Symptomer

Ømme pupper og kvalme som kommer brått med oppkast, og som forsvinner igjen like fort som den kom. Synes jeg har lite symptomer denne gangen kontra tideligere svangerskap:eek:
 
Tissetrengt og blir fort sliten i korsryggen, men ellers føles alt som normalt:joyful:
tror jeg er 5+1
 
Er 5+1 og symptomene tar seg opp! Veldig kald, som e heilt ulikt meg, aldri opplevd før! Så e eg kvalm på kveldane, masse murringer og strekk rundt livmora når eg nyser/hoster.
Er også trøtt og litt omtåka, så kjøre på med vitaminer og mineraler for å holde nivåene oppe:happy:
 
Er også veldig kald :confused: Er det et symptom også? :) Takker og bukker for alle symptomer jeg (bare ikke kvalmen:laughing021)
 
Flere som har vondt i hodet? :confused::confused::confused:
Jeg har skikkelig vondt i hodet av og på, prøver å drikke mye vann/saft men føler ikke det hjelper.. Trøtt hele tiden, gjesper masse. Og fryser gjør jeg også! Murringer en gang eller to daglig. :hungover:
 
Jeg har skikkelig vondt i hodet av og på, prøver å drikke mye vann/saft men føler ikke det hjelper.. Trøtt hele tiden, gjesper masse. Og fryser gjør jeg også! Murringer en gang eller to daglig. :hungover:
Kjenner meg igjen! Kvier meg for paracet! Men det er vel greit i ny og ne?:happy:
 
Fikk symptomer 1 etter eggløsning ømme pupper, trett og sommerfugler i magen jeg har vore gravid 2 ganger tidligere og har en datter på 4, dette skjedde ikke med noen av disse graviditetene
 
Kjenner meg igjen! Kvier meg for paracet! Men det er vel greit i ny og ne?:happy:
Paracet er ok for gravide :)
Ibux skal vi visst holde oss unna. Nevner det i tilfelle noen ikke har fått det med seg, var ikke klar over det selv og hørte det akkurat på Babyverden podcast :headphone:
 
Paracet er ok for gravide :)
Ibux skal vi visst holde oss unna. Nevner det i tilfelle noen ikke har fått det med seg, var ikke klar over det selv og hørte det akkurat på Babyverden podcast :headphone:
Nei, Ibux er ikke greit har jeg også fortstått :) Men paracet er greit ja, det er fint å vite på de verste dagene. Ikke alltid vann klarer å fjerne hodepinen :D
 
Kvalm, i bølger gjennom hele dagen. Perioder med hodepine. Er så svimmel at jeg føler meg dritings :wtf: ømme, såre pupper, ikke minst store! Og menssmerter i mage og rygg. Helt annerledes denne gangen.
 
Har ingen symptomer, så ble rimelig overrasket når jeg fikk to streker nylig :D Har hatt veldig uregelmessig mens, så trodde det bare var det denne gangen også! Men så feil kan man ta :hilarious:
 
Jeg er mye kvalm, spesielt om jeg er sulten. Også kjenner jeg det godt i magen, endel murringer. Håper kvalmen gir seg... også sover jeg ekstremt dårlig! :sour: Meen jeg er bare glad for å være gravid, så det går fint akkurat nå :cool:
 
Testa 3 dager før forventet mens fordi jeg hadde vonde pupper og oppblåst mage. Er nå veldig trøtt og kjenner tålmodigheten min som pleier å være bra ikke holder så lenge. Måtte fortelle på jobb i dag siden jeg måtte gå vekk fra en situasjon en liten stund. Jobber i barnehage og kan ikke akkurat stå å gråte foran barna...
Skulle legge meg tidlig i dag så jeg ikke blir så trøtt i morgen. Gikk å la meg samtidig med lillemann klokka åtte. 2,5 åringen kom så inn i senga vår for 1,5 timer siden og jeg har ikke sovet etterpå. Min mann tok han tilbake etter 10 min når han sjekka klokka, men skaden er skjedd. Gav opp å sove etter 1 time. Prøver igjen snart.
 
Meget trøtt enda og har endel hodepine. Har også ekstremt vonde pupper - spesielt om morningen :rolleyes: Og fremdeles murringer 1-3 ganger om dagen.
 
Merker kvalmen kommer mer og mer.... :( Kommer i bølger. Går heldigvis fort over!
 
Back
Topp