrere meg (ikke et direkte symptom på graviditet, men det er jo graviditetens feil :laughing002)
 
4+2 i dag og er veldig trøtt, ømme bryster (husker ikke det fra de to forrige gangene) noe murringer nå og da, litt småkvalm, drømmer veldig mye rare og stressende drømmer:facepalm:
 
Jeg har begynt å bli kvalm. Trodde ikke jeg skulle bli det for jeg har omtrent aldri vært kvalm.. men merker det kommer i bølger som flere her skriver og gjerne etter jeg har spist eller når jeg er sulten:sorry: Er og ekstremt trøtt og veldig oppblåst fremdeles:shifty:
 
Foreløpig kjenner jeg litt murringer forran i magen og bak i korsryggen.. verker litt i bekkenet allerede etter noen timer på jobb:hungover:( er 4+3 i dag) Har hatt bekkenløsning i alle svangerskapene mine som bare har blitt værre og værre og dette er nr 4:eek: ganske sikker på at jeg må ty til krykker etterhvert.
Ellers så gruer jeg meg til kvalmen kommer rundt uke 6-7:nailbiting: haaater det, det hemmer meg så utrolig mye i hverdagen!!:confused:
 
Våknet opp i dag skikkelig uggen og kvalm:hungover: kun sliti med sånn kvalme i ett av 3 svangerskap, så kanskje jeg får 2 svangerskap uten kvalme og 2 svangerskap med kvalme:smiley-ashamed004:happy093
 
Er 4+0 og hatt symptom i en ukes tid, men kommet gradvis mer og mer. Første jeg merket var murringer i ryggen, metallsmak i munnen, halsbrann og ømme bryst. Så kom meeeeget treg/hard mage og oppblåsthet. Og de siste dagene har jeg vært mer og mer uggen, ekstremt trøtt og sliten, svimmel, tørst og tisser ofte, oppe flere ganger på natta.
 
3+5 fryser, veldig mye luft i magen, nærtagen, ømme pupper og vanvittig trøtt :schocked028
 
Forferdelig trøtt! Sovner ofte på sofaen på kvelden . Føler meg oppblåst, og buksa er allerede «trang». 6+3 i dag. Tør nesten ikke si det høyt, men er i god form i motsetning til de forrige svangerskapene. :)
 
Trøttheten har gitt seg litt for min del, i alle fall på kveldene. Gjesper endel i løpet av dagen og kroppen er sliten men holder meg i alle fall våken nå frem til leggetid :D Kjenner på en kvalme som går i bølgedaler, verst når jeg er sulten. Ikke kasta opp ennå, håper det holder seg slik :smiley-angelic001

Ellers er jeg superhormonell. Begynte å gråte når barna på avdelingen (på jobb i barnehagen) ikke ville slutte å tulle. Har kjent mye på ukontrollerbare følelsesutbrudd i løpet av årene med IVF, men det har aldri påvirket meg i eller på jobb :smiley-angry007 :smiley-angry017
 
Flere som har leamus som symptom eller? :hilarious: Hadde det sist gang også. Det dirrer oftest i ryggen. Nå prøver jeg å sove men leamusen i kneet av alle plasser nekter å gi seg :rolleyes:

Ellers er jeg også superhormonell, ganske slitsomt å føle seg slik innvendig. Fremdeles ganske uggen, men var mye kvalmere, trøttere og mer svimmel for noen dager siden. Men har fått sovet litt mer de siste nettene så er nok derfor :)
 
Bare murringer, føler at mensen kommer hvert øyeblikk som jeg har kjent på i 3 uker.
Ingen andre symptomer enda, er i uke 5+3.
 
Last edited:
Back
Topp