Symptomer

4+2 og begynt å bli små uggen før jeg spiser.. Og i dag etter jeg har jeg spist :sour:
Er veldig trøtt konstant og blir fort sint og så er jeg veldig nærtagen :hilarious: Tåler nada :sorry:
 
Jeg våkner litt midt på natten og bruker litt tid på å sovne igjen. Veldig irriterende. Vært sånn de siste dagene.
Ganske likt som meg da :bag: men står ikke opp før tidligst 05.30 om jeg våkner ... vet at jeg skyter meg selv i foten om jeg står opp midt på natta :bag::angelic:
 
Føler deg sååå hardt... Husker alltid etter vi hadde hatt svømming på skolen så ble jeg alltid ekstremt sulten, slik har jeg det hele dagene, og nettene! Stått opp flere ganger på natta for å spise, så gale er det... Og jeg er bare 4+6, føler jeg kommer til å legge på meg en del mer dette svangerskapet :hilarious:
Godt å høre at vi er fler :p
 
E 3+5 idag. Har skikkelige sprengte puppa, e vondt i hele greiern der... å oppblåst å stikking i magen.. å veldig treg mage..har hadd begge delan i nån uke (ivf-beh så hadd mye hormona i kroppen ei stund før spira satt).
 
Veldig kvalm i dag, og trøtt. Måtte opp kl 6 med barna og jeg et helt skutt. Var en tur på Sats i stad for å trene, men det gikk sånn ok.. ikke mye energi å hente, og kvalmen ville liksom ikke gi slipp.. :depressed: fortsatt ømme pupper.
 
Sliter med mareritt og ubehagelige drømmer. Våknet 04 i natt og klarte ikke roe meg eller sovne igjen før 0530. Og klokka ringte 06 :shifty: Kan ikke huske å ha drømt på sikkert et år.
 
Sliter med mareritt og ubehagelige drømmer. Våknet 04 i natt og klarte ikke roe meg eller sovne igjen før 0530. Og klokka ringte 06 :shifty: Kan ikke huske å ha drømt på sikkert et år.

Samme her :arghh: Drømmer så mye skumle og slitsomme drømmer at jeg er helt utkjørt og gjennomsvett når jeg våkner. Har alltid drømt mye og pleier til vanlig å huske drømmene mine, men nå er de jo helt på syretrip. Var slik forrige graviditet også. Håper det roer seg etterhvert :rolleyes: Og forresten - alarm på klokken 06 på en lørdag burde ikke være lov :hilarious:
 
Samme her :arghh: Drømmer så mye skumle og slitsomme drømmer at jeg er helt utkjørt og gjennomsvett når jeg våkner. Har alltid drømt mye og pleier til vanlig å huske drømmene mine, men nå er de jo helt på syretrip. Var slik forrige graviditet også. Håper det roer seg etterhvert :rolleyes: Og forresten - alarm på klokken 06 på en lørdag burde ikke være lov :hilarious:
Det er så ubehagelig! :nailbiting: Også virker de jo så ekte også. Jeg drømte mye forrige graviditet jeg og, men da var det mest knyttet til babyen, drømmer som at jeg fødte noe helt annet osv :p Nå er det krigsdrømmer, drap og masse fæle ting.
Ja, 06 på en lørdag! Burde ikke være lov nei :arghh: Ringer egentlig 06 i morgen og, men tok ryggen helt på jobb i dag, så da blir det sovedag i stede :D
 
Det er så ubehagelig! :nailbiting: Også virker de jo så ekte også. Jeg drømte mye forrige graviditet jeg og, men da var det mest knyttet til babyen, drømmer som at jeg fødte noe helt annet osv :p Nå er det krigsdrømmer, drap og masse fæle ting.
Ja, 06 på en lørdag! Burde ikke være lov nei :arghh: Ringer egentlig 06 i morgen og, men tok ryggen helt på jobb i dag, så da blir det sovedag i stede :D

Hadde vært litt hyggeligere å drømme om babyer :rolleyes: Fatter ikke helt hvor de skumle drømmene kommer fra heller :facepalm:

Høres ut som en mye bedre plan den i morgen ja! Håper ryggen blir god igjen etter en sovedag :happy:
 
Hadde vært litt hyggeligere å drømme om babyer :rolleyes: Fatter ikke helt hvor de skumle drømmene kommer fra heller :facepalm:

Høres ut som en mye bedre plan den i morgen ja! Håper ryggen blir god igjen etter en sovedag :happy:
Er vel kanskje noe med det å bære på et liv. Få oss mødre i forsvarsposisjon eller noe :p hvem vet! Må bare tenke at det er derfor :laughing002
Tusen takk, dagen skal nytes alene før lillemor kommer hjem :)
 
Er vel kanskje noe med det å bære på et liv. Få oss mødre i forsvarsposisjon eller noe :p hvem vet! Må bare tenke at det er derfor :laughing002
Tusen takk, dagen skal nytes alene før lillemor kommer hjem :)

Gjøre oss klar for å gå i krigen for barnet vårt gjennom å drømme om død og elendighet :facepalm::hilarious: hehe
 
Her går det i rare drømmer også. Mange drømmer ila natten og endel sexdrømmer :hilarious:

Er det noen som IKKE har ømme pupper? Tror puppene har blitt bittelitt større.
 
Her går det i rare drømmer også. Mange drømmer ila natten og endel sexdrømmer :hilarious:

Er det noen som IKKE har ømme pupper? Tror puppene har blitt bittelitt større.

Syns ikke de kjennes særlig ømme ut. De gjorde ikke de forrige svangerskap heller. De har blitt litt større bare.
 
Har så sykt ømme bryst, og de føles enormt tunge. Ellers mye murringer og er konstant trøtt.. Ja så må vell humørsvingninger også nevnes :angry9
 
Back
Topp