Symptomer

Sorry tmi, men jeg er så dårlig i magen... får så mageknip av det. Det kommer spesielt etter at jeg har spist. Prøver å gå på do, men der er det rimelig av og på, akkurat det her hemmer meg ganske mye på jobb. Først kvalm før mat og så vondt i magen etterpå. Lurer på om dette er noe jeg burde snakke med lege om?
 
Sorry tmi, men jeg er så dårlig i magen... får så mageknip av det. Det kommer spesielt etter at jeg har spist. Prøver å gå på do, men der er det rimelig av og på, akkurat det her hemmer meg ganske mye på jobb. Først kvalm før mat og så vondt i magen etterpå. Lurer på om dette er noe jeg burde snakke med lege om?
Jeg kjenner også på mageknip i ny og ne! Har bare tenkt at det er «greit»... :nailbiting:
 
Jeg kjenner også på mageknip i ny og ne! Har bare tenkt at det er «greit»... :nailbiting:
Ja tipper det e helt normalt altså! Men tenkte mest på om det var noe som kunne hjelpe meg litt gjennom arbeidsdagen. Bryr meg ikke så mye hjemme liksom med litt mageknip, men tungt på jobb. Klarer ikke ha buksa lukka før jeg blir dårlig engang :confused: haha håpet ingen ser at jeg må åpna buksa hele tiden
 
Ja tipper det e helt normalt altså! Men tenkte mest på om det var noe som kunne hjelpe meg litt gjennom arbeidsdagen. Bryr meg ikke så mye hjemme liksom med litt mageknip, men tungt på jobb. Klarer ikke ha buksa lukka før jeg blir dårlig engang :confused: haha håpet ingen ser at jeg må åpna buksa hele tiden
Aah, skjønner!! Jeg får det stort sett på kvelden, så foreløpig går det greit ift. jobb. Men skjønner absolutt at du vil prate med legen om det, for det er ikke noe behagelig :( Haha, hadde tatt seg ut:)
 
Ubeskrivelig trøtt og kvalm når jeg anstrenger meg. Hadde aldri ømme pupper i forrige svangerskap, ikke nå heller.
Er 5+4 idag:Heartred
 
3+4: full av kviser, trøtt, mye murringer/svie i magen og øm i den ene puppen + brystvorter :p
 
Jeg føler jeg har lite symptomer egentlig.. i forhold til hva jeg har hatt før! Men jeg er litt oppblåst, har mange rare smaker, murringer og stikking nederst i magen. Og mye luft i magen! Burde vel nevne litt dårlig tålmodighet med unger og mann også! Også har jeg sovna på sofaen flere ganger, og det er ikke likt meg! Så kanskje jeg har flere symptomer enn jeg trodde! :happy:;) Er bare 3 +5, så det her kan bli interessant :happy:
 
T.R.Ø.T.T hele tiden, såre og tunge pupper, tidvis kvalme og hodepine, og svimmel :sour::dead: Og evig mye oppblåst! Takk og farvel til olabukser, der går såvidt knappen igjen :laughing021
 
T.R.Ø.T.T hele tiden, såre og tunge pupper, tidvis kvalme og hodepine, og svimmel :sour::dead: Og evig mye oppblåst! Takk og farvel til olabukser, der går såvidt knappen igjen :laughing021
Som å høre meg selv :laughing025 Godt vi er flere som sier hade til jeans :happy093:laughing021
 
Hahaha, helt klart! Lever i joggebukser hjemme og treningstights på jobb :laughing021:laughing021
Ja, det forstår jeg :) Har funnet en dressbukse som går høyt opp på magen, og veldig deilig å ha på. Lever i den:) Har også gått til innkjøp av lange strikkekjoler og skjørt med strikk i livet. Tror det kommer til å bli antrekkene etterhvert o_O
 
Ja, det forstår jeg :) Har funnet en dressbukse som går høyt opp på magen, og veldig deilig å ha på. Lever i den:) Har også gått til innkjøp av lange strikkekjoler og skjørt med strikk i livet. Tror det kommer til å bli antrekkene etterhvert o_O

Oooooh, det hørtes veldig innafor ut! :love7
 
Mye «menssmerter» og murringer hele tiden, og ofte på høyre side. Hatt det egentlig helt siden dagene før positiv test, er 5+1 nå. Andre som har det likt? Var ikke sånn i forrige svangerskap :)
 
Mye «menssmerter» og murringer hele tiden, og ofte på høyre side. Hatt det egentlig helt siden dagene før positiv test, er 5+1 nå. Andre som har det likt? Var ikke sånn i forrige svangerskap :)
Hadde det sånn hele den første uken etter positiv test. Akkurat som om mensen skulle komme når som helst. Gav seg vell for rundt en uke siden. Er 6+0 i dag :happy:
 
Hadde det sånn hele den første uken etter positiv test. Akkurat som om mensen skulle komme når som helst. Gav seg vell for rundt en uke siden. Er 6+0 i dag :happy:

Det er vel bare livmor og ligamenter som strekkes, antar jeg. Kanskje det gir seg om en ukes tid her også :)
 
Jeg føler meg gretten, og irritabel. Er også veldig trøtt og en del vondt i hodet.

Andre som føler humøret er preget?
 
Mye «menssmerter» og murringer hele tiden, og ofte på høyre side. Hatt det egentlig helt siden dagene før positiv test, er 5+1 nå. Andre som har det likt? Var ikke sånn i forrige svangerskap :)
Akkurat samme her, veldig mye murringer på høyre side. Gleder meg til det er spark vi kjenner i stedet :p
 
Humøret svinger som en jojo, kvalmen kommer i bølger mellom hele dagen:hungover: oppblåst mage og helt sykt ømme bryster (hatt det med de 3 andre også):banghead: :laughing002 vi har bestemt oss for å holde hemmeligheten for oss selv en liten stund, men det kan bli vrient når du brekker deg av den minste lille ting:laughing002
 
Back
Topp