Har begynt å få ganske ømme pupper jeg også. Mannen syntes ikke det er så gøy, for han kan såvidt være borti spesielt nipplene mine uten at jeg smekker han på hånda 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

HahaHar begynt å få ganske ømme pupper jeg også. Mannen syntes ikke det er så gøy, for han kan såvidt være borti spesielt nipplene mine uten at jeg smekker han på hånda![]()

Og da føler jeg liksom alt av bevegelser i BHen når jeg går eller bare puster.. Puppene tar plutselig uforholdsmessig mye fokus! 
Sovner før 20.00 hver eneste kveld, før gikk jeg å la meg mellom 22.00 og 23.00 Jeg var også superoppblåst pga alle medisinene i IVF-forsøketEr 4+2 i dag, og her er det lite utenom vondt i korsryggen når jeg sitter eller ligger for lenge, litt halsbrann innimellom, utrolig trett hele dagene og tåler ikke lukt/smak/konsistens av smeltet osthadde veldig vonde bryster fra uke 2 til 4
har også vert oppblåst siden dag 1, men det kan også skyldes ivf prosessen og alle hormonene man da går på
er nå ferdig med alt det der og håper det går over
på jobb går vi i trenings tights o.l så er ikke så gøy å være super oppblåst
![]()
Verst om kvelden. Våkner opp med mer eller mindre normal kropp nå, og så får jeg oppblåst "gravidmage" i løpet av dagen, hver dag 
Jeg var også superoppblåst pga alle medisinene i IVF-forsøketHelt fra dag 1 her også. Har begynt å gi seg nå, er 4+6 idag
Verst om kvelden. Våkner opp med mer eller mindre normal kropp nå, og så får jeg oppblåst "gravidmage" i løpet av dagen, hver dag
![]()
Samma her! Yogabukser er livetJa det ga seg litt etter jeg fikk staret på klexane(pga mulig overstimulering) men er nå ferdig med detså merker at om jeg spiser mye om gangen så bare popper magen rett ut
har levd i treningsklær og yogabukser siden uttaket
![]()
Går du på klexane enda? Jeg skal bruke det frem til svangerskapsuke 12. (Og lutinus frem til uke 9)Nei jeg fikk beskjed om at både klexane og lutinus kunne jeg stoppe med når jeg snakket med sykehuset på testedagSamma her! Yogabukser er livetGår du på klexane enda? Jeg skal bruke det frem til svangerskapsuke 12. (Og lutinus frem til uke 9)
Er oppe hver natt for å tisse..