Symptomer

Bare murringer, føler at mensen kommer hvert øyeblikk som jeg har kjent på i 3 uker.
Ingen andre symptomer enda, er i uke 5+3.

Det kjenner jeg og. Pluss følelsene av at det kommer utflod i trusen ofte, men når jeg sjekker så er det tørt på trusen. Flere?

Trøtt! Gravidtrøtt kjennes litt annerledes enn vanlig trøtt. Hvis dere skjønner:D
 
Mer stråling i brystene, utrolig kort lunte og trøtt... små murringer, men ikke i nærheten av hvordan det er før mens eller under mens :) mindre matlyst, små kvalm på formiddagen før den faste powernapen :p
 
Flere som er andpusten? Blir litt verre for hver dag som går. Spesielt om morgen, rett etter at jeg har stått opp og ikke fått spist enda. Kjenner at det "stanger" litt mageregionen :confused: Er bare 3+5 idag
 
Flere som er andpusten? Blir litt verre for hver dag som går. Spesielt om morgen, rett etter at jeg har stått opp og ikke fått spist enda. Kjenner at det "stanger" litt mageregionen :confused: Er bare 3+5 idag
Ja jeg er så andpusten at jeg blir flau :hilarious: prøver å gå turer alene nå for å si det sånn... uansett hva jeg gjør så blir jeg skikkelig kortpusta og jævlig
 
Ja jeg er så andpusten at jeg blir flau :hilarious: prøver å gå turer alene nå for å si det sånn... uansett hva jeg gjør så blir jeg skikkelig kortpusta og jævlig

Kan ikke huske at jeg var så andpusten så tidlig med førstemann. Når jeg ligger så er alt bra. Men når jeg sitter eller står så kjenner jeg det godt. Veldig rart, eller kanskje ikke så rart:bored:
 
Flere som er andpusten? Blir litt verre for hver dag som går. Spesielt om morgen, rett etter at jeg har stått opp og ikke fått spist enda. Kjenner at det "stanger" litt mageregionen :confused: Er bare 3+5 idag

Jeg er og veldig andpusten. Blir sliten av å gå opp trappene i huset :confused::shifty:
 
Flere som er andpusten? Blir litt verre for hver dag som går. Spesielt om morgen, rett etter at jeg har stått opp og ikke fått spist enda. Kjenner at det "stanger" litt mageregionen :confused: Er bare 3+5 idag
Jepp! Spesielt etter jeg måtte slutte med astmamedisin. Og etter graviditeten er det ekstra ille. Tar alltid heisen opp 2 etasjer på jobb. Klarer nesten ikke gå opp uten å bli totalt utmattet :p
 
Her er kvalmen kommet for å bli virker det som:hungover: Er sinnsykt trøtt og orker omtrent ingenting! Har hatt høstferie denne uka men mandag er det tilbake på jobbo_O Kan ikke akkurat si at jeg ser fram til det nå som formen er på bånn! Skal til legen på tirsdag så får diskutere det med han. Var delvis sykemeldt i begynnelsen av forrige sv.skap pga kvalme så får se om ikke det blir sånn denne gangen også.
 
Snike meg forsiktig inn her. Fikk positiv test i dag :happy:
Jeg har mye vondt i kortsryggen, murringer samt at jeg har sånn stølhet følelse i magen. Hver gang jeg skal hoste så må jeg holde for å ikke få ubehag :p
 
Er 6+2 i dag og er ekstremt sulten. Og da snakker jeg så sulten at det føles som om jeg ikke har spist på to dager. Er helt forferdelig:arghh: Har kanskje spist 7-8 måltider i dag og er alikevel så sulten at det gjør vondt... Håper virkelig det gir seg etterhvert, kan jo ikke være sunt å spise dobbelt av kaloriene kroppen trenger HVER dag :shifty:
 
Jeg har begynt å gå veldig mye på do! Må stå opp om natta og løper på do 7-8 ganger i løpet av dagen :dead: ellers har jeg også vært veldig svimmel i dag.
 
Jepp! Spesielt etter jeg måtte slutte med astmamedisin. Og etter graviditeten er det ekstra ille. Tar alltid heisen opp 2 etasjer på jobb. Klarer nesten ikke gå opp uten å bli totalt utmattet :p
Måtte du slutte grunnet graviditeten? Jeg har fått beskjed om at det går greit
 
Er 6+2 i dag og er ekstremt sulten. Og da snakker jeg så sulten at det føles som om jeg ikke har spist på to dager. Er helt forferdelig:arghh: Har kanskje spist 7-8 måltider i dag og er alikevel så sulten at det gjør vondt... Håper virkelig det gir seg etterhvert, kan jo ikke være sunt å spise dobbelt av kaloriene kroppen trenger HVER dag :shifty:
Føler deg sååå hardt... Husker alltid etter vi hadde hatt svømming på skolen så ble jeg alltid ekstremt sulten, slik har jeg det hele dagene, og nettene! Stått opp flere ganger på natta for å spise, så gale er det... Og jeg er bare 4+6, føler jeg kommer til å legge på meg en del mer dette svangerskapet :hilarious:
 
Selv kjenner jeg ikke noe mer enn før mens:) Litt murringer og oppblåst på kvelden kanskje.

Enn så lenge! Er bare 3+2 i følge menstermin, men testet tidlig positivt (20 dager etter første mensdag)
 
Svært lite symptomer enda! Litt ekstra trøtt kanskje :p Glemmer egentlig at jeg er gravid :eek:
 
Sniker litt fra mai, har termin 29./30. mai så føler det fort kan bli juni også. :Heartred Her begynner kvalmen å komme skikkelig først nå (ca. 7+0), og jeg spiser tørre kjeks omtrent hele dagen. I forrige uke var jeg sykt trøtt og hadde kjempemye hodeverk over flere dager, men det har endelig sluppet taket! Det var veldig deilig når det slapp.

Foreløpig passer buksene mine selv om de begynner å bli småtrange, men det blir nok mye strømpebukser og kjoler i ukene som kommer, tenker jeg :shy:
 
Jeg er stuptrøtt omtrent hele tiden. Går også rundt med rar smak i munnen. Og puppene blir mer og mer ømme.

Noen som vet om symptomer har noe å si på hcg nivå? Kan man ha tydelige symptomer, men det er allikevel noe galt/hcg nivået ikke stiger?
Jeg er jo ei som bekymrer meg litt for mye....
 
Jeg kjenner ekstremt på det å være svimmel og ør. Og tung i føttene? Akkurat som at jeg drar med meg betongklosser når jeg skal gå tur.
Ellers sovner jeg før kl 20 og gjesper heeeele dagen. Kunne sikkert ha sovna på kommando :hilarious::hungover:
Våknet nå av at jeg var kvalm så sto opp og gikk min n’te tur for å tisse.

Synes også symptomene kom veldig tidlig denne gangen. Men får vel bare nyte dem:happy::happy::happy:
 
Back
Topp