Symptomer

Har begynt å få ganske ømme pupper jeg også. Mannen syntes ikke det er så gøy, for han kan såvidt være borti spesielt nipplene mine uten at jeg smekker han på hånda :laughing021
 
Jeg har også ekstremt ømme pupper, jeg har aldri hatt det i forbindelse med mensen, så dette er nytt for meg. De er og blitt merkbart større :p

Ellers har jeg ikke så mye murringer i magen som forrige uke. Men er veldig trøtt..kan sove i timesvis om ettermiddagen hvis jeg har muligheten. Litt av det kan og skyldes at jeg har kuttet kraftig ned på koffein da:hilarious:
 
Jeg har fått utrolig følsomme brystvorter. De er omtrent konstant stive.. Skal så utrolig lite til før de snurper seg sammen :bored: Og da føler jeg liksom alt av bevegelser i BHen når jeg går eller bare puster.. Puppene tar plutselig uforholdsmessig mye fokus! :smiley-ashamed004

Og så må jeg tisse veldig ofte. Måtte Google om dette kunne være et symptom så tidlig, og det kan det visstnok være. Var litt bekymret for UVI, men det har jeg hatt noen ganger før og det føltes annerledes, så tror ikke det er det.
 
Her er det mest murring og ellers merker jeg egentlig lite til at jeg er gravid. Er veldig oppblåst på kveldene og da ser det jo nesten ut som man har fått gravidmage allerede. Og det er jo litt artig på en måte og når man lengter etter mage og at tiden skal gå
 
Har begynt å kjenne på den berømte leamusa i livmorsområdet også :rolleyes: Spesielt hvis jeg sitter bøyd fremover:)
 
Er fremdeles ekstremt trøtt. Gjesper hele dagene på jobb :dead: Sovner før 20.00 hver eneste kveld, før gikk jeg å la meg mellom 22.00 og 23.00 :eek: (pleier å våkne av meg selv mellom 06.00 og 07.00).
 
Er 4+2 i dag, og her er det lite utenom vondt i korsryggen når jeg sitter eller ligger for lenge, litt halsbrann innimellom, utrolig trett hele dagene og tåler ikke lukt/smak/konsistens av smeltet ost :p hadde veldig vonde bryster fra uke 2 til 4 :p har også vert oppblåst siden dag 1, men det kan også skyldes ivf prosessen og alle hormonene man da går på:) er nå ferdig med alt det der og håper det går over:p på jobb går vi i trenings tights o.l så er ikke så gøy å være super oppblåst :p
 
Er 4+2 i dag, og her er det lite utenom vondt i korsryggen når jeg sitter eller ligger for lenge, litt halsbrann innimellom, utrolig trett hele dagene og tåler ikke lukt/smak/konsistens av smeltet ost :p hadde veldig vonde bryster fra uke 2 til 4 :p har også vert oppblåst siden dag 1, men det kan også skyldes ivf prosessen og alle hormonene man da går på:) er nå ferdig med alt det der og håper det går over:p på jobb går vi i trenings tights o.l så er ikke så gøy å være super oppblåst :p
Jeg var også superoppblåst pga alle medisinene i IVF-forsøket :p Helt fra dag 1 her også. Har begynt å gi seg nå, er 4+6 idag :woot: Verst om kvelden. Våkner opp med mer eller mindre normal kropp nå, og så får jeg oppblåst "gravidmage" i løpet av dagen, hver dag :hilarious:
 
Jeg var også superoppblåst pga alle medisinene i IVF-forsøket :p Helt fra dag 1 her også. Har begynt å gi seg nå, er 4+6 idag :woot: Verst om kvelden. Våkner opp med mer eller mindre normal kropp nå, og så får jeg oppblåst "gravidmage" i løpet av dagen, hver dag :hilarious:

Ja det ga seg litt etter jeg fikk staret på klexane(pga mulig overstimulering) men er nå ferdig med det:p så merker at om jeg spiser mye om gangen så bare popper magen rett ut :p har levd i treningsklær og yogabukser siden uttaket :p
 
Ja det ga seg litt etter jeg fikk staret på klexane(pga mulig overstimulering) men er nå ferdig med det:p så merker at om jeg spiser mye om gangen så bare popper magen rett ut :p har levd i treningsklær og yogabukser siden uttaket :p
Samma her! Yogabukser er livet :laughing001 Går du på klexane enda? Jeg skal bruke det frem til svangerskapsuke 12. (Og lutinus frem til uke 9)
 
Samma her! Yogabukser er livet :laughing001 Går du på klexane enda? Jeg skal bruke det frem til svangerskapsuke 12. (Og lutinus frem til uke 9)
Nei jeg fikk beskjed om at både klexane og lutinus kunne jeg stoppe med når jeg snakket med sykehuset på testedag :) men har 1 dag igjen av lutinus tablettene så tenker jeg tar dem og sier meg ferdig etter det :) fikk bare beskjed at om jeg ble veldig oppblåst eller fikk problem med tung pust (overstimulering) så skulle jeg ta kontakt :) kjenner jeg er litt nervøs for å slutte m dem begge, da jeg har hørt at det kan være med på å holde på en graviditet:p men krysser fingrene :)
 
Kald, veldig kaldt, kjennes ut som jeg skal bli syk. litt trøtt, men tenker trøttheten skal bli verre
 
Jeg er veldig trøtt.. også tror jeg at jeg er litt hormonell. Begynte å grine i natt fordi hunden min vekket meg og jeg hadde jo akkurat sovnet og trengte søvn.. og det er ikke likt meg og reagere sånn :shy::hilarious:
 
Litt ømme pupper, masse murringer hele tiden (ille i natt), fryser lett, småtrøtt, blir lett andpusten. 3+4.
 
Murringer, sliten, ømme brystog trøtt. Har også hatt dager med metall smak i munnen:meh: Er oppe hver natt for å tisse..
4+2
 
Last edited:
Back
Topp